Voi minun pientä tyttöä...
Mä oon lähdössä yövuoroon ja 5-vuotiasta se harmittaa. Tyttö piirsi mun käteen kolme sydäntä ja mun piti piirtää lapsen käteen kolme sydäntä, että me muistettas toisemme koko yö...:) Äitin sydän kyllä meinaa särkyä, tyttö on niin surullinen...
Kommentit (10)
Vai oletko sinä paljon parempi nukuttaja tytön mielestä kuin isä ?
Meillä mies on monesti yövuorossa ja lapsia ei haittaa yhtään. Heistä on kivempi, että on yöllä töissä, kun he nukkuvat. Iltavuorot saavat ikävöimään.
Tyttö nukkuu omassa sängyssään yhteisessä makkarissa, mutta mun yövuorojen aikaan saa nukkua isin vieressä. Se vähän helpottaa:)
koko yön. On kuule heitteillejättö tuo rikosnimike.
et oikeasti voi jättää tuonikäistä yksin kotiin.
kun toinen on olevinaan yh, ja toisella on mies joka lukee iltasadun huonommin. ;)
koko yön. On kuule heitteillejättö tuo rikosnimike.
Meillä mies on monesti yövuorossa ja lapsia ei haittaa yhtään. Heistä on kivempi, että on yöllä töissä, kun he nukkuvat. Iltavuorot saavat ikävöimään.Tyttö nukkuu omassa sängyssään yhteisessä makkarissa, mutta mun yövuorojen aikaan saa nukkua isin vieressä. Se vähän helpottaa:)
Ja lähden nyt sinne hommiin. Rauhallista yötä!
Olihan tuo nyt ihan selvää ettei 'yksin kotiin jättäjä' ollu ap, miten te menitte halpaan?
Ei yksin kotiin jätetty lapsi mitään sydämiä piirtele ja muuten tunteile, hänen perusturvallisuutensa on järkkynyt niin pahasti ettei hän osaa rakastaa.
Voisitko ruveta palstalla paljastamaan porvoolaisia, kun sinulle on tuollainen lahja annettu.
kyllähän tuo nyt oli selvää ihan simppelillekin, että toinen ei ollut ap vaan oli muka jotain omaa kivaa...En oikeasti ymmärrä tällaisia "kiusaajia" kun ihan suloisen ketjun ap kirjoitti.
Meillä mies on monesti yövuorossa ja lapsia ei haittaa yhtään. Heistä on kivempi, että on yöllä töissä, kun he nukkuvat. Iltavuorot saavat ikävöimään.