Kumpaa uskot lasta vai opettajaa? Opettaja kiistaa sanoneensa mitaan tallaista!
5v. lapsi oli "karanteenissa" koulussa valituntien ajan, koska oli ollut tuhma ja joutui valkilla kulkemaan rinkia luokanavustajan (ei hanen oman luokkansa avustajan) kanssa.
Hain lapset koulusta ja pikkuinen meni vaihtamaan vaatteista kotiin tultuaan ja kun menin hanen luokseen alkoi huuli vapattamaan ja purskahti itkuun, sanoen etta "Luokanavustaja sanoi mulle etta minun pitaa menna toiseen kouluun".
Lohdutin lasta etta en usko tuon olevan totta ja sanoin etta juttelen huomenna lapsen oman opettajan kanssa.
Lapsi oli koko illan tosi hiljainen ja vetaytynyt, aina silloin talloin varmisti minulta etta juttelenhan huomenna opettajan kanssa. Nukkumaan mennessa kysyi taas etta: "Silloin kun se luokanavustaja sanoi etta se lahettaa mut sinne toiseen kouluun, niin miten ihmisia aiti lahetetaan, laitetaanko nekin postilaatikkoon?"
Itse uskon 100% etta tuo henkilo on sanonut noin, olkoonkin etta vaikka leikillaan olisi sanonut, niin todella tyhma vitsi.
rehtori jutteli tuon avustajan kanssa. Han oli kieltanyt mitaan tuollaista keskustelleensa lapsen kanssa. Sitten rehtori jutteli lapsen kanssa ja lapsi oli kertonut talle ihan saman version kuin minullekin.
Juttu jai nyt tahan koska en jaksa alkaa taistella asiasta. Rehtori on vakuuttanut lapselle etta hanta ei laheteta mihinkaan, ja lapsi on taas onnellinen.
Kumpaakohan rehtori uskoi? Rankaistus ainakin loppui siihen ja saa taas leikkia kavereiden kanssa.
Kommentit (4)
vaikka monta lasta kertoo samaa tarinaa. Nyt kielsivät lasten kertomasta mitään koulun tapahtumia kotona.
Lapset olivat joutuneet jonossa halaamaan opettajaa ja pyytämään anteeksi, vaikka 8 lasta todisti, että opettaja oli haukkunut heitä.Paljon muutakin on koulussa sattunut, mutta rehtori uhkailee lapsia niin, etteivät uskalla enää kertoa kotona.
Muistakaa että on sillä rehtorillakin esimies. Mun mielestä rehtorit aina yrittää saavat koulunsa maineen pysymään niin hyvänä kun olla voi ja keinolla millä vaa.
Eli nyt vaan rustaamaan valitusta !!!
Muistakaa että on sillä rehtorillakin esimies. Mun mielestä rehtorit aina yrittää saavat koulunsa maineen pysymään niin hyvänä kun olla voi ja keinolla millä vaa.
Eli nyt vaan rustaamaan valitusta !!!
nyt jaksa tehda niin. Ja lisaksi sita jotenkin "pelkaa" etta vaikuttaako se siihen miten lasta tullaan jatkossa kohtelemaan koulussa. Kun ei noista koskaan tieda. Ei tietenkaan pitaisi vaikuttaa!!! Mutta...
Naen tata luokanavustajaa puistossa joskus koulun jalkeen jne, mita jos han tulee juttelemaan minulle aiheesta? Mita vastaan? En voi syyttaa suotta, ja koska han on jo kieltanyt asian, miten voisin puolustaa lastani. Vai sanoisinko vain etta asia on jo kasitelty.
vaikka monta lasta kertoo samaa tarinaa. Nyt kielsivät lasten kertomasta mitään koulun tapahtumia kotona.
Lapset olivat joutuneet jonossa halaamaan opettajaa ja pyytämään anteeksi, vaikka 8 lasta todisti, että opettaja oli haukkunut heitä.
Paljon muutakin on koulussa sattunut, mutta rehtori uhkailee lapsia niin, etteivät uskalla enää kertoa kotona.