Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko tätä?

Vierailija
23.04.2009 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysimettänyt kaksoseni 6 kk ikään saakka, sekä käyttänyt heillä alusta saakka kestovaippoja. Pidin kaksosten vauva-aikana 2 vanhempaa lasta kotona, joiden iät 4 ja 2 vuotta, kävimme joka viikko seurakunnan kerhossa vanhempien lasten kanssa. En kokenut tätä rankkana ollenkaan.

Vauvat saivat myös itsetehdyt soseet, kaupan soseisiin en ole joutunut turvautumaan.

Vierailija
2/5 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sen vertaa, että miettisin uskonko vai en. Tai no, miksen uskoisi? No tuo seurakunnan kerho joka viikko kuulustaa melko liioittelulta. Ainakin meidän perällä seurakunnan kerho on niin tylsä, ettei siellä jaksa käydä kuin korkeintaan kerran kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 6 lasta. Joista 4 on ns. pientä. Minä käyn myös kerhossa. Olen imettäny jokaista lastani yli vuoden ikään. Yksikään lapsistani ei ole koskaan ollut hoidossa. Ja olen tehnyt aina kotiruokaa. Pizzat ei ole kuuluneet ruokavalioomme. Lisäksi leivon edelleen kaikki leipämme, pullat. Marjastamme koko perheen voimin. Myös hillat! Esim viime kesänä oli nuorin lapsemme vasta reilu puolivuotta vanha, ja siellä se nukkui suolla kun me muut poimittiin hilloja. Samoin kaikki muutkin marjat haetaan metsästä.

Enkä todella pidä tätä rankkana.

Miein vain että miksiköhän ap teki tän alotuksen?

Kaikki äidit on minusta oman arkensa sankareita, oli kestovaippoja tai ei, imetti tai ei. Tai syötti purkkiruokaa tai ei. Taatusti sitä haastetta riittää vaikkei kaikkee teekään niin ekologisesti kuin voisi. Kaikilla ei riitä inspis siihen.

t:Jokainen tallaa tavallaan!

Vierailija
4/5 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun uskon paitsi sen, ettei olisi ollut OLLENKAAN rankkaa. Itselläni oli ihan sama tilanne kun kuopukseni syntyi, paitsi, että syntyi siis vain yksi lapsi. Käytin kestoja, täysimetin 6kk ja kokonaisuudessaan 1v 2kk ajan, isommat iältään 4 ja 2 olivat myös kotona. Vein esikoista srk:n kerhoon kahdesti viikossa ja kävimme koko porukka perhekerhossa kerran viikossa. Ja soseet tein itse vauvalle. Arki oli välillä rankkaa ja on vieläkin, vaikka kuopus on nyt 2v. Mitään ylitsepääsemättömän rankkaa se ei ollut, mutta ajoittain kyllä väsytti, turhautti ja suoraan sanoen v-tutti. Ei niinkään imetyksen, kestojen tai isosisarusten takia, vaan ihan yleisesti väsytti ja otti päähän niin kuin arki aina välillä tekee, vaikka lapsia ei olisi yhtään.

Vierailija
5/5 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuuden tenavan äiti. Olen täysimettänyt 6kk, enkä ole kestoillut, enkä täysin tehnyt kotitekostakaan. Mutta sitä haastetta elämässä on taatusti ilman sitäkin. Kerhoiltu on, ja muksut olleet vain kotihoidossa aina.

Mikä tän alotuksen idea oli?

Kaiken tuon voi tehdä jokainen jos sen vain päättää! Mulla eikä monella muullakaan vain riitä inspis ja virta tuohon. En minäkään lapsieni kanssa koti-elämää pidä rankkana. Ei kai niitä muuten tekisi! Höh!

t:Kukin tallaa tavallaan!