Silikonit
Nyt tämä mamma on päättänyt ottaa silikonirinnat. Vuosien mietiskelyn jälkeen tämän teen, en hetken mielijohteesta. Onko muilla kokemuksia? Tallinnaan suuntaan, sillä siellä toimenpide maksaa puolet vähemmän. Olisi kiva saada kaveri mukaan jos esim. täältä löytyy samaa asiaa suunnitteleva. =)
Kommentit (14)
Mulle laitettu kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran Suomessa ja toisenkerran Tallinnassa. Kumpaankin olen todella tyytyväinen.
Halusin ekan kerran jälkeen hieman isommat,joten siksi vaihdoin (nyt 4dl ja DD,muut mitat 164cm/48kg).
Oikea ratkaisu minulle ja jos olet harkinnut tarkkaan,niin anna palaa :D!
Joten rintojakaan ei merkittävästi ole koskaan ollut, siinä yksi syy leikkaukseen.. (167/45-50)
T: 2
mitä ne tulee tallinassa maksamaan?
mä olen taas vuosia miettinyt miten omistani pääsisin eroon, enkä uskalla mennä pienennysleikkaukseen. Imetyksen lopettaminen ei pienentänyt, ja lapsensaannin myötä rintavarustus vaan suurentunut vaikka muuten olen hoikistunut. Ahdistaa :(
t. E tai jopa F
Taitaa olla ~3000e sisältäen laivamatkat, ja kuljetukset tallinnassa sekä yhden yön tarkkailussa. Ja kirurgit ovat suomalaisia tai suomea hyvin osaavia ja vastaanotot ovat kyllä todella laadukkaita. Eli tämä vanha "pilaa tissisi tallinnassa" taitaa olla lähinnä suomalaisten kirurgien mustamaalaamista. Minulla on noin 10. ystävää jotka ovat leikkauttaneet virossa ja heillä on aivan yhtä onnistuneet leikkaukset kuin minulla (suomessa leikatut)
T: 2
jos rintsikan olkaimet ovat niitä aiheuttaneet. Minulla on pienehköt rinnat mutta en niitä suurennuttaisi, leikkaus on kuitenkin aina riski joten välttämättömiä leikkauksia en halua. Ja koska rintani ovat pienet ovat ne myös suht terhakat joten voinpa hyvin kuljeskella ilman rintsikoita eikä mikään roiku liikaa :)
Kaiken lisäksi nuo silikonit ei kestä lopun ikää, eli leikkauksiin joutuu varautumaan tulevaisuudessakin
viimevuonna "joululahjaksi" sain silikonit ja voe tätä autuutta! :) Pidän näistä todellakin, enkä voisi ikinä kuvitellakkaan ottavani näitä pois tai mitään. En tiedä olenko jotenki kipuherkkä, mutta oli kyllä viikon verran tosi huonona laiton jälkeen, rintoja aristi ja parina ekana yönä heräsin kipuun kun vaihdoin asentoa :( Mutta sanotaanko kaikenkaikkiaan, että se on pieni paha siitä ilosta ettei välttämättä tartte enää rintsikoita käyttää topin alla ja koittaa piilotella olkaimia // käyttää silikoniolkaimia.
Itse laitatin silikonit ihan suomalaisella kirurgilla suomessa ja vaikkakin tallinnan hinnat ovat melko paljon halvempia, mutta itselle olisi tullut jonkin verran kuluja matkasta kotikaupungista helsinkiin (josta leikkaavat praktikat yleensä kustantavat laivan ja muut kuljetukset klinikalle). Kaikenkaikkiaan minun rintani kontrolleineen kaikkineen maksoi 8000€ (oikea hinta olisi ollut melkein 10000€ mutta suomen hinnoistakin saa vähän tingittyä.) Implantit laitettiin rintalihaksen alle ja rinnat ovat todella pyöreät ja kiinteät (eivät roiku _yhtään_ ihan kuin olisi kokoajan push-upit) ja kuppikoko on DD
jos ei välttämättä halua laittaa niitä just Helsingissä!! Ja suomessa silikoni proteesi on laadukkaampi kuin tuo tallinnassa käytetty eu-silicon. Suomessa kun käytetään McGhan proteeseja. Hinta suomessa laitettuna 4100€ ei paha!
Sen nimi oli joku "silikoni..." en nyt muista tarkempaan. Siellä keskustelee silarit ottaneita ja niitä suunnittelevia, on leikkauskertomuksia ja muuta. Itse suunnittelin vuosi sitten olemattomien tissieni tilalle silareita ja tilasinkin jo Jyväskylästä esitteen. Esitteen luettuani en halunnut enää leikkaukseen, vaan olin tyytyväinen itseeni näin. Ja mieheni oli tyytyväinen päätökseeni.
tuskin kiinnostaa niiden mielipiteet jotka eivät silikoneja halua. Eli jos nuttura kiristää päätä ja meikkihyllyt kierretään kaukaa, niin menkää keskustelemaan vaikka johonkin muuhun aloitukseen, ok?
