Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tvinsin vesi-imuri H2o turbo vac. Uskaltaisitteko tilata?

Vierailija
09.05.2009 |

Tarvitaan uusi imuri ja olen pari kertaa nähnyt mainoksen telkkarissa ja miettinyt, että olisikohan tuo meille parempi kuin tavallinen. Meillä on koira ja hajua tavan imuriin tulee heti pölypussin vaihdon jälkeen, inhottaa. Onko kellään kokemusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en lähde siihen kotelon pesu hommaan joka helevatan imuroinnin jälkeen. Ja olishan se tehtävä, muuten tasan alkaa haista. Ajattele millasta bakteerimoskaa sinne tulee!

Ostettiin sitten Elektrolux ja olen kyllä älyttömän tyytyväinen. Täysin tiivistetty, joten en usko että alkaa hetikohta edes haista.

Vierailija
2/3 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jaksaako sitä sitten ottaa tarpeeksi usein esille, jos sen säiliön pesu on hankalaa. Ja mietityttäähän se vähän myös se tilaaminen, että toimiiko niitten palautus- ja laskutussysteemit kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin hieman koira-allergisena harkita tuota kyseessäolevaa imuria. Tuttavalla allergiaoireet helpottuivat kun imuroinnin jälkeen pöly ei leijaillut imurista takaisin huoneeseen. Toisaalta itselleni on pieni vaiva putsata imurin vesisäiliö kuin katsella punaisena helottavaa naamaa :S Mutta harmaata vettä täynnä oleva säiliö on yök kuitenkin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi