Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=O Joillain on kyllä pokkaa...

Vierailija
09.05.2009 |

... pitää tiukkaa narutoppia sekä lantiohousuja, vaikka maharölly roikkuu (siis ihan KIRJAIMELLISESTI) housjen päällä! Tällaisen perheenäidin näin eilen... ja kyllä kaikki ihmiset tuijotti ja ihmetteli varmaan mielessään miten hän kehtasi noin näyttäytyä siistin ja kiltinnäköisen miehen ja kahden suloisen lapsen kanssa!

Jokaisen pukeutuminen on oma asiansa, mutta joskus kyllä liika on liikaa ehdottomasti!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ne itseään häpeä. Miksi naisen aina pitäisi niin timmi olla?Tasa-arvoa tähänkin!

Vierailija
2/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miksi pukeutua niin, että ne vartalon "huonoimmat puolet" roikkuvat esillä????? Kun mä olen aina ajatellut, että pukeutumisella nimenomaan voisi korostaa niitä oman vartalon hyviä puolia. :)

Esimerkkinä vaikkapa juuri lantiohousut ja lyhyet topit. Hyvin monella hoikallakin ihmisellä on pienet jenkkakahvat. Miksi ne pitää lantiohousuilla nostaa näkyviin ja sitten lyhyellä topilla jättää kaiken kansan eteen ihailtavaksi :D Mä en vaan tajua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miksi tarvitsee napaansa esitellä tuolla kaupungilla, ellei kyse ole jostain 14-16-vuotiaasta teinistä, koska heidän käytöstään en ymmärrä muutenkaan.. :D

Vaikka itse olen varmaan ihannemitoissa, ilman jenkkakahvoja, ei silti navan esittäminen ole mitenkään hienoa,tykkään enempi paidoista, jotka normaalisti tulee housujen päälle hieman, koska persekin siinä sitten jo vilkkuu, jos lantiohousujen kanssa käyttää napapaitaa.. :DD

Vierailija
4/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos huvittaa. Terveellinen muistutushan se vain että me ihmiset olemme todellisuudessa kaukana median luomasta täydellisestä ihannetyypistä jollaiselta kaikkien tulisi näyttää. Maharöllyt kunniaan.

Vierailija
5/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensäkkään ymmärrä.. ..miksi tarvitsee napaansa esitellä tuolla kaupungilla, ellei kyse ole jostain 14-16-vuotiaasta teinistä, koska heidän käytöstään en ymmärrä muutenkaan.. :D

Vaikka itse olen varmaan ihannemitoissa, ilman jenkkakahvoja, ei silti navan esittäminen ole mitenkään hienoa,tykkään enempi paidoista, jotka normaalisti tulee housujen päälle hieman, koska persekin siinä sitten jo vilkkuu, jos lantiohousujen kanssa käyttää napapaitaa.. :DD

Aivan samaa mieltä! Navan esittely ei mun mielestä kuulu aikuisen naisen touhuihin, paitsi ehkä uimarannalla. Mutta taidan kuulua vähemmistöön.

Itse olen päärynävartaloinen pitkä nainen, jolla pömppövatsa. Pukeudun mielelläni empire-vyötäröisiin paitoihin tai tunikoihin, joissa siis kirein kohta rintojen alla. Se korostaa hoikinta kohtaani ja löyhästi laskeutuva paidan helma jättää mun pömppövatsan armollisesti suojaan. En oikein käsitä tuota toista ketjua, missä parjataan näitä tunikoita. Nehän on päärynävartaloisen pömppövatsaisen pelastus! Ketä kiinnostaa nähdä mut jossain makkarankuoressa, kun tällaisessa empire-linjaisessa tunikassa näytän hyvältä!?!? :D

Vierailija
6/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin oikeastaan me kaikki olemme. Kauneuskäsite on kulttuurisidonnainen juttu, olisihan aika hienoa jos se muuttuisi sellaiseksi, että elämänjäljet olisivatkin kaunista sen sijaan että nyt ihaillaan muovista kauneutta.

Siksi olen kapinallinen ja ihailen maharöllyjä!!

