Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrohan mies mielipiteesi!

Vierailija
04.05.2009 |

Kumman naisen ottaisit, jos muut ominaisuudet olisivat samat; hieman liian hoikan vai hieman liian plösön? Entä muuttuuko mielipide, jos pitäisi valita joko naisystäväksi tai pelkästään seksiin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha on eri asia kuin hoikka. Laihalla ei ole muotoja, hoikalla on

Vierailija
22/33 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on 165cm pitkä, painoindeksi on 22. Tuolla lukemalla ollaan normaalipainoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet 169cm pitkä ja painat 65kg, painoindeksisi on 22.8 eli sinäkin olet normaalipainoinen.

Kerrotko vielä rintojen/vyötärön/lantion mittasi, niin saamme selville kuinka muodokas olet.

Vierailija
24/33 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on järkyttävä kukkakeppi. Indeksi 20,5.

165/60 voi ihan hyvin olla ns. laiha läski, joka on ulkonäöllisesti kauhistus.

Laiha läski on sellainen, joka on indeksin mukaan normaalipainoinen, mutta kaikki paikat höllyvät, kun lihaksia ei ole ja kiinteys puuttuu.

ja on 165cm pitkä, painoindeksi on 22. Tuolla lukemalla ollaan normaalipainoisia.

Vierailija
25/33 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos joskus maannut laudan päällä....

Vierailija
26/33 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisin nainen on kurvikas nainen. Se on vain harvinaista, että vyötärö on solakka ja lantio leveä. Lantion leveys ja reisien täyteys on hedelmällisyyden merkki ja se lumoaa jokaisen miehen.

Vierailija
27/33 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willendorfin venus oli ehkä kivikaudella hedelmällisyyden symboli, mutta nykyään ei ole tarvetta kerätä vararavintoa pahan päivän varalle. Tiesitkö edes, että pullukoilla on enemmän ongelmia raskautumisessa kuin normaalipainoisilla?

Lantion leveys ja reisien täyteys on hedelmällisyyden merkki ja se lumoaa jokaisen miehen.

Vierailija
28/33 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willendorfin venus oli ehkä kivikaudella hedelmällisyyden symboli, mutta nykyään ei ole tarvetta kerätä vararavintoa pahan päivän varalle. Tiesitkö edes, että pullukoilla on enemmän ongelmia raskautumisessa kuin normaalipainoisilla?

Lantion leveys ja reisien täyteys on hedelmällisyyden merkki ja se lumoaa jokaisen miehen.

Minä tiesin, miten tuo liittyy reisiin ja lantion leveyteen?

Joskus kattelin tutkimusta jossa oli tutkittu miesten kiinnostusta lantion mittaan. