Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä en tietäisi ilman av:ta

Vierailija
07.05.2009 |

Luulin, että en enää voisi törmätä sen kummallisempaan asiaan, kuin toisten naisten tuheroiden kyttääminen uimahallissa mutta...

Tänään sitten selvisi av:lla että luotolla maksaminen tai vaihtoehtoisesti käteisellä maksaminen kertoo kovasti ihmisestä ja että ihmisistä tehdään ihan monenlaisia johtopäätöksiäkin sen perusteella.

Av on ihana paikka. Päiväni kirkastui taas heti aamusta :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liukumäessä ei saa kiivetä ylöspäin, vaikka paikalla ei olisi toista lasta eikä ketään häiritse.

että leikkipuistoon ei saa mennä nahkatakissa ja korkokengissä.

että olet paha ihminen, jos ajat citymaastureilla.

ps. en omista citymaasturia enkä käytä korkkareita. Liukumäkiä saa kiivetä.

Vierailija
22/26 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että:

-suihkussa peseytyessä pitää kädet pestä vielä erikseen tai ne ovat "perseiset"

-korvike lapsista kasvaa lehmiä

-on moukkamaista odottaa lahjoja häissä

-vielä moukkamaisempaa on lahjalistat, sillä kaikkihan haluavat 35 leivänpaahdinta ja 25 pyyhesettiä.

-kaikkein moukkamaisinta on pyytää lahjat rahana.

-lasten isovanhemmilta ei missään nimessä saa pyytää apua, heillä on omakin elämänsä, apua pitää pyytää lastensuojelulta, mutta toisaalta silloin olet kelvoton äiti...

-kirjotusvirheitä tekevät ovat vajaa älyisiä, suurimmassa osassa viestejä on kirjoitusvirheitä...

- silti av mammojen keskimääräinen äo on jotain 135-140

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on opettanut minulle, että tämä maa on pullollaan ahdasmielisiä omasta mielestään täydellisiä äitejä, jotka ovat heti valmiina kivittämään sellaiset äidit, jotka tekevät tai ajattelevat hiemankin eri tavalla äitiyteen liittyvissä asioista.

Vierailija
24/26 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liukumäessä ei saa kiivetä ylöspäin, vaikka paikalla ei olisi toista lasta eikä ketään häiritse.

että leikkipuistoon ei saa mennä nahkatakissa ja korkokengissä.

että olet paha ihminen, jos ajat citymaastureilla.

ps. en omista citymaasturia enkä käytä korkkareita. Liukumäkiä saa kiivetä.

Vierailija
25/26 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapseni on traumatisoitunut, koska hänellä ei ole yhtään reimateciä.

Kuten myös sen, että minulla EI ole erityislasta, vaan huonosti kasvatettu lapsi.

Vierailija
26/26 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkeni juuri äsken, että Visalla maksaessani eilen piilolinssiostoksiani, minua pidettiin toisaalta köyhänä (pitää ostaa luotolle) tai ehkä toisaalta vastuullisena aikuisena, koska Osuuspankki on minulle sellaisen läpyskän myöntänyt. Mutta joka tapauksessa olisi pitänyt hiukan miettiä ja ehkä vähän hävetäkin ennen sen kortin vilauttelua.

En ole myöskään tiennyt, että jos laihtuu liikunnalla ja nopeita hiilihydraatteja (sokeri, valkoiset jauhot) välttelemällä 10 kg kolmen kuukauden aikana, on vaarassa sairastua pahasti ja sillä ei kyllä kannattaisi ylpeillä, koska se on VAARALLISTA! Ja se ei voi toimia pidemmän päälle, kun on niin vaikeaa ja ihan kuuriluontoinen juttu. Eihän niin voi elää loppuelämäänsä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän