Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä enää meidän naapurin pervoja.

Vierailija
07.05.2009 |

Tässä talossa on mahdotonta olla kuulematta yläkerran pariskunnan perverssejä elämäntapoja. Ilmeiseti jotenkin patteria pitkin tuo ääni tulee, on kuin viereisessä huoneessa huutaisivat.

Taas viimeisen tunnin kuunnellut noitten sairasta seksileikkiä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee valitus heille itselleen, ja jos ei auta niin isännöitsijälle

anteeksi, mutta heti heräsi uteliaisuus että millaisia leikkejä? :)

Vierailija
2/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelisin seksileikkejä kun väkivaltaa.. Melkeen joka päivästä huutoa, naiselta, mieheltä ja lapselta.. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naureskeltiin, mutta ovat asuneet tossa jo puoli vuotta ja ei jaksa enää naurattaa.

viimeisen tunnin "parhaat" palat:

N: Saatanan koira, nuole mun ruttureikää.

M: Joo kulta.

N: Mä en oo sun kultas, vitun orja, nuole kunnolla, tunge se limanen kieles sinne.

Hetken aikaa voihkintaa.

N: Nyt laitat sen ihanan, ison kyrpäs sinne ja teet mulle hyvän olon.

Ei nyt varmaan ihan sanatarkasti näin mennyt, mutta kutakuinkin. Sitten alko kauhea karjunta ja voihke.

Sen jälkeen taisi roolijako mennä vähän toisin päin ja nainen teki mitä mies käski.

Vierailija
4/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän joo että ihan ensi nauratti mutta ei joka ilta jaksais kuunnella... eivät he varmaan tajua että kuuluu naapuriin? jos jotenkin kohteliaasti ilmaisisit asian esim. lapulla postiluukusta? voi olla että hiljenisivät. eihän nyt tollasta tarvi kenenkään kuunnella päivästä toiseen kotonaan. terveisin kakkonen

Vierailija
5/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin hiljaisempaa, mutta vähintään kerran viikossa siellä on tämän päiväisen kaltainen episodi käynnissä.

Kaikkein kurjinta on se, kun tätä on välillä ihan päivällä ja meillä lapset kuuntele silmät pyöreinä, eivät toivottavasti kuitenkaan tajua ihan täysin mitä siellä tapahtuu.

Joskus viikonloppuisin siellä kyllä on oikein kunnon ryhmäsessio käynnissä ja silloin koitetaan kyllä häipyä itse maisemista, koska muuten koko yö menee valvoessa.

Aika vaikea keksiä kohteliasta tapaa enää tässä vaiheessa, olisi pitänyt silloin heti kun muuttivat niin sanoa että täällä kuuluu kaikki äänet tosi hyvin, vaikka kaippa ne niillekin kuuluvat.

Vierailija
6/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

YSTÄVÄLLISEEN sävyyn pyytämään,että jos he voisivat hieman hiljempaa harrastaa,VARSINKIN HILJAISUUDEN JÄLKEEN.

ja kerrot,että teidän lapset joutuvat kuuntelemaan "nuole mun ruttureikää,orja... tms.." --- joudut sitten selittämään,mitä se tarkoittaa,ja mitä naapurit taas tekevät,kun niin voihkivat ja ulvovat....... hiljaisuus alkaa arkisin klo 22, ja viikonloppuisin klo 23.

vaadit edes ne ajat rauhotetuiksi!

Vierailija
7/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että oot oottanut että loppuis, tajunnut vihdoin että eivät taida itse ymmärtää että se kuuluu muualle, ajattelit ystävällisesti informoida. Just niin kuin asia on. Ja että teillä on lapsia.

Eihän lasten tarvi tollasta joutua kuuntelemaan. Laita ystävällinen ja asiallinen lappu johon laitat nimesi ja asuntosi numeron myös, ettei heidän tarvi vainoharhaisena ajatella kaikista naapureista että kukahan se oli. ja auta vaikka heitä säilyttämään kasvonsa kirjoittamalla jotain vanhasta talosta, huonoista rakenteista, tms, että siksi kuuluu, eivät varmaan ole tajunneet. Ja laita vaikka puhelinnumerosi vielä siihen että saavat soittaa tai laittaa tekstiviestiä jos haluavat jotain kommentoida. ystävällinen hyvän kevään toivotus ja yhteistyöterveisin, nimesi

Vierailija
8/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi kyllä joskus kysyi kun nainen siellä kiljui ja voihki, että satuttaako se setä sitä. Laitan aina lastenlauluja soimaan vähän tavallista kovemmalle kun ääniä kuuluu, mutta sekin on hankalaa jos lapset ovat juuri menossa nukkumaan.

