Ahdistaa, jo vuoden ajan, mä en jaksa
tuntuu että pää sekoaa, olen pelokas, kammoan sosiaalisia tilanteita joista en pääse poistumaan halutessani esim. vanheimpainillat, koulutkset, ym. En jaksa, mutta en kahtaa mennä lääkäriinkään...
Kommentit (28)
voimat on niin vähissä itsellänkin, etten tiedä saanko mitään aikaiseksi, mutta meili on
senkka75@hotmail.com
tästä aiheesta, jota ei muu kuin saman kokenut voi ymmärtää.
mulla ei ole ihan samoja oireita kuin sulla, mutta lähes. minä laitan tän ketjun kirjanmerkkeihin ja käyn välillä tsekkailemassa oletko käynyt lisäämässä meilisi.
t: 21(?)
sitä kautta, ei auennut tää keksustelu vaan tuli vauvan sivu kyl mutta viesti että keskustelut on poissa käytöstä..
voidaanko sopia joku päivä milloin treffattas täällä? =) voi olla hankalaa alkaa kaivaa tätä keskustelua monen päivän jälkeen.. tai en mä tiedä. haku toiminnolla en ole ikinä löytänyt yhtäkään etsimääni keskustelua.
21
sitä kautta, ei auennut tää keksustelu vaan tuli vauvan sivu kyl mutta viesti että keskustelut on poissa käytöstä..
voidaanko sopia joku päivä milloin treffattas täällä? =) voi olla hankalaa alkaa kaivaa tätä keskustelua monen päivän jälkeen.. tai en mä tiedä. haku toiminnolla en ole ikinä löytänyt yhtäkään etsimääni keskustelua.
21
Muuten kävisi aikaisemminkin, mutta ennätin sopia menoa pe-la päiviksi. Ajattelin ettei ihan seinät kaadu niskaan ja lähden kylään :)
ap
kuinkas sattukaan, mekin olemme kyläilemässä lauantaina ja sitten taas sunnuntaina mutta tulemme kyllä illaksi kotiin.
pitääpä laittaa kännyyn muistutus kun tuo pää on nykyään tosi hatara... =) tosissaan on siis muistikin heikentynyt.
mutta, "tapaamisiin"! lähden iltapesuille ja nukkumaan.
21
mutta yritän luoda osoitteen viikonlopun aikana jossain ilmaispalvelussa. Etsin tämän ketjun sitten, jos onnistun. En ole ikinä kokeillut, mutta ei kai se kovin vaikeaa ole. Toivon, että olet tosissasi, ettei tule lisää pettymyksiä :)
ap