Yli 15 vuotta yhdessä olleet pariskunnat, miten teillä menee?
Eihän meillä mitenkään hirveästi ole kahdenkeskeistä aikaa. Mutta itse olen liittoomme tyytyväinen. Mies on kumppanini ja paras ystäväni. Seksi on ok, vaikka määrällisesti välillä on harvassa, kun sitä on iltaisin niin väsynyt lasten nukahdettua.
Kommentit (30)
Lapsia on kaksi, 9 ja 7-vuotiaat. Parasta aikaa on parasta aikaa :) Hyvä kertaantuu, niin myös parisuhteessa. Tällä hetkellä olemme onnellisempia kuin koskaan! Vaikka kaikki perusasiat ovatkin kunnossa, tärkeintä on rakkaus.
2 kouluikäistä lasta. Vanhempina puhallamme yhteen hiileen ja perhe-elämä toimii hienosti, vietämme perheenä aikaa yhdessä ulkoillen ja matkustellen. Kahdenkeskistä aikaa vähän työvalinnoista johtuen, yhteisiä viikonloppulomia vähintään 2-3 kertaa vuodessa. Seksi ei kiinnosta kumpaakaan - ainakaan toistemme kanssa - eli sitä on todella harvoin, lomalla...
Lapsia on kaksi, 4- ja 6-vuotiaat, eli pikkulapsivaihe alkaa nyt olla takana. Muutaman kerran vuodessa vietämme aikaa ihan kahden kesken; teemme lyhyitä viikonloppureissuja joko ulkomaille tai kotimaahan. Reissut ovat olleet yleensä oikein virkistäviä, mutta toki sujuva arki on kaikkein tärkeintä. Seksiä saisi olla miehen mielestä vähän enemmän, mutta laatu on hyvää (keskimäärin kerran viikossa).
Ollaan toistemme parhaat kaverit ja meillä on yleensä mukavaa yhdessä. En vaihtaisi, enkä usko, että mieskään vaihtaisi.
iältään 10, kaksoset 5 ja kuopus kohta 2. Seksiä välillä runsaasti, välillä vähemmän. Joka päivä silti näytetään tunteet halaillen, pusutellen, hiplaten :) Tykkäämme molemmat pitkälti samoista asioista, kahdenkeskistä aikaa on valitettavasti tosi vähän, 1-2krt/vuodessa olemme kahden päivän/yön. Ikää meillä 36 ja 40.
Ei se taivaasta tipu.
Meillä 1 lapsi, vuotta vaille 15 v mittarissa. Suhde on parempi kuin nuorempana.
Viisi lasta löytyy perheestä. Lapset ovat 8v, 6v, 4v, 3v ja 4kk vanhoja. Kahden kesken ei ole ollut aikaa juurikaan olla lasten syntymän jälkeen. Osittain johtuu siitäkin, ettei lapsille saa hoitajia ja yksi lapsista on erityislapsi joka vaatii jatkuvaa vanhemman läsnäoloa. Seksielämä sujuu ihan ok. Ei ehkä enää ole niin vilkasta tuo seksielämä kun oli muutama vuosi sitten, mutta siltikin vielä ythä hyvää kuin "nuorempana" .
18 vuotta yhdessä, lapset 7v., 5v. ja 1kk
Yhteiselämä on vuoristorataa, tällä hetkellä ollut pitkä hyvä kausi. Seksielämä on mielestäni vain parantunut koko ajan, nyt tietysti ollut hiljaisempaa vauvan takia, mutta miehen voi pitää tyytyväisenä muutenkin kuin yhdynnällä, joskus vaatii "uhrautumista", kun väsyttää, mutta kyllä se palkitseekin sitten.
Kahdenkeskistä aikaa olemme viettäneet lasten jälkeen vähän huonosti, kun sen kerran kun pääsemme reissuun, emme raaski lähteä kaksistaan, kun lapsetkin nauttivat matkoista kovasti. Kaksistaan yritämme käydä teatterissa, elokuvissa, syömässä, juhlissa tms. Onneksi isovanhemmat asuvat samalla paikkakunnalla. Omaa aikaa annamme ja otamme myös, silloinkin isovanhemmat auttavat. Molemmilla on harrastus, joka vie vaihtelevasti aikaa.
Kahdenkeskiseen aikaan pitäisi panostaa enemmän, mutta toisaalta ehdimme olla yli 10 vuotta kaksistaan teinistä aikuiseksi, joten nyt nautimme tästä lapsiperhe-elämästä ihan oikeasti. Kyllä sitä sitten taas ehtii matkustelemaan tai muuta, kun lapset on isompia.
4 lasta, 9v-20v. Kerran kuussa teemme jotain erityistä kahden. Koti- ja pihahommia teemme kahden kun lapset omilla menoilla. Seksi on mahtavaa kun sitä on. Lasten iät vaan rajoittavat (ainakin kotona) seksielämää.
Vaikka nyt toistemme pärstät ärsyttävät niin kokemuksesta tiedän, että tulee taas se rakastumisen vaihe.
paitsi että olen nykyään mieheeni rakastuneemoi kuin alussa ja seksielämä kiihkeämpää
Eihän meillä mitenkään hirveästi ole kahdenkeskeistä aikaa. Mutta itse olen liittoomme tyytyväinen. Mies on kumppanini ja paras ystäväni. Seksi on ok, vaikka määrällisesti välillä on harvassa, kun sitä on iltaisin niin väsynyt lasten nukahdettua.
eli 15v yhdessä ja hyvin menee kun on rehellinen kaikessa ja voi jutella kaikesta olin 18v kun tavattiin ja mieheni 22v meillä 3lasta 8v 5vja 8kk vanhoja pitää muistaa että on yhteistä aikaa kanssa tärkeää kaikille myös lapsille.en vaihtaisi pois päivääkään ja miten helppoa on olla kun ei ole uutta miestä voi piereä eikä tartte hävetä.ja olla oma itsensä ja meillä tapana joka hääpäivä mennä kahdestaa lomalle vaikka3päivää.ja kyllä saa olla ylpeä tänä päivänä kun kaikki eroaa ja sitt on sun ja mun ja meidän lapsia me normaali perheet olla jo melkein ihmeitä t.3lapsen äiti