Ja mitä tulee noihin rintsikan olkaimiin, niin se nyt oli vain yksi esimerkki. Muita olkoon nyt vaikka se, että vaatteet istuvat paremmin. Näytän naisellisemmalta, saan miehiltä huomiota enemmän (en sitä kerjää, mutta kuka voi väittää etteikö muka omatunto kasva kun miehet vilkuilevat perään) ja kaiken kaikkiaan tunnen itseni nyt "täydelliseksi".
Ja tiedän kyllä että leikkauksia tulee tulevaisuudessa lisää, mutta entäs sitten. Toinen lähtee junttilomalle thaikkuihin tai ostaa tukkupakkauksen kestovaippoja tai pyöräyttää lisää sinappikoneita ja polttaa saman rahan siihen mitä minulla menee leikkaukseen. Elämä on valintoja. Itse valitsin rinnat ja olen TODELLA tyytyväinen niihin
ei ole tuplahintaisia täällä. Mutta laatu, palvelu ja työn jälki ovat tuplaten paremmat.
Googlaa esim Jussi Rintamäki tai Asko Salmi
kahden lapsen imettämisen jälkeen harkitsin silareita, mutta totesin sitten, että laitan rahan mielummin lomailuun. Mutta ehdottomasti kannattaa laittaa, jos omat rinnat eivät ole ok. Jokainenhan sitä itse päättää mitä rahoillansa ja kropallansa tekee, eipä siinä ole muilla nokan koputtamista. Olen myös sitä mieltä, että jos tulevaisuudessa alkaa naamanahka rupsahtamaan, voin hyvinkin kustantaa tselleni jonkunlaisen kiristyksen :) Miksi ei voi korjata luojan luomaa, jos siihen on mahdollisuus?
2-3 viikkoa kotona operaation jälkeen.
Olen 175 / 68 ja vaikka pituutta ja "kokoa" muutenkin löytyy, niin aion ottaan vain noin 2 dl eli AA -> B (/pieniC?). Olen sopivaa kokoa miettinyt paljon ja tähän olen päätymässä. Kävin kahdessa konsultaatiossa ja toinen lääkäri suositteli vähintään 3 dl ja toinen kannusti tuohon maltilliseen kokoon.
mutta en voi mitään että mielestäni parempiakin kohteita olisi kuin silikonirinnat. Ymmärrän rintaleikkaukset jos vaikka toinen rinta on kokoa rusina ja toinen E-kuppi, tai jotain muuta vikaa, mutta että normaaleja rintoja pitäisi leikellä, ei kiitos. Onneksi oma naisellisuuteni tai itsetuntoni ei ole rinnoista tai miesten huomiosta kiinni, vaikka sitä huomiotakin tulee. Enkä kierrä meikkihyllyjä kaukaa, meikkaus ei sentään aiheuta niin isoa riskiä kuin leikkaukset.
tuskin kiinnostaa niiden mielipiteet jotka eivät silikoneja halua. Eli jos nuttura kiristää päätä ja meikkihyllyt kierretään kaukaa, niin menkää keskustelemaan vaikka johonkin muuhun aloitukseen, ok?
Ja mitä tulee noihin rintsikan olkaimiin, niin se nyt oli vain yksi esimerkki. Muita olkoon nyt vaikka se, että vaatteet istuvat paremmin. Näytän naisellisemmalta, saan miehiltä huomiota enemmän (en sitä kerjää, mutta kuka voi väittää etteikö muka omatunto kasva kun miehet vilkuilevat perään) ja kaiken kaikkiaan tunnen itseni nyt "täydelliseksi".
Ja tiedän kyllä että leikkauksia tulee tulevaisuudessa lisää, mutta entäs sitten. Toinen lähtee junttilomalle thaikkuihin tai ostaa tukkupakkauksen kestovaippoja tai pyöräyttää lisää sinappikoneita ja polttaa saman rahan siihen mitä minulla menee leikkaukseen. Elämä on valintoja. Itse valitsin rinnat ja olen TODELLA tyytyväinen niihin
viimevuonna "joululahjaksi" sain silikonit ja voe tätä autuutta! :) Pidän näistä todellakin, enkä voisi ikinä kuvitellakkaan ottavani näitä pois tai mitään. En tiedä olenko jotenki kipuherkkä, mutta oli kyllä viikon verran tosi huonona laiton jälkeen, rintoja aristi ja parina ekana yönä heräsin kipuun kun vaihdoin asentoa :( Mutta sanotaanko kaikenkaikkiaan, että se on pieni paha siitä ilosta ettei välttämättä tartte enää rintsikoita käyttää topin alla ja koittaa piilotella olkaimia // käyttää silikoniolkaimia.
Itse laitatin silikonit ihan suomalaisella kirurgilla suomessa ja vaikkakin tallinnan hinnat ovat melko paljon halvempia, mutta itselle olisi tullut jonkin verran kuluja matkasta kotikaupungista helsinkiin (josta leikkaavat praktikat yleensä kustantavat laivan ja muut kuljetukset klinikalle). Kaikenkaikkiaan minun rintani kontrolleineen kaikkineen maksoi 8000€ (oikea hinta olisi ollut melkein 10000€ mutta suomen hinnoistakin saa vähän tingittyä.) Implantit laitettiin rintalihaksen alle ja rinnat ovat todella pyöreät ja kiinteät (eivät roiku _yhtään_ ihan kuin olisi kokoajan push-upit) ja kuppikoko on DD