Onneksi meidän sairaalassa on rajoitettu lapsivuodeosaston vierailijoiden määrää
Vauvaa katsomaan pääsevät 2 tunnin ajan illassa vain isä,m vauvan sisarukset ja isovanhemmat. Niissäkin on puolet liikaa, kun makaa 3-4 hengen huoneessa ja just olisi saanut unenpäästä kiinni.
Mikä helvetin pakko sinne sairaalaan on kaikkien kumminkaimojen tunkea ja bakteereja tuoda?
Kommentit (22)
kun esikoiseni synnytin. Kovasti sanottiin, että isä ei saa tulla kuin 2h ajan illalla lastaan katsomaan. Noh, olin sit 3 hengen huoneessa keskimmäisessä sängyssä ja ovesta kauimmaisen synnyttäjän luona oli joka päivä vierailuajan ulkopuolella n. 6 ihmistä vierailemassa. Oli tosi kiva yrittää imettää ja opetella vauvaa hoitamaan, ku naapurin miespuoliset vieraat toljotti sermien välistä, jotka ei ihan peittäneet koko tilaa missä olin :( Että se sitten niistä säännöistä..
Yhteiskunnan kannalta se tietysti olisi "kätevää", että perheet ja suvut maailman tappiin asti hoitaisivat itse lapset, sairaat ja eläkeläiset. Mutta sinä toimit tietenkin aivan oikein.