Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on noloin tilanne jossa olet oksentanut?

Vierailija
15.05.2015 |

Itselläni varmaan se, kun olin juonut todella paljon kaljaa ja siideriä. Lähdin ylittämään aika vilkasta tietä juosten, sillä oli kiire puskapissille. Noh, tietä ylittäessäni heitin sitten vauhdista kunnon oksennukset. Mä siis juoksin tien yli samalla oksentaen. Ihmiset katto inhoten :D Mikä on sun noloin oksennuksesi?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi Erikssonit - kun katsoin sinuun, mä heti oksensin - kun katsoin sinuun, voida pahoin aloin niin...

Vierailija
62/80 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa omaan laukkuun : D. Vieläkin hävettää. Krapulassa, ikää ehkä 18.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin treffeillä deittini housuille. Jännitti.

Vierailija
64/80 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudesta minulla ei ollut ollenkaan pahoinvointia, mutta jonkin verran närästystä. Lähdin normaalisti töihin, vaikka vointini oli sinä aamuna vähän huono. Matkalla bussipysäkille kuljetaan päiväkodin ohi, ja tietenkin juuri siinä kohtaa närästys muuttui oksennukseksi (koko raskauden ainoa oksennus vielä). Oksensin sitten päiväkodin viereiseen puskaan, kun ainakin yksi isä oli tuomassa lastaan hoitoon. Hävetti hirveästi.

Vierailija
65/80 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi pieni, ehkä 1-2vuotta. Tulin herättämään äidin ja isän näin : ”mulla on paha olo”ja ennenku ehin ees lausettani lopettaa, yrjö lens niiden sänkyyn :D

Vierailija
66/80 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalihaastattelun kuvauksessa.

Vierailija
67/80 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpiko olit - haastattelija vaiko haastateltava?

Vierailija
68/80 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oksensit vain suuhusi. Vielä tuo pätkä varmaan tubesta löytyy.

Vierailija
69/80 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin hameeseen ja siitä alkoi refleksi.

Vierailija
70/80 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalja taitaa olla mullakin se "pahis". Istuin junassa matkalla Koivukylästä Helsinkiin ja voi helekutti kun yrjötti. Konduktöri oli onneksi ihan kivaja surkuttelu vaan kauheeta kohtaloani. Mutta olinkin silloin pirun nätti kaksikymppinen....

Siis tuliko Yrjö?

Vierailija
71/80 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun ruokalassa. Siellä oli tarjolla pinaattikeittoa ja kananmuna palasia. Luulin että kananmuna palaset olisi ollut pehmeitä, mutta ne olikin kuivettuneita. Jäivät kurkkuun ikävästi ja tuli oksennus suuhun.

Vierailija
72/80 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään suurkaupungin tupaten täydessä Mäkkärissä.

Iski vatsatauti kesken syömisen. Veskiin oli jäätävä jono. Änkesin jonon ohi niin nopeasti kuin mahdollista, en voinut sanoa mitään, koska en voinut avata suuta - tönin ihmisiä pois edestä, ryntäsin lavuaareille ja yrjösin kaaressa porukan katsellessa närkästyneenä (kauhuissaan) vieressä...

Siitä sitten taas tuuppimalla ihmisiä pois edestä, että pääsi poispäin veskistä ja äkkiä ulos kadulle.

Vierailija
73/80 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui yli 40 vuotta sitten. Matkustin junalla Kööpenhaminasta Brysseliin parin opiskelukaverin kanssa. Kyseessä oli yöjuna, kuuluisa Pohjolan Pikajuna, tosin matkustimme 2. luokan hytissä istumapaikilla interreilaajia kun olimme. 

Siihen aikaan junat Kööpenhaminasta keski-Eurooppaan kulkivat junalautalla Rödbystä Puttgardeniin ja laivalla oli erittäin edullinen tax-free myymälä. Ostin sixpackin vahvaa 7%:ista elefanttiolutta.

Kun laiva saapui perille Saksaan menimme takaisin junanvaunuun istumaan, ja kun juna lähti liikkeelle Saksan puolella aloimme juoda eväitämme. Olin ehtinyt Hampuriin mennessä juoda koko sixpackin ja teki mieli ruveta nukkumaan, olihan kello jo n 1:00 tai vastaavaa. Hampurissa oli meidän hyttiin tullut pari saksalaista tyttöä. Ehkä yrytin tehdä tuttavuutta mutta lopputulos oli että kun tyhjässä vatsassa pyörinyt elefanttiolut halusi muistuttaa olemassaolostaan, minun oli pakko avata ikkuna, sen ajan eurooppalaisissa junanvaunuissa ikkuna avautui puoleenväliin asti. Piti työntää pää ulos ja oksentaa, laatta lensi pitkin junanvaunun seiniä. Se oli tosi noloa, saksalaistytöt mumisivat jotain juopoista skandinaaveista, eivät tainneet olla enää kyydissä kun juna saapui aikaisin aamulla Brysseliin.

Vierailija
74/80 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla rupes oksettaan kun taisin saada jonkinlaisen lämpöhalvauksen. Istahdin kadun reunaan ja oksensin kadulle. Noloa oli kun vanhemmat oli mukana ja niitten kaverit. Lähettiin kiireesti kotiin. 

Vierailija
75/80 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys

Vierailija
76/80 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa keskelle toria ja olin niin alussa ettei mitään vauvamahaa  ollut vielä, ihmiset varmaan ajatteli että krapula keskellä viikkoa.

Vierailija
77/80 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus  nuorempana tulin kesähelteellä festareilta pois junalla ja oksensin tupakkakopin täyteen. Kiva ylläri seuraavalle. Meinasin vielä nukkua oman aseman ohi ja farkkutakki jäi junaan kun juoksin ulos. 

Vierailija
78/80 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenin takia harrastuspaikan täpötäydessä tyttöjen pukkarissa. Ihan kuin manaajasta. Onneksi olin söpö yhdeksänvuotias ja paria vuotta vanhempi tyttö rupesi pesemään sitä mustaa klimppiliejua pois lattioita. Erityiskiitokset hänelle. Olit kunnon ihminen.

Vierailija
79/80 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oksensin ympäri pesuhuonetta jopa pesukoneen päälle. Iski mahatauti.

Vierailija
80/80 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeän suutelon kesken tanssiravintolassa juoksin alakertaan vessaan,

Edelleen harmittaa harvinaisen herkullinen hetki.