Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätän mieheni kun hän tulee töistä..

Vierailija
06.05.2009 |

Laittaudun oikein nätiksi, meikkaan, laitan hiukset ja puen jotain oikein seksikästä päälleni. Annan hänelle ihanaa suuseksiä heti kun hän tulee kotiin, rakastelen häntä. Ruoka odottaa valmiina... hemmottelen miestäni koko illan;) Yllätättekö te miehenne miten usein?... ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eipä tule tuollain yllätettyä!

Vierailija
2/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättyy ihan tarpeeksi jos en ole pahalla tuulella kun tulee kotiin... ;) Kolmas raskaus tehnytt varsinaisen ärrimurrin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia ylläreitä kun lapset aina kotona, joskus täällä on jopa siistiä sen hetken kun mies tulee töistä :) Mutta toisaalta, eipä se mieskään mua yllätä...Ollaan ihan tyytyväisiä ilman ylläreitäkin :D

Vierailija
4/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo lasten katseltavaa. Saatan kyllä yllättää illalla miehen katsellessa telkkaria esim. suu/käsihommilla.

Vierailija
5/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää ruokaa ja juomaa pe-iltana ja lupaus jälkkäristä lasten mentyä nukkumaan...

Itse saan monesti aamupalan valmiina sänkyyn tai kutsun valmiiseen aamupalapöytään. Ihanaa :)

Vierailija
6/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en nyt tiedä, huomaako edes tai yllättyykö, mutta siis tarkoituksella fiksaan ulkonäön ja vaatteet ennen hänen tuloa. muuten laahustan päivän meikittä ja rytkyissä.

Vierailija
7/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kivaa olla noin innostunut ja ihastunut, mutta ei, ei vaan nappaa. Itse asiassa toivon, ettei tulisi töistä kotiin, saisi olla rauhassa.

Vierailija
8/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollapa tuollainen vaimo

T: mies 37