Games of Thrones - keskusteluketju
Tähän keskustelua kyseisestä tv-sarjasta!
Lempihahmosi?
Inhokkisi?
Paras kohtaus?
Kamalin kohtaus?
Kommentit (505)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 03:20"] No ottaen huomioon, että Benjen Stark katosi muurin huonommalla puolella, niin se varmaankin palaa, vaikka olisi kuollutkin. [/quote]Eikös Benjen ole seiellä puunjuuriluolassa sen tietäjän hoteissa. Ei kuulemma ole tällä laudella lainkaan mukana. [/quote] Tarkoitatko Brania?
[/quote]Mahdollisesti :)
Mitä sille Benjenille tapahtui?
Spoileri: - Ser Jorah Mormont seilaa veneellä, Tyrion vankinaan. Tyrion näkee lohikäärme Drogonin ensimmäistä kertaa lentävän heidän ylitseen. Venematkallaan Jorah joutuu taisteluun ns. kivimiesten (Stone Men) kanssa ja saa tartunnan (Greyscale). Ser JM:n ranteeseen ilmeastyi kivinen "läiskä". Kun sen tartunnan kerran saa (kosketuksesta), se leviää, eikä siihen ole parannuskeinoja. Tyrion putoaa veneestä, Jorah pelastaa hänet hukkumiselta.
Wau! Lisää spoilereita, please.
Oliko tuo Sansan hääyö se erittäin rankaksi kutsuttu kohtaus vai onkohan tulossa vielä jotain raffimpaa matskua..?
En meinannut tunnistaa Reekiä/Theonia pitkästä aikaa niin puhtaana. Ensi viikon jaksossa Sansa ja Theon ilmeisesti yhdistämässä voimiaan (ennakkopätkän perusteella).
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:10"]
Vaikea ymmärtää miksi Khol Drogo on/oli teistä kuuma. Itse muistan niin elävästi ne kohdat miten se raiskaili itkevää Danea joka suunnasta. Tosi kuumaa hei. Miksei The Mother of Dragons muka voisi enää saada lapsia?
[/quote]
Kirjassa ainakin oli niin, että Dany käytti Khal Drogon vangitseman heimon noitanaista pelastamaan miehensä hengen. Noitanainen sanoi että pelastamisella on kova hinta, mutta Dany ei ymmärtänyt että se on hänen lapsensa henki ja hänen kykynsä saada lapsia. Daenerys sitten synnytti hirviön ja tiesi myös ettei tule koskaan enää pystymään kantamaan lapsia, hänen kohtunsa oli kirottu ja tuhoutunut. Eikä se Drogon parantaminenkaan ihan sitä ollut mitä Dany toivoi: henkiin jäi mutta "zombiena". Sai sitten noitanainen palaa samalla roviolla kuin Khal Drogon ruumis.
Sansan näyttelijä sanoi "nauttineensa" kuvatessaan sitä kohtausta.
Nautti siis näyttelijänä, tuskin nauttisi oikeasti.
Itse en ole vielä nähnyt kahta uusinta jaksoa. Katson kun ehdin..
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:52"]
Sansan näyttelijä sanoi "nauttineensa" kuvatessaan sitä kohtausta. Nautti siis näyttelijänä, tuskin nauttisi oikeasti. Itse en ole vielä nähnyt kahta uusinta jaksoa. Katson kun ehdin..
[/quote]Sen lauluja laulat kenen leipää syöt.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:10"]Vaikea ymmärtää miksi Khol Drogo on/oli teistä kuuma. Itse muistan niin elävästi ne kohdat miten se raiskaili itkevää Danea joka suunnasta. Tosi kuumaa hei.
[/quote]
Minusta se oli tosi kuuma. Ulkonäkö ensinnäkin ja se miten se omistava suhde muuttui pikkuhiljaa erilaiseksi, se antautui naisen hellän käsittelyn kohteeksi ja oppi "rakastamaan".
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:13"]
Onkohan Littlefingerillä jokin juoni Cersein pään menoksi, vai aikooko oikeasti olla kruunulle uskollinen ja mestauttaa Sansan. Onko Littlefingerin tavoitteena saada pohjoisen herruus, oma kuninkuus, Sansa puolisokseen, Dany hallutsijaksi vai mikä..? Onko hän "hyvis" vai "pahis"? Ehkä molempia..? :)
[/quote]
Kyseisestä juonittelijasta ei kyllä osaa arvata, mitä seuraavaksi keksii. Melko varmasti hällä on joku monimutkainen suunnitelma, tai monia, ja punoo jatkuvasti uusia... Varmaan tapahtuu jotain odottamatonta. Tai ehkä sekin kuolee. :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:30"]Etsin Got-keskusteluja ja eksyin Demiin. Hämmennyin siitä, että niin moni teini tuntuu kuolaavan psykopaatti-Ramsayta. Ymmärtäisin ehkä, jos näyttelijä olisi tosi komea/karismaattinen, mutta en kyllä tätä Patton Oswaltia muistuttavaa Ramsayta hottikseksi kutsuisi. Miksiköhän vetoaa nuorisoon? Hobittimainen ulkomuoto? Onko teistä Ramsay kuuma? :D
[/quote]
Se näyttelijä oli misfitsissä tosi söpö ja kömpelö maailmanpelastaja hyvis! Teinien ihailu johtunee siitä:)
"Silti ohjelmalla tuntuu olevan naispuolisia faneja, joten voin näin miehenä vain kuvitella, että ilmeisesti naiset saavat jotain kiksejä siitä että tisseistä tehdään normaalia asia ohjelmassa.."
