Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko rippi- ja yo-juhliin kutsua ÄIDIN omia kavereita?

Vierailija
06.05.2009 |

Siis ihmisiä, jotka ei välttämättä kovin paljoo ole ollut tekemisissä tämän itse juhlakalun kanssa?

Tulisitko, jos sinut kutsuttais? entä loukkaantuisitko, jos hyvä kaverisi ei kutsuisi sinua lapsensa juhllin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se itse juhlakalu pitää kuitenkin tuntea. Varsinkin rippi/yo-aikaan ihmisillä on oikeasti hirveästi näitä kaikenmaailman kissanristiäisiä, ei niihin kaikkiin millään voi osallistua. Ja sen vuoksi hieman kannattaisi käyttää sitä järkeä että ketä ylipäätään kutsuu.

Vierailija
2/5 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet rakastunut äitisi hyvään ystävään.. No hohhhoh, eivaan.. Musta kannattaa kysyä tuohon lapsen omaa mielipidettä, että haluaako juhliinsa sinun kavereita. Toki varmasti sopii, ylimääräisten lahjojen toivossa. Jos juhla"kalu" itse kutsuisi, niin tottakai tulisin, jos hän niin toivoisi (ellei olisi menoa), enkä loukkaantuisi jos kutsua ei tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai täällä päin maata on ainakin tapana julkaista paikallislehdessä ilmoitus, jossa kutsutaan Matti Meikäläisen juhliin, kutsujina yleensä Matin äiti ja isä. Tuota kutsua saa sitten noudattaa kuka tahansa sukulainen, naapuri, Matin tuttava, Matin äidin tai isän tuttava, työkaveri jne. Ei siis ole lainkaan poikkeavaa, että Matin juhliin menisi esim. äidin ystävätär, jonka kanssa Matti ei sinänsä ole tekemisissä.

Rippijuhlat on sitten taas eri asia, sinne kutsutaan kyllä pääasiassa rippilapsen omaa lähipiiriä. Lähisukua, perheystäviä, lapsen omia ystäviä, naapureita jne.

Vierailija
4/5 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla käyty yo-juhlissa kun pari kertaa!

Joten tottakai olisin iloinen jos minut kutsuttaisiin kaverin lasta juhlistamaan!

Vierailija
5/5 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saapahan juhlakalu enemmän lahjoja ...itse olen kutsunut poikani rippijuhliin kaikki kummin kaimat ja tutun tutut aivan sen takia että kerrankin saadaan oikein suuret juhlat pystyyn ja sitä myöten juhlan tuntua