Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko kysyä: kenelle ette osta joululahjaa?

Vierailija
15.12.2008 |

Kun kaikki,jotka ovat vähänkään tekemisissä lapsen kanssa pitää lahjoa. En ymmärrä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hekään eivät osta lapsille.

Vierailija
2/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien jotain itse tehtyä esim leipää, leipälevitettä, sinappia tms, tai kukan. ei muita lahjoja. itse tykkään mieluummin ostaa itselleni jotain sellaist a mistä tykkään jouluksi. miehenikin ostaa itselleen. emme paketoi näitä ja otamme nää käyttöön jo ennen joulua. jos en löydä itselleni mitään kivaa, ostan aleenusmyynneistä joulun jälkeen. joskus olemme ostaneet yhteisesti kotiin jotain jouluksi esim. uuden huonekalun tms. silloin jää pikku lahjat hankkimatta.

meillä ostetaan siis vain lapsille lahjoja ja niitäkin harkitusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille kummeille, kenellekään pelkästään ystävälle, kenellekään miehen perheessä, kenellekään opelle tms.

Vierailija
4/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalle kummilapselle

yhdessä sisarusteni kanssa lahjat vanhemmilleni (yksi paketti kummallekin)

miehelleni

mieheni osti paketin appivanhemmille.

Muille miellä ei lahjoja osteta. Mun mielestä on täysin älytön idea, että ostaisin lahjoja aikuisille sisaruksilleni tai heidän lapsilleen. Kaikki saavat paketteja ihan riittävästi muutenkin. Mun mielestä riittävä määrä on 1-5 pakettia per ihminen.

Vierailija
5/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sisaruksilleni enkä heidän lapsilleen.

Meillä lahjotaan vain omat ja kummilapset sekä isovanhemmat ja kummit. Lasten päiväkotiin vien jotain hyvää päiväkahville.

Vierailija
6/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsenet (=me + lapsuudenperheemme) ja kummit (3 kpl). Lapsi tarhassa ja hoitajia lahjotaan vasta kun lapsi lähtee tarhasta.

Vierailija
7/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan äidilleni, siskolleni, anopilleni, tyttärelleni ja miehelleni sekä kahdelle ystäväperheelle ulkomaille plus kummilapsista kahdelle (kolmas on täysi-ikäinen joten katson kummin velvollisuuksien päättyneen). Niin ja siivoojalle myös.

Vierailija
8/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille kyylä.

Vierailija
9/9 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävieni kanssa emme osta lahjoja keskenämme. Pääasiassa ostan lahjat perheenjäsenille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi