Kuin moni juhlii äitienpäivää?
Minua ei huivittaisi vaikka olen äiti. No omaa äitiä täytyy muistaa.
Kommentit (3)
äitienpäivää ja isänpäivää. Lahjoja, aamupala sänkyyn laulun kera ja sitten käydään ulkona syömässä tai kokataan itse jotain hyvää ja arkiruoasta poikkeavaa. Anopille ja omalle äidille lähetetään kortit tai anopin luona saatetaan käydä kylässäkin, jos niikseen tulee. Äitini luo ei päästä välimatkan vuoksi.
äitienpäivää ja isänpäivää. Lahjoja, aamupala sänkyyn laulun kera ja sitten käydään ulkona syömässä tai kokataan itse jotain hyvää ja arkiruoasta poikkeavaa. Anopille ja omalle äidille lähetetään kortit tai anopin luona saatetaan käydä kylässäkin, jos niikseen tulee. Äitini luo ei päästä välimatkan vuoksi.
On se vaan niin mukava kun on noita juhlia :)
mielestäni on TEENNÄISTÄ viettää päivää! Omalle äidille vien kukan haudalle koska, tullut tavaksi jo mummuni kuoleman jälkeen, pieni lapsemme menehtyi näihin aikoihin (sikiö vaiheessa) ja onpahan se hyvä paikka hiljentyä hetkeksi. Itseäni tai teennäistä anoppia varten EN TEE MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!! Lapset tekevät koulussa ja päiväkodissa jos tekevät, muuta en odota. Ps, en tee myöskään enää isänpäivänä järjestelyjä....