Yllätän mieheni kun hän tulee töistä..
Laittaudun oikein nätiksi, meikkaan, laitan hiukset ja puen jotain oikein seksikästä päälleni. Annan hänelle ihanaa suuseksiä heti kun hän tulee kotiin, rakastelen häntä. Ruoka odottaa valmiina... hemmottelen miestäni koko illan;) Yllätättekö te miehenne miten usein?... ;)
Kommentit (8)
yllättyy ihan tarpeeksi jos en ole pahalla tuulella kun tulee kotiin... ;) Kolmas raskaus tehnytt varsinaisen ärrimurrin...
Ei tuollaisia ylläreitä kun lapset aina kotona, joskus täällä on jopa siistiä sen hetken kun mies tulee töistä :) Mutta toisaalta, eipä se mieskään mua yllätä...Ollaan ihan tyytyväisiä ilman ylläreitäkin :D
ei oo lasten katseltavaa. Saatan kyllä yllättää illalla miehen katsellessa telkkaria esim. suu/käsihommilla.
hyvää ruokaa ja juomaa pe-iltana ja lupaus jälkkäristä lasten mentyä nukkumaan...
Itse saan monesti aamupalan valmiina sänkyyn tai kutsun valmiiseen aamupalapöytään. Ihanaa :)
Tai en nyt tiedä, huomaako edes tai yllättyykö, mutta siis tarkoituksella fiksaan ulkonäön ja vaatteet ennen hänen tuloa. muuten laahustan päivän meikittä ja rytkyissä.
Olisi kivaa olla noin innostunut ja ihastunut, mutta ei, ei vaan nappaa. Itse asiassa toivon, ettei tulisi töistä kotiin, saisi olla rauhassa.
joten eipä tule tuollain yllätettyä!