Mitä väliä? Saa kai sitä maharöllyänsä näyttää jos huvittaa. Terveellinen muistutushan se vain että me ihmiset olemme todellisuudessa kaukana median luomasta täydellisestä ihannetyypistä jollaiselta kaikkien tulisi näyttää. Maharöllyt kunniaan.

No, onhan toikin pointti. En mä sitä maharöllykkää paheksu. Sellainen löytyy itseltänikin ja monelta muulta synnyttäneeltä naiselta. Koetan suhtautua omaan röllykkääni lempeästi ja armolla, se on sotamuisto äidiksi tulosta. Ihmettelen vaan miksi ihminen ei halua näyttää hyvältä. Miksi korostaa huonoja puoliaan? Mä olen itse esteettinen ihminen, en tajua miksi joku haluaa roikuttaa löysää mahanahkaansa kaiken kansan edessä, ei se ole kaunis näky.

Vierailija
7/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Saa kai sitä maharöllyänsä näyttää jos huvittaa. Terveellinen muistutushan se vain että me ihmiset olemme todellisuudessa kaukana median luomasta täydellisestä ihannetyypistä jollaiselta kaikkien tulisi näyttää. Maharöllyt kunniaan.

No, onhan toikin pointti. En mä sitä maharöllykkää paheksu. Sellainen löytyy itseltänikin ja monelta muulta synnyttäneeltä naiselta. Koetan suhtautua omaan röllykkääni lempeästi ja armolla, se on sotamuisto äidiksi tulosta. Ihmettelen vaan miksi ihminen ei halua näyttää hyvältä. Miksi korostaa huonoja puoliaan? Mä olen itse esteettinen ihminen, en tajua miksi joku haluaa roikuttaa löysää mahanahkaansa kaiken kansan edessä, ei se ole kaunis näky.

Vierailija
8/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi se ei ole sinusta kaunista, koska olet media aivopesemä niin kuin oikeastaan me kaikki olemme. Kauneuskäsite on kulttuurisidonnainen juttu, olisihan aika hienoa jos se muuttuisi sellaiseksi, että elämänjäljet olisivatkin kaunista sen sijaan että nyt ihaillaan muovista kauneutta.

Siksi olen kapinallinen ja ihailen maharöllyjä!!

:) Ihanaa että on toisinajattelijoita! Ihanaa että joku puolustaa maharöllyköitä!

Olet varmasti oikeassa, että minuun on vaikuttanut tämän yhteiskunnan kauneuskäsite. Olen ns. oman aikani lapsi. Kovasti kyllä kritisoin ahdasta ja mahdotontoa ihannetta ja käsitystä naiskauneudesta, mutta silti haluan oman röllykkäni piilottaa muiden katseilta väljähelmaisen paidan alle. Osittain kyllä on ihan esteettisyydestä kyse ja sitä en usko, että käsitykseni esteettisyydestä olisi täysin vain tämän nykymaailman ihannenaisen kuvaan perustuva. Ei esim. arvet, palovammat tai löysä roikkuva nahka ole varmaan minään aikakautena ollut kauneuskäsityksen huipulla.

Mutta joo, huippumallin mittoihin pääsee harva meistä, vaikka kuinka haluaisi. On kurjaa että niin moni nainen on koko ikänsä laihiksella ja tyytymätön ulkonäköönsä. Onhan se todella turhaa kun alkaa miettiä. Että naiset haaskaavat ison osan ajastaan sen murehtimiseen, etteivät ole sellaisia kuin pitäisi olla.

Barrikadeille siskot!

Vierailija
9/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en millään tavalla ihannoi pelkästään laihoja tai edes hoikkia vaan olen kyllä sitä mieltä, että naisella saa olla lihaa luiden päällä! varsinkin jos lapsiakin on synnyttänyt..

eri juttu sitten on, että haluaa näytellä niitä röllyjä muille kaupungilla tai jossain isossa marketissa kesken ruuhka-ajan!

aikuisen ihmisen pitäisi mielestäni sen verran tajuta, että tietää milloin se pissispukeutumisvaihe on ohi ja voisi alkaa näyttämään ikäiseltään! ja se ei tarkoita nykyisin sitä, että pitää vetää jakkupuku päälleen....

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi