Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on noloin tilanne jossa olet oksentanut?

Vierailija
15.05.2015 |

Itselläni varmaan se, kun olin juonut todella paljon kaljaa ja siideriä. Lähdin ylittämään aika vilkasta tietä juosten, sillä oli kiire puskapissille. Noh, tietä ylittäessäni heitin sitten vauhdista kunnon oksennukset. Mä siis juoksin tien yli samalla oksentaen. Ihmiset katto inhoten :D Mikä on sun noloin oksennuksesi?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana päivänä töissä, muutaman työkaverin edessä :/ alkoi mahatauti yllättäen

Vierailija
22/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä raukkoja :'D <3 omani ei ole mitään verrattuna noihin. Laittakee lissää! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksensin kaupan parkkipaikalla auton ikkunasta. Oli darra, hirveä helle ja autosta mennyt lapsilukko päälle. Hävetti kamalasti, kun ihmiset katto ja en päässyt edes pois autosta jonnekin syrjäiseen paikkaan oksentamaan.

Toinen sattui emetofobiasta kärsivän kaverin edessä. Tosi noloa ja ikävää, varsinkin kun kaveri meni ihan hysteeriseksi ja alkoi itkemään. Emetofobia on siis oksentamiseen liittyvä pelko. En edes tiennyt, että kaverilla on se, mutta selvisipä sitten sekin tuossa samalla...

Vierailija
24/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on aivan kamala emetofobia, en pelkää muiden oksentamista mutta jos sattuu omalle kohdalleni niin helvetti on irti. Pelkään erityisesti sitä, että oksennan jonkun ihmisen edessä. Ap

Vierailija
25/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä,mutta eisiinä mitään ihmeellistä ollut,kaikki muutkin oli niin kännissä.
helsingin keskustassa ruuhka-aikaan olin kännissä bussissa ja tuli huono olo,ensimmäiselle pysäkille mikä tuli vastaan ja suoraan ovelta kunnon huuto oksennus pysäkillä odottavien eteen.

Vierailija
26/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tästä heti mieleen se poloinen kuoropoika, joka taannoin oksensi Helsingin tuomiokirkon flyygeliin. :-D

Vierailija
27/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin tupareissa keittiön lavuaariin. Huvipuistossa laitteen jälkeen puskaan jonon kulkiessa vieressä.

Vierailija
28/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kärsin matkapahoinvoinnista ja oksensin kerran taksikuskin niskaan. :/ Vieläkin nolottaa, vaikka tapauksesta on jo 20 vuotta.

Vierailija
29/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käymässä miespuolisen työkaverin luona. Mies teki muutaman drinkin. Olivat kai mulle liian tujuja, oksensin työkaverin vessassa ja lopuksi sammuin sen sänkyyn. Ja olen pitkälle yli 30, en edes mikään teini enää... En vaan ikinä opi juomaan kohtuudella.

Vierailija
30/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin näkyvästi raskaana kun oksennustauti alkoi ja oksensin kadulle

Vierailija
31/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös bussissa, lattialle. Auton takapenkillä vatiin kun on vääriä ihmisiä kyydissä... Lentokoneen yrjöpusseniin kun kone täys ja istuu kolmen penkissä keskellä vieraat ihmiset vieressä... Yms 

Vierailija
32/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illallispöydässä kahden naisen välissä ja toisen kanssa "jalkapeli" menossa.

Oli aika kova meno ja viiniä oli hiukan terästetty miestä väkevämmällä (!) ja se maistui niin paskalta, että lähti tulemaan ylös ihan puskista :D

Siihen se valehtelematta sitten levisi puoliksi pöydälle ja puoliksi lattialle. 

Ihanat naiset alkoivat siivota ja tämä yksi pyyhki vielä kenkiänikin vessapaperilla :DD

Haha, se oli hienoa aikaa. Olin ehkä hieman nuori firman kemuihin vielä siinä vaiheessa. 

Vierailija
33/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:57"]Itsellänikin on aivan kamala emetofobia, en pelkää muiden oksentamista mutta jos sattuu omalle kohdalleni niin helvetti on irti. Pelkään erityisesti sitä, että oksennan jonkun ihmisen edessä. Ap
[/quote]
Käsittääkseni kaverini pelko liittyi suurimmaksi osaksi siihen, että hän voisi saada minulta jonkun oksennustaudin ja oksentaa sitten itsekin.

Vierailija
34/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän matkan bussissa ensin vessaan. Paha olo jatkui ja pystyin pidättelemään siihen asti, kun pääsin ulos. Laatta lensi siis bussin rappusilta. Matka kesti yhteensä n. neljä tuntia. Kamalaa.

Vierailija
35/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella, oppitunnilla. Juoksin lavuaarille, mutten ihan ehtinyt. Roiskeita meni luokkakavereiden repuillekin.

Vierailija
36/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinoton aikana. Hirveät rynnäkkökännit ja seksihalut iski kotona ja sitten tuli vähän huono olo. ;(

Vierailija
37/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:00"]Kaverin tupareissa keittiön lavuaariin. Huvipuistossa laitteen jälkeen puskaan jonon kulkiessa vieressä.
[/quote]
Mun sisko oksensi pyörivässä huvipuistolaitteessa. Oksu tuli suusta oikein komeassa kaaressa. :-/

Vierailija
38/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nolo tilanne mut nolo paikka. Raskauspahoinvointia hautausmaalla.

Vierailija
39/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennevaloissa, auton ovi auki ja siitä vaan oksut pihalle (pelkääjän paikalta). Olin siis krapulassa ja tietty äidin kyydillä matkassa. :S

Vierailija
40/80 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenin takia pienen paikkakunnan sisääntulotien risteyksessö. Auto bussibysäkille parkkiin ja siihen sitten yrjömään ihmisten ajaessa ohi. Ei tää kyllä noloudessa voita mitään noista edellisistä mutta ei kivaa. Sitä ennen harhailin mm. puolisen tuntia erään asuinalueen pikku metsikössä yrittämässä yrjöä. Näytti varmaan tosi oudolta puuhalta. Sitten ajoin hetken ja parkkeerasin jonkun maajussin konelevikkeelle ja yrjösin tienreunan täyteen. Lisää odottelua ja paikalla hengaamista ja sit taas ajoin. Ja loput ykät sitten jo mainitussa risteyksessä, minkä jälkeen ajelin nukkumaan pienelle metsätielle. Mulla oli tunnin matka kotiin ja se kesti kolmisen tuntia. Nyt on laukussa särkylääkettä AINA.