Olen raskaana ja harrastanut ryhmäseksiä
Mies on ollut mukana tietysti, mutta vaatii aborttia. Ei h*lvetti, että tuntuu pahalta.
Ja "etkö ole kuullut ehkäisystä" -kyselijöille: Minulla on kuparikierukka.
Kommentit (43)
ja nyt sitten saunotaa yhdessä lasten kanssa visvasyylät ja kupat haarukoissa.....
Onko nyt aikataulullisesti todella mahdollista että kyseessä olisi jonkun muun lapsi? Ei teillä varmaan näitä ryhmäseksisessioita kuitenkaan jatkuvasti ole ollut.
ovulaatio on tapahtunut suunnilleen sinä päivänä, kun olemme harrastaneet ryhmäseksiä. Mutta todellakin uskon, että mieheni on lapsen isä.
Haluaisin pitää lapsen ja tehdä sitten vaikka isyystestin. Mies ei suostu, sillä pitää sitä nöyryyttävänä eikä halua ottaa riskiä, ettei lapsi olisikaan hänen. En halua rikkoa ensimmäisen lapsemme perhettä tällaisen jutun takia.
Tuntuu vaan niin hirveän pahalta, että joudun kärsimään ja kantamaan vastuun yksin yhteisestä hauskanpidosta.
Ja siittiöt elävät muutaman päivän, eli ennen ovulaatioo harratettu seksi on tärkeää myös.
Ja todellakin luotin kierukkaan.
Olen pyörittänyt tapahtumia mielessäni vaikka kuinka ja miten päin. Miestä en vain saa vakuutettua, sillä on todella se häviävän pieni mahdollisuus, ettei vauva olisikaan hänen.
Olen vaan aivan sekaisin ja järkyttynyt.
Kierukan pettäminen on teidän yhteinen onnettomuutenne , samoin kuin ryhmäseksi oli teidän yhteinen huvituksenne. En osaa muuta neuvoa antaa kuin että annat ajan vähän kulua, jospa mies rauhoittuisi ja tottuisi ajatukseen. Tiedän kyllä, että on miehiä, joille biologinen vanhemmuus on tärkeämpää kuin sosiaalinen, mutta silti. Odottakaa vähän. Ei voi olla niin, että molemmat pidätte hauskaa, mutta jos seuraamuksia tulee vain sinä maksat niistä. Koita jaksaa!
mitä tahansa elämässäsi teet, vaikka vain olisit neljän seinän sisällä, otat riskin. Vastuu on vain ja ainoastaan sinun.
Mutta niin teki omakin mieheni.
ap
En nyt voi kuin itkeä naama punaisena. Aborttiin en kykene, mutta mies on niin joustamaton ja suorastaan vihainen tässä asiassa.
Voi luoja, miten tämä voi sattua juuri minulle.
Oliko teillä Porvoon valtiopäivien 200-vuotisjuhlat?
En nyt voi kuin itkeä naama punaisena. Aborttiin en kykene, mutta mies on niin joustamaton ja suorastaan vihainen tässä asiassa.
Voi luoja, miten tämä voi sattua juuri minulle.
jos hän ei olisi ollut mukana jutussa. Mutta kun koko homma oli hänen oma ideansa (johon kyllä mielelläni suostuin) ja hän oli mukana.
Nyt koko juttu kaatuu minun niskaani, ihan kuin olisin tahallani mennyt ja hedelmöittynyt. Ja miten voisin antaa anteeksi saamani kohtelun, jos/kun vauva kuitenkin on hänen? Eihän toiselle voi olla vihainen YHTEISESTÄ mokasta, saati uhkailla jättämisellä (LUE: Lapsensa perheen rikkomisella), jos en suostu aborttiin.
Vihastuttaa, surettaa, kaduttaa ja pelottaa. En yhtään tiedä miten tästä eteenpäin.
ap
Jos ap:n mies olisi saattanut raskaaksi jonkun toisen naisen, niin ei ap:n tarvitse siitä vastuuta kantaa.
Kierukan pettäminen on teidän yhteinen onnettomuutenne , samoin kuin ryhmäseksi oli teidän yhteinen huvituksenne. En osaa muuta neuvoa antaa kuin että annat ajan vähän kulua, jospa mies rauhoittuisi ja tottuisi ajatukseen. Tiedän kyllä, että on miehiä, joille biologinen vanhemmuus on tärkeämpää kuin sosiaalinen, mutta silti. Odottakaa vähän. Ei voi olla niin, että molemmat pidätte hauskaa, mutta jos seuraamuksia tulee vain sinä maksat niistä. Koita jaksaa!
Luulen että mies saattaa nyt käyttää tuota ryhmäseksiä myös tekosyynä aborttivaatimuksiinsa. Tehän ette kaiketi halunneet (vielä) lapsia koska sinulla oli ehkäisy. Ehkä tämä on hänen mielestään vain hyvä tekosyy vaatia aborttia.
Ymmärtäisin tosiaan miestäsi jos kyse olisi pettämisestä mutta kun siitä ei ollut kyse. Minä pitäisin lapsen oli tilanne mikä vaan ja teettäisin isyystestin. Koska mitä luultavimmin miehesi on isä niin jos tuo pelko "väärästä isästä" oli ainoa syy hänelle vaatia "abortti tai ero" niin kaiken järjen mukaan hänen pitäisi tulla takaisin viimeistään siinä vaiheessa kun isyystesti näyttää että hän on isä.
vieraiden ihmisten kanssa käytetä kortsua. yök..
lapsi-parka joutuu nyt tapettavaks äidin huoraamisten takia :(
mutta etttekö tosiaan käytä kondomia ryhmäsesksisessioissanne. Me käytetään aina, koska vaikka olisi miten tutut "kaverit", niin en koskaan sadalla luottaisi, ihan tautienkin takia.Tietty nyt myöhäistä, mutta tee niin kuin sydämesi sanoo.
puuhaa käyttää ehkäisynä kierukkaa ja antaa useamman bylsiä paljaalla. Etkö ymmärrä kuinka suuren tulehdusriskin saat. Muusta en viitsi ees mainita... niin makaa kuin petaa... myös porvoossa.
Tein testinkin vasta tänään. Voihan tässä tapahtua vielä vaikka mitä.
Tuntuu vaan hirveän pahalta ja on todella sekava olo kaiken keskellä.
se kierukkakin kohdussa? Kun kuparikierukka poistetaan niin onhan siinä riski, että menee kesken.
"äidistä valuu ja haisee eri miesten spermat.."
"tuo on tosi ällöä!"
Ei se minusta ole sen ällömpää kuin sekään että sieltä valuu vain yhden miehen spermat. Mitä ihme jeesustelijoita tämä palsta on täynnä? Mitä helvettiä se teille kuuluu mitä joku aikuinen ihminen tekee, kai sitä saa seksiä harrastaa kun ei ketään vahingoita. Ja koska ehkäisyä on käytetty ei se ollut edes vastuutonta. Jos itsellänne on luonnollisesti alkunsa saaneita lapsia niin ei teillä ole mitään varaa moralisoida mistään tautiriskeistä. Ihanko totta olette ap:n taudeista huolissanne? Huhhuh. Ihmettelen mitä teinejä tämä palsta on täynnä, ja ilmeisesti niin huonon itsetunnon omaavaa porukkaa että on pakko sitä pönkittää muita arvostelemalla. :I
"Hyi, yök, spermaa!!!!"