Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Games of Thrones - keskusteluketju

Vierailija
26.04.2015 |

Tähän keskustelua kyseisestä tv-sarjasta!
Lempihahmosi?
Inhokkisi?
Paras kohtaus?
Kamalin kohtaus?

Kommentit (505)

Vierailija
81/505 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään niin Cerseistä. Olis mahtavaa jos se vois teurastaa sen nynny-tommenin vaimohoron ja Danyn.

Vierailija
82/505 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stannis PRKL! Ai että mä vihaan Melisandrea...
Loppukohtaus oli hieman...lol :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/505 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti aika tekopyhää, jos uusimman jakson lapsen polttamisesta ei synny usa:ssa suurempaa "katsojat raivostui" -kohua kuin parin jakson takaisesta sansan hääyöraiskauksesta. minusta ainakin tuo oman lapsen uhraaminen ja tuskaisan kirkumisen sivusta seuraaminen oli paljon häiriintyneempää käytöstä stannisilta.

Vierailija
84/505 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:29"]oikeasti aika tekopyhää, jos uusimman jakson lapsen polttamisesta ei synny usa:ssa suurempaa "katsojat raivostui" -kohua kuin parin jakson takaisesta sansan hääyöraiskauksesta. minusta ainakin tuo oman lapsen uhraaminen ja tuskaisan kirkumisen sivusta seuraaminen oli paljon häiriintyneempää käytöstä stannisilta.
[/quote]

Ehkä syntyisi, jos kyseessä olisi ollut loppukohtaus, kuten se Sansan raiskauskin oli. Tämän jakson lopussa oli vielä pitkä taistelukohtaus, sai jännätä kuoleeko Jorah, Dany, Tyrion, Drogon ja lopussa nähtiin lohikäärmeen tulta ja vaikuttava lohikäärmeellä ratsastus -kohtaus. Eli katsojien mieleen jäi tuo loppukohtaus, joka lievitti roviokohtauksesta syntyneitä tunteita.

Vierailija
85/505 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:29"]

oikeasti aika tekopyhää, jos uusimman jakson lapsen polttamisesta ei synny usa:ssa suurempaa "katsojat raivostui" -kohua kuin parin jakson takaisesta sansan hääyöraiskauksesta. minusta ainakin tuo oman lapsen uhraaminen ja tuskaisan kirkumisen sivusta seuraaminen oli paljon häiriintyneempää käytöstä stannisilta.

[/quote]On siitä syntynyt jo ihan kivasti hälinää, myös Stannisin fanien joukossa. Osa porukasta kuitenkin lopetti katsomisen edellisen kohun jälkeen, joten nyt on jäljellä enimmäkseen katsojia, joita nämä teurastuskohtaukset eivät niin paljon haittaa.

Vierailija
86/505 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko Daenarys sen ihotaudin nyt kun hän tarttui Jorahin tarjoamaan käteen?

Vierailija
87/505 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorah tarjosi oikean kätensä ja tauti on vasemmassa. Tai toisinpäin :p

Vierailija
88/505 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cercein walk of shame ainakin oletettavasti tulee tapahtumaan viimeisessä jaksossa. Eli hänet pistetään kävelemään alastomana ja pää ajeltuna King's Landingin läpi.

Vierailija
89/505 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:41"]Mä oon koko kauden jankannu poikaystävälle sitä, että jon on ihan varmasti jotenki targaryen. Siinä kun se sai vaan sillä mielalla surmattua sen tyypin, niin mietin että voisko johtua siitä että suonissa virtaa lohikäärmeen veri tms. Mun mielestä se olis ihan uskomattoman hyvä käänne.   mutta jotenki ollu tosi tylsä kausi. Viime jaksossa alkoi vasta tapahtua, mutta oli kyllä vähn liikaa sitä taistelua. Dany ja arya junnaa paikallaan, ärsyttää se että kuningas ei saa hihhuleita kuriin ja pohjoinen vaan.. On... Toivottavasti viimeiset jaksot on hyviä.. Yllättäviä ja tapahtumarikkaita. [/quote] Eikös tästä ole jotain spekulaatiota? Että Jon ei ollut Nedin poika, vaan Nedin siskon ja sen siihen rakastuneen Targaryenin poika jonka Ned otti kasvattaakseen omanaan kun se sisko kuoli.

[/quote]

Tätä spekuloidaan kovasti. Ned Stark ei ole ikinä sanonut, että Jon olisi hänen poikansa, vaan samaa lihaa ja verta.

