Mieheni ei halua minua, kun minulla on menkat.
Suututtaa, kun mies ei halua koskaan menkkojen aikana: ihan kuin olisin likainen.
Kommentit (12)
mutta en kyllä jaksa moisesta vetää hernettä nenään... onhan mulla omatkin kädet. En likaisuudesta tiedä, mutta kyllä mä ymmärrän etten välttämättä ole kovin kiihottava just silloin, varsinkin kun vuodan vielä tosi runsaasti. Ei kai miehenkään ole aina pakko haluta?
en ikinä halua menkkojen aikaan, eikä se johdu siitä, että pitäisin itseäni likaisena. Ei ole lainkaan kiva sekstailla kun vuotaa verta ämpärikaupalla.
en mäkään haluais, enkä tosiaan halua olla sängyssä menkkojen aikana. Hoitelen kyllä miehen mielelläni, mutta mun pöksyihin ei tarvitse silloin mennä, mies ei kyllä vastustelisi meillä.
ilman 5 päivää. Ja siis taustatietona, et meillä seksiä noin kerran viikossa ja sit kun huonosti osuu kohdalle, niin tuleekin jo pidempi tauko menkkojen takia.
Täytynee hoidella itse itsensä...
meillä kun on varmat päivät ehkäisynä, niin jyystetään oikein kunnolla menkkojen aikaan. Kroonikkovaipat vaan levälleen sänkyyn ja eikun menoks, ei haittaa vaik vaimo haisee vähän veripaltulle. Suuseksikin sopii miehelleni hyvin menkkojen aikaan, on nääs raakapihvin ystäviä.
Miestä ei haittaa ja haluaisi kyllä. Minua älöttää ajatus, että miehen kalu menee veriseksi. Sitä paitsi sänkykin saattaa sotkeentua.
Ymmärrän oikein hyvin miestäsi.
mutta kestän kyllä hyvin ilman ne neljä päivää mitä menkat kestää.
T:5, jolla on ihan hyvä seksielämä vaikka ei tarvi verisenä jyystääkään.
meillä kun on varmat päivät ehkäisynä, niin jyystetään oikein kunnolla menkkojen aikaan. Kroonikkovaipat vaan levälleen sänkyyn ja eikun menoks, ei haittaa vaik vaimo haisee vähän veripaltulle. Suuseksikin sopii miehelleni hyvin menkkojen aikaan, on nääs raakapihvin ystäviä.
REPS :-D
mun ex oli muslimi ja oli todella rasittavaa kun ei menkkojen aikaan voinut edes lähes koskea muhun saatikka sitten harrastaa seksiä..antoi mun kyllä hoidella itsensä mutta uskontohan kieltää heillä seksin kuukautisten aikaan ja ramadanin aikaan päivisin.
Nyt seurustelen miehen kanssa joka ei onneksi välitä että onko mulla menkat vai ei, aina maistuu seksi meille molemmille samalla innolla :) ehdota miehelles jospa harrastaisitte menkkojen aikaa seksiä suihkussa! Siten on paljon siistimpää, ei sitä verta siinä edes ehdi huomata kun peseytyy samalla pois.
parina ekana vuotopäivänä ei välttämättä olla. jos ollaan niin sitten suihkussa, saunassa, vessassa tms. tai sängyssä ja jotain pyyhkeitä alla. parin päivän jälkeen vuoto ei ole enää niin runsasta, joten hyvin onnistuu.
ei tulisi MIELEENIKÄÄN harrastaa seksiä kuukautisten aikana. Inhottavaa! Mutta niille jotka niin tekevät on pikkuvinkki, seksikaupasta saa tamponeita jotka on tarkoitettu kuukautisseksitarkoitukseen. Muistaako joku niiden nimen?
Hyi he*****i!!!