G: Moneltako heräsit, mitä ja paljonko olet syönyt tänään?
Kommentit (68)
Klo 08.30 ruisleipä ja juustoa, banaani,appelsiinimehua. Klo 10 irtokarkkeja 50g lapsilta salaa.. Klo 11.30 lapset söi muusia ja kanaa, mulla ei ollut nälkä.. Nyt kahvia ja pulla.
mä kuusi kuppia kahvia ja omenan....
vähän yli desi jugurttia ja lautasellinen puuroa on tähän mennessä menny. Nyt alkaa olla nälkä.
heräsin klo:7.00. Aamulla 1/2 l. vettä tyhjään vatsaan, kaksi kuppia kahvia ja kaksi kiwiä + pieni pala ruisleipää margariinilla ja Polar 15% juustonpalalla. Klo:11.50 noin 6cm pätkän mustaa makkaraa. Juuri join kupin kahvia.
Puistossa olen pojan kanssa aamulla ollut.
6.30 aamupalaksi ruisleipäsivu ja kahvi.
9 aikoihin 2 paahtoleipää.
13.00 omena, muutama lakupala.
Mulla maha ei kestä kahvia joten en korvaa sillä aterioita.
syödä aamupala ja lounas kun klo. on jo yli puolen päivän? Mielestäni oudompaa on syödä vain tomaatti/omena, vaikka on menty jo yli aamupala- ja lounasajan. Suoraansanottuna kuulostaa hieman anorexian oireilta. Ei ihminen todellakaan elä tomaatilla ja muutamalla oliivilla, tai ei ainakaan jaksa ja kuolema tulee ennen pitkää sellaisella ruokavaliolla. Tai oletteko sitten sellaisia jotka paastoavat iltaan asti ja sitten alkaa hirveä syöpöttely?
Heräsin klo 07
klo 08 puoli purkkia rahkaa ja tölkillinen ananasmurskaa, kuppi teetä maidolla ja kaksi täysjyvänäkkäriä (päällä oivariini, tomaatti, kurkku ja keitetty muna)
kl0 11.30 karjalanpaistia, keitettyjä porkkanoita, salaattia (jäävuorisalaatti, tomaatti, kurkku, paprika, auringonkukan siemen), lasi rasvatonta maitoa
klo 12.30 kaksi kuppia kahvia maidolla
Iso lasi laimennettua tuoremehua, kourallinen vitamiinipillereitä, ja lautasellinen puuroa banaanimössön kanssa. -> töissä 2 kuppia maitokahvia
Lounaaksi kanasalaattti ja jälkkäriksi pallo Dumle-jädeä (nam!)
Nyt ajattelin juoda kupin maitokahvia.
PS. Mustamakkara on muuten herkkua - mä syön sitä yleensä vähintään kerran viikossa :)
Klo 9 söin aamupalan (en koskaan pysty heti herättyäni syömään):
1 wasan näkkäri
1rkl light tuorejuustoa
2 ohuen ohutta kinkkuviipaletta
1/2 viipaletta juustoa
jäävuorisalaattia sekä
kovaksi keitetty kananmuna.
Olen lisäksi juonut aamupäivän mittaan noin puoli litraa vettä.
- 3 mukia kahvia
- 1 Oma-mansikkajäde
- 1 fasupala
- katkarapusalaatti
- 1 pieni grahamlihapiirakka
- vettä
Kaksi munkkia (viimeiset vapusta jääneet) ja muki teetä
Perunan ja paistetun possupihvin, tomaattia ja kurkkua
24 ja muille tiedoksi, minulla jää iltasyöminen sitten vähemmälle : )
Söin aamupalan klo 9 : kaurapuuroa mustikkakeitolla ja lasin ananas-mandariinijuissia.
Äsken söin täysjyväriisiä ja kalkkunasuikaleita+ porkkanaraastetta ja näkkileivän.
T. neljän mami rv tasan 10
Tarkoitan siis sua, kun ensin paastoot aamun... Mä vaan laihdun näin raskaanakin kun syön viisi kertaa päivässä ja terveelisesti.
Olen syönyt yhden ruissämpylän, jossa levitettä ja naudanpaistileikkelettä, ison tomaatin, kaksi mandariinia, 2 dl Luonto+-jogurttia johon sekoitettuna 3 rkl Elovena+-hiutaleita. Parhaillaan syön omenaa.
Aamupalalla lautasellinen neljän viljan puuroa ja pari domino-keksiä + kuppi kahvia ja lasillinen vettä
lounas: hampurilaisateria mäkistä (käytiin lasten kanssa neuvolassa ja haettiin samalla matkalla) + kahvi ja domino
Heräsin klo 8.25
Aamulla palan täytekakkua(pieni siivu) ja suolakeksi. Päälle kuppi kahvia. Nyt ruokana perunamuussia, savukalaa ja tuoresalaattia+ juomana maito.
En normaalisti aloita päivää kakulla, vaan nyt oli kerhossa tarjolla, enkä voinut kieltäytyä.=)
heräsin 9.50
iso lautasellinen kaurapuuroa, paljon mustaviinimarjahilloa
iso muki maitokahvia
6 ruispalaa (eli 3 "paria") kermajuustolla
2 raakaa porkkanaa
1 suklaapatukka
on nälkä edelleen , muttei voi laittaa kunnon ruokaa kun imetän ihan koko ajan...
Syönyt olen kaurapuuroa pähkinärouheella, kaksi perunaa ja jauhelihakastiketta + kaksi minilettua sokerilla. Niin ja juonut vettä ja lasin maitoa..
Nyt oon juonut 2 kuppia kahvia ja kolme viipaletta suklaakakkua sekä puristettua verigreippi-appelsiinimehua ja yhden tabletin vitamiinia.
Hyi mua, sillä olen raskaana ja vähän terveellisemmin pitäis syödä