.
Et kai nyt oikeasti luule, eträ naiset katsovat ohjelmaa paljaiden rintojen takia? Ehkä nyt kuitenkin juoni ja kiinnostavat henkilöhahmot on se pääjuttu.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:30"]Etsin Got-keskusteluja ja eksyin Demiin. Hämmennyin siitä, että niin moni teini tuntuu kuolaavan psykopaatti-Ramsayta. Ymmärtäisin ehkä, jos näyttelijä olisi tosi komea/karismaattinen, mutta en kyllä tätä Patton Oswaltia muistuttavaa Ramsayta hottikseksi kutsuisi. Miksiköhän vetoaa nuorisoon? Hobittimainen ulkomuoto? Onko teistä Ramsay kuuma? :D [/quote] Se näyttelijä oli misfitsissä tosi söpö ja kömpelö maailmanpelastaja hyvis! Teinien ihailu johtunee siitä:)
[/quote]
Joo tosi söpö hyvis, mitä nyt muutamasta taposta ja tuhopolttoyrityksestä... Mä diggaan Ramsaysta ja näyttelijästä muutenkin, vaikka en olekaan teini. Mutta siis raiskausfantasiathan on ihan normaali asia.
158: peniksiä ei näytetä kovin usein, koska Amerikassa kikkelit on tabu ja toisekseen koska penikset ei ole yhtä esteettisiä kuin rinnat. Suomalaisissa leffoissa on mulle ihan tarpeeksi rumia kikkeleitä, en kaipaa niitä tähän ohjelmaan. Tiesitkin on vähentyneet.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:19"]
En ole ikinä katsonut jaksoakaan mutta olen kuullut että ohjelmassa näytetään tissejä koko ajan, mutta peniksiä ei näytetä. Silti ohjelmalla tuntuu olevan naispuolisia faneja, joten voin näin miehenä vain kuvitella, että ilmeisesti naiset saavat jotain kiksejä siitä että tisseistä tehdään normaalia asia ohjelmassa, mutta penikset ovat tabu. No, makunsa kullakin.
Villi veikkaus vielä: ohjelmassa miehet kilpailevat naisen saamisesta, mutta naiset ovat aina palkintoja ja he eivät ikinä tee aloitetta itse? Jos näin on, niin en ihmettele enää yhtään että naiset tykkäävät ohjelmasta.
[/quote] Jep, naisten alastomuutta on paljon ja miesten alastomuutta ei ole lainkaan. Kaipa joskus tv:ssä on näytetty penis jossakin ohjelmassa, ei nyt vaan tule mieleen missä. Mikä on isompi tabu kuin miehen penis?
Itse asiassa tuota nainen palkintona -asetelmaa ei juurikaan ole ollut. Suhteita on ollut vähän, ne ovat insestisiä, prostituoitu-asiakas -suhteita, taistelun tuiskeessa rakastumisia tai niin korkealla tasolla järjestettyjä avioliittoja että mistään kilpailusta ei ole voitu puhua.
Se kohtaus kun Reek/Theon menee sytyttämään kynttilää ja tornissa istuukin illallistava Ramsay odottamassa..:D Ihme, että Theon säästyi rangaistukselta.
.
Rip Aemon Targaryen. Multa meni vähän ohi sairastuiko Aemon jo viime jaksossa, kuoliko vanhuuteen vai mitä tapahtui. En ehkä osannut odottaa, että Aemonista aika jättää nyt, vaikka olikin raihnaisen oloinen.
.
Kummasta Danyn miehestä pidätte enemmän? En ole ehkä vieläkään päässyt sen yli, että blondi Daario Naharis vaihtui täysin erinäköiseksi.
.
Melkein jo luulin, että tässä jaksossa kuolee Sam tai Bronn, tai molemmat. Bronnilla on ihan jees lauluääni. Hietakyyt ei sytytä vieläkään. Jotenkin tylsiä ja persoonattomia. Ulkonäöstä tulee mieleen Bruce Willisin ja Demi Mooren tytärkatras.
.
Cersei osaa kyllä olla niin v-mäinen. Se teennäinen hymy, argh. Ehkä hieman nautin kun Cersei vietiin tyrmään (vaikka Cerseistä jollain kierolla tapaa pidänkin). Miksei tekopyhä-Lancel ole myös itse tuomittuna synneistään (vai oliko Cersei tarpeeksi kaukainen sukulainen, että paneskelu oli ok)?
.
Melisandren ehdotus Stannisille oli alhainen.
.
Jorah <3
Daario Naharis ei ole koskaan ollut blondi sarjassa. Bronnin näyttelijä on tosielämässä myös laulaja.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 02:01"]
Se kohtaus kun Reek/Theon menee sytyttämään kynttilää ja tornissa istuukin illallistava Ramsay odottamassa..:D Ihme, että Theon säästyi rangaistukselta.
[/quote]
ei se mennyt sinne rikkinäiseen torniin. Se on hajoamassa ja siellä ei voi asua. Theon meni suoraan Ramsayn mestoille, siellä oli huonekalut ja kaikki ja tämä mesta on nähty jo aikaisemmin. Sarja hämäsi katsojia aika hyvin, mutta siinä tosiaan näytetään torni ja theon, joka ei kävele tornia päin. Se meni suoraan kertomaan Ramsaylle, vaikkakin vastahakoisesti, mutta theon on niin rikkinäinen mies, että se ei voi olla tottelematta Ramsayta.
sen takia sitä ei rangaistu, koska se teki niinkuin pitikin.
Mua niiin ärsyttää STANNIS.