Vierailija
90/505 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:26"]

Cersei on mun lemppari, en tajua miks ihmiset dissaa sitä. Myös Joffrey kuului suosikkeihin, olin ihan järkyttynyt kun se kuoli. Nykyään luen kaikki mahdolliset spoilerit sarjaan liittyen, ettei tarvii kauhistua enää jaksoa katsoessa. Eli nytkin tiedän kaikki 5 kauden tapahtumat vaikken oo jaksoakaan kattonut. Hassua sinänsä että tykkään Cerseistä, ekalla kaudella vihasin sitä kun se juonitteli Nediä vastaan mutta sitten kun Ned kuoli jotenkin vaan siirryin Lannister leiriin.. :D

[/quote] Cersei on hieno hahmo, vaikkakin aivan kamala persoona. Ymmärrän viehätyksen jollakin tasolla. 

Vierailija
91/505 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:47"]Veikkaan, että Arya tappaa Meryn Trantin ja sokeutuu.
[/quote]

Miksi sokeutuu?

Vierailija
92/505 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:47"]Veikkaan, että Arya tappaa Meryn Trantin ja sokeutuu. [/quote] Miksi sokeutuu?

[/quote]

Lue kirjat

Vierailija
93/505 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä noi enää kirjoja seuraa...

Vierailija
94/505 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoissa Arya sokeutuu väliaikaisesti.

Cerseitä ei kai ihan kokonaan kaljuks vedetä, vaan hiukset vain leikataan tosi lyhyeksi. Tollasta oon kuullut kuvauksista. Millonhan sen oikeudenkäynti muuten on, vasta ensi kaudella? Sen näyttelijä Lena Headey tekee kyll tosi hyvää työtä, en pystys kuvittelee ketään paremmaks Cerseiks.

Vierailija
95/505 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Cersein näyttelijällä on samanlainen puhetapa ja ilmeet/kasvonpiirteet kuin Keira Knightleylla. Siis alaleuka on pidemmällä kuin yläleuka (alahampaat näkyy) silloin kun hän puhuu uhmakkaasti.

Vierailija
96/505 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muistatteko sen jakson jossa Bronn ja Jaime on just saapunut Dorneen ja ne sitten keskustelee miten haluaisivat kuolla? Jaime sanoo että rakastamansa naisen käsissä. Niin tarkottiko se sillä Cerseitä vai Brienneä vai vaan jotain hypoteettista naista? Kirjoissahan Jaime on jo hylännyt Cersein..

Vierailija
97/505 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:16"]Mun mielestä Cersein näyttelijällä on samanlainen puhetapa ja ilmeet/kasvonpiirteet kuin Keira Knightleylla. Siis alaleuka on pidemmällä kuin yläleuka (alahampaat näkyy) silloin kun hän puhuu uhmakkaasti.
[/quote]

Totta! Oon aina miettinyt samaa mutta kukaan ei oo ollut mun kanssa samaa mieltä joten kiitos sulle! :D

Vierailija
98/505 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:18"]Hei muistatteko sen jakson jossa Bronn ja Jaime on just saapunut Dorneen ja ne sitten keskustelee miten haluaisivat kuolla? Jaime sanoo että rakastamansa naisen käsissä. Niin tarkottiko se sillä Cerseitä vai Brienneä vai vaan jotain hypoteettista naista? Kirjoissahan Jaime on jo hylännyt Cersein..
[/quote]

Sarjassa on mun mielestä annettu ymmärtää, että Jaime rakastaa edelleen siskoaan ja tekisi mitä vain hänen puolestaan. Pidän kyllä tuosta kirjojen kehityskaaresta enemmän. Toivottavasti sarjassakin Jaimen hahmo menee siihen suuntaan.

Vierailija
99/505 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni Stannisin tarina menee kyllä hienoon suuntaan, lähestytään oikein kunnon kreikkalaisia tragedioita joissa mies joutuu vakaumuksensa ja velvollisuutensa eteen uhraamaan kaiken ja kuolee sisältä. Aivan mieletöntä näyttelijäntyötä koko Camp Stannisin tiimiltä, huhuhu. Oikein silmistä näki miten Stannisia raastaa sisältä mutta periaatepäätös pitää ja mies uskoo tosissaan siihen että pakko mikä pakko. Tuskallista katsottavaa mutta mieletöntä silti. En muista koska viimeksi tv-viihde on saanut näin ravisteltua ja miettimään vaikeita moraalisia kysymyksiä - että jos todella uskoo että pahan voimat ja yön vallat uhkaavat (mikä nähtiinkin Hardhome-jaksossa, eli ei ole mitään kuvitelmaa) ja ainoa mahdollisuus voittaa ne on uhrata oma rakas lapsi hirvittävällä tavalla, mitä teet? Raastavaa.

Vierailija
100/505 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Headeylle kyllä sopii se vaalea peruukki tosi hyvin, tulee mieleen joku fairy queen :) Cersein luonne toki kaukana semmoisesta. On myös tosi kaunis leffassa 300, siinä sillä on pitkät tummat hiukset. Lyhyista tummista hiuksista en tykkää sillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi