Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautajaisiin runo lapselta isoisälle

Vierailija
05.05.2009 |

Auttakaas joku. Lapsi haluaa oman runon +kukat ukin hautajaisiin? Ajattelin että esim joku nalle puh runo vois olla kiva. Tuntuu ettei mistään löydy lapsille sopivia runoja. Suoraan sanottuna voimatkin on aika vähissä isän kuoleman vuoksi joten ei jaksaisi lähteä kirjastoon tms. Juoksemaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lapsenlapsilta tämä isän kuolinilmoituksessa..

Pienet askeleet arkana käy, missä on pappa, ei pappaa näy. Hellästi heittäkää arkulle multaa, siellä on pappa, siellä on kultaa.

Ja nyt taas itkettää... Voimia sinulle!!

Vierailija
2/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kuten minun 7v. "isoisä olet rakas, tule enkelinä luokse takas"

Vierailija
4/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukista/vaarista/papasta hyvää huolta

Vierailija
5/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

runo...

Voihan siinä olla vaikka jotain On ikävä ukkia tms. Musta ne on ihan parhaita kun lapsi itse sen sanoman keksii.

Vierailija
6/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hiirivaari on kuollut,/ tuli aika lähteä./ Se on nyt jotain uutta,/ ehkä sirunen tähteä.// Jäi metsään vaarin polku,/ se tuskin ruohottuu./ Sitä aikansa suru kulkee/ ja sitten jo moni muu."

Vierailija
7/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka hetkestä ajoilta lapsuuden ja kaikista päivistä jälkeen sen, nyt kiitämme hiljaa nöyrtyen.

Tämä oli ukkini hautajaisissa minun ja siskoni kukkalaitteessa. Sopi meidän kohdallemme todella hyvin, koska ukki oli lapsuudessamme todella paljon läsnä ja aika paljon myös aikuistuttuamme.

Vierailija
8/8 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateenkaari vie maahan satujen...kuunteleppas sanat vaikka you tubesta...saatat löytää hyvän säkeistön...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi