Games of Thrones - keskusteluketju
Tähän keskustelua kyseisestä tv-sarjasta!
Lempihahmosi?
Inhokkisi?
Paras kohtaus?
Kamalin kohtaus?
Kommentit (505)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:30"]
HODOR!
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 04:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:25"]Katsoin juuri nelosjakson ja mitta täyttyi. Jumankauta sille on raja kuinka monta miekkataistelua nainen jaksaa katsoa. Varmaan 3/4 ajasta ääh ööh aah uuh kling klang pää poikki - meininkiä. :( [/quote] Joillakin täyttyy, joillakin ei. Mielummin kunnon taisteluita kuin jotain rakkaus-hömpänpömppää.
[/quote] Nämäkö muka on ne vaihtoehdot? No eivät ole.
3 h vielä... onneks on av, jossa kuluttaa aikaa ;)
Sansa on monotoninen seipäänniellyt piipittäjä jolta on vaikea odottaa minkäänlaista kasvutarinaa johtuen juurikin seipäännielleestä näyttelijästä. Vaikka elämä olisi miten kovaa, inho ja pelko eivät ole ainoita tunteita joita hyvä näyttelijä osoittaa. Luulisi että paremmalle näyttelijälle olisi myös suotu kolmea sanaa pitempiä repliikkejä.
Tottakai kaikki pinnallisen ja ohuen GOT:n hahmot ovat jonkunlaisia stereotyyppejä. Koska henkilöhahmoilta puuttuu syvyys, näyttelijän on oltava spesiaali jotta hahmo heräisi henkiin.
Näin muuten sattumoisin yhden tohtori House-gifin enkä voinut välttyä siltä ahaa-elämykseltä että House ja Tyrion ovat jollakin tavalla hyvin samantyyppisiä ilmeiltään, eleiltään ja ilmaisutavaltaan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 03:20"]
No ottaen huomioon, että Benjen Stark katosi muurin huonommalla puolella, niin se varmaankin palaa, vaikka olisi kuollutkin.
[/quote]Eikös Benjen ole seiellä puunjuuriluolassa sen tietäjän hoteissa. Ei kuulemma ole tällä laudella lainkaan mukana.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:29"]
No kirjoittakaa tänne spoilereita lisää. Mua ei ainakaa haittaa. Oisin toivonut spolereita viime kaudestakin, ku olipaha liikaa monikii kohtaus. Oisin mieluummin ne välttäny, jos joku ois varoittanu. Esim viperin kuolema, löyhkän kidutukset, ristiinnaulitseniset, lohikärmeen skortsaama lapsi jne. Ne aiempien kausien nännin irti veistäminen, verihäät ja koirien tappamisetkii on ollu mulle liikaa. Nii että tarina kiinnostaa muttei raakuuksien katteleminen!
[/quote] Käyn nykyisin hakemassa netistä hakusanoilla "Season 5 episode x plot" ja päätän vasta sitten, tapahtumat luettuani, katsonko jakson ja jatkanko ylipäätään sarjan katsomista.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 03:20"]
No ottaen huomioon, että Benjen Stark katosi muurin huonommalla puolella, niin se varmaankin palaa, vaikka olisi kuollutkin.
[/quote]Eikös Benjen ole seiellä puunjuuriluolassa sen tietäjän hoteissa. Ei kuulemma ole tällä laudella lainkaan mukana.
[/quote]
Tarkoitatko Brania?
Etsin Got-keskusteluja ja eksyin Demiin. Hämmennyin siitä, että niin moni teini tuntuu kuolaavan psykopaatti-Ramsayta. Ymmärtäisin ehkä, jos näyttelijä olisi tosi komea/karismaattinen, mutta en kyllä tätä Patton Oswaltia muistuttavaa Ramsayta hottikseksi kutsuisi. Miksiköhän vetoaa nuorisoon? Hobittimainen ulkomuoto? Onko teistä Ramsay kuuma? :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:29"]No kirjoittakaa tänne spoilereita lisää. Mua ei ainakaa haittaa. Oisin toivonut spolereita viime kaudestakin, ku olipaha liikaa monikii kohtaus. Oisin mieluummin ne välttäny, jos joku ois varoittanu. Esim viperin kuolema, löyhkän kidutukset, ristiinnaulitseniset, lohikärmeen skortsaama lapsi jne. Ne aiempien kausien nännin irti veistäminen, verihäät ja koirien tappamisetkii on ollu mulle liikaa. Nii että tarina kiinnostaa muttei raakuuksien katteleminen! [/quote] En kyllä muista missä GoTissa olisi nänni viilletty irti. Ichi the Killerin kyllä muistan.
[/quote]
Astaporissa, kun tahrattomat olivat kaupan, joku orjuuttaja silpaisi nännin eräältä näyttääkseen, että tahrattomat kestävät kipua.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:39"]
Iham paska sarja. 0/5
[/quote]
Wheel Of Time on 1000 kertaa parempi.
Vaikea ymmärtää miksi Khol Drogo on/oli teistä kuuma. Itse muistan niin elävästi ne kohdat miten se raiskaili itkevää Danea joka suunnasta. Tosi kuumaa hei.
Miksei The Mother of Dragons muka voisi enää saada lapsia?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:29"]
No kirjoittakaa tänne spoilereita lisää. Mua ei ainakaa haittaa. Oisin toivonut spolereita viime kaudestakin, ku olipaha liikaa monikii kohtaus. Oisin mieluummin ne välttäny, jos joku ois varoittanu. Esim viperin kuolema, löyhkän kidutukset, ristiinnaulitseniset, lohikärmeen skortsaama lapsi jne. Ne aiempien kausien nännin irti veistäminen, verihäät ja koirien tappamisetkii on ollu mulle liikaa. Nii että tarina kiinnostaa muttei raakuuksien katteleminen!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:22"]
En tiedä muuta kuin että elävältä nylkeminen on kuulemma RBn lempiharrastus. Et sillei.
[/quote]
Ei kai Sansakin kuole, ou nouu...