Sehän olisi kuitenkin lasten kannalta parempi että melu alkaisi aina vasta kahdeksan jälkeen, niin niiden ei tarvitsisi sitä kuunnella.

Naapurin pariskunnalla ei siis onneksi itsellään ole lapsia, ovat aika nuori pari.

Vierailija
9/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joskus murahtaa/karjahtaa lauetessaan ja olemmekin naureskelleet, että mitä jos muuttaisimme joskus kerrostaloon, niin tulisiko sanomista...

Vierailija
10/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisinkin kehdata mennä juttelemaan, ihan siis asiallisesti tietty ja ehkä vähän pilke silmäkulmassakin. En siis ainakaan mitenkään kauhean tiukkapipoisesti, innostuvat pian lisää.

Vierailija
11/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä tällainen asia ois helpointa kaikille lapulla hoitaa?

Vierailija
12/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huudan joskus lauetessani kuin syötävä. Paremminkin sitä voisi kutsua kiljumiseksi. Tämä silloin kun lapsemme ei ole kotona (hänen kotona ollessaan puren vaikka tyynyä)..

Minulle on ihan sama kuulevatko naapurimme. Jos ei kestä normaaleja elämisen ääniä niin silloin kannattaa muuttaa omakotitaloon.

Vierailija
13/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko että se ketään haittaa, ehkä korkeintaan huvittaa, mutta kun nää meidän naapurit nyt on mitä on. Ei siinä, kivahan se on jos tykkäävät, mutta kyllä tämä varmasti kaikkia muita asukkaita häiritsee.

Monesti ollaan miehen kanssa mietitty mitäköhän rapun vanhukset ajattelevat moisesta menosta.

Vierailija
14/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun lapset on paikalla, niin ollaan toki hiljempaa. Ja kerrostalossa asutaan:)

Vierailija
15/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama kuulevatko naapurimme. Jos ei kestä normaaleja elämisen ääniä niin silloin kannattaa muuttaa omakotitaloon.

jos ei osaa hillitä itseään, ei kannata asua kerrostalossa. Tapoihin kuuluu, että ei soiteta yöllä esim. musiikkia täysillä tai pidetä kuoroharjoituksia, vaikka kuinka olisi omistusasunto.

Vierailija
16/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei osaa hillitä itseään, ei kannata asua kerrostalossa. Tapoihin kuuluu, että ei soiteta yöllä esim. musiikkia täysillä tai pidetä kuoroharjoituksia, vaikka kuinka olisi omistusasunto.[/i

En kyllä mielestäni missään kohtaa sanonut että seksiä harrastetaan kovaäänisesti hiljaisuuden aikaan. Toki otamme tuon huomioon, koska lukee jo järjestyssäännöissäkin (melu yöaikaan). Mutta päiväsaikaan nussimme niin kovaa kun huvittaa. Seksin harrastaminen ja siitä koituvat äänet kuuluvat normaaliin elämään.

Vierailija
17/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä siihen herätään keskellä yötä, välillä se toimii meidän herätyskellona aamuviideltä, toisinaan se toivotaa meidät tervetulleeksi kotiin hiekkalaatikolta ja välillä tuudittaa lapsemme uneen.

Kuten jo sanoin, minua ei häritsisi juurikaan normaalin seksin äänet, mutta tämä on kaikkea muuta, toki voidaan olla montaa mieltä siitä mitä on normaali seksi.

No onneksi emme muutenkaan aio asua tässä ikuisesti, mutta ainakin pari vuotta vielä.

Vierailija
18/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset jo kyselee että mitä naapurissa tapahtuu en kyllä odottelisi muuttoa paria vuotta. Naapurisi tuntuvat sen sortin ii´hmisiltä joille järkipuhe/kirjeet ei auta vpivat vaan pahentaa tilannetta. Ostakaa omakoti talo, lainan saa nyt alhaisella korolla ja nykyisen laitat vuokralle kunnes tulee parempi aika myydä