Miksi olen niin väsynyt arkeen? Kenelle voin puhua...?
Lapset 7v,3v ja 5kk... Esikoinen aika vaikea erityislapsi, onneksi kuitenkin koulussa päivät... Kolme vuotias kotona mun ja vauvan kanssa.. En ymmärrä,miksi hermostun koko ajan joka asiasta, varsinkin uhma-ikäisen narinaan ja mankumiseeen hermostun aina heti ensimmäisenä aamulla,kun saan silmät auki... Nyt hermostun jo vauvankin narinaan,josta en ole ennen ollut moksiskaan...
Minulla todettiin jo raskausaikana pitkään jatkunut masennus, johon sain lääkityksen ja kun annostusta nostettiin, tuli sivuvaikutuksia enkä halua enään syödä niitä... Ja nyt yritin soittaa tälle hoitajalleni, niin puhelinvastaaja sanoi, että palaan lomalta vk 25! Eikä kellään tietoa,kuka nyt voi kuunnella minua! Oma äitini ei jaksa kuunnella ja mies ei puolestaan ymmärrä.. Näin vaan jätettiin minut tyhjän päälle vaikka tein jo aikoja sitten selväksi että tarvitsisin jokaviikkosia tapaamisia,eikä olla nähty edes 1*kk!!
Itken koko ajan ja olen aivan poikki.. Olemme jo lastensuojelun asiakkaita, mutta en minä siitä ole hyötyä löytänyt... Saamme kotipalvelua ja kun valitan jaksamistani,niin sanotaan että pyydä sieltä hoitaja väh.kerran viikossa, mielelläni tämän tekisin, mutta kun se ei ole meille ilmaista vaan joudun siitä maksamaan ja kun tuo raha ei tosiaan kasva meillä puissa..
Ja minulle asennettiin ehkäisykapselit 6 viikkoa sitten, ja siitä asti valuin verta, oli muutaman päivän tauko ja aamulla oli kiva yllätys, kun lakanat taas veressä.. Ei jaksa,ei.. Hemoglobiinikin on vain vähän päälle sata,kun valun kuiviin.. Mutta ei kukaan halua auttaa millään tavalla,vaikka olen apua pyytänyt.. Mitä vielä voin tehdä?!? Kaikkeni olen yrittänyt antaa...
Jos joku jaksaa lukea niin kiitos siitä Sinulle, en ole ikinä ennen aloitusta tehnyt.. Anteeksi kun on pitkä sepustus, on vaan niin paljon paskaa niskassa juuri nyt...
ap