Muita, joiden miehillä menee kaiki illat työpuheluiden merkeissä?
Ihan vaan kysyisin, että miten kestätte? Mulla alkaa olla pinna aika kireällä. Tänäänkin puhelinneuvotelu alkoi klo 20.30 ja jatkuu edelleen. laitoin lapset nukkumaan ja odottelen nyt, että meillä olisi ns. yhteistä aikaa. Mutta puhelun jälkeen mies menee kai suoraan nukkumaan. Ja huomenna sama homma. Ärsyttää vaan niin pirusti!!!
Kommentit (6)
ei varsinaisesti puhelimessa mut työhommisa kuitenkin.
Kyllähän se rassaa kun ei ehdi olla niin paljon lasten kans kuin haluaisi mut toisaalta menetetystä vapaa-ajasta saan melko mukavan korvauksen :)
Asiaa ei edesauta se, että olen rv 39+2...
ap
Lisäksi meillä miestekee pitkää päivää tuli tänään kotiin vasta 19.30. olen tottunut
Yhteen aikaan meillä soi yölläkin puhelin. Nykyään se soi vasta 7:n aikaan aamulla ekan kerran ja illalla myöhään (sekä viikonloppuisin).
Mutta meillä sama työpaikka ja olen jo näihin tottunut.
paitsi kyse ei ole edes varsinaisesta työstä, vaan enemmänkin harrastuksena ja sivuansiona olevasta henkilökohtaisesta osto-myynti-liikkeestä.. Eli ei edes isosti näy taloutta parantavana tekijänä, ihan taskurahoista kyse ja oikeasti kaikki illat puhuu vaan puhelimessa ja tekee kauppaa.
Ärsyttää.
Lisäksi meillä miestekee pitkää päivää tuli tänään kotiin vasta 19.30. olen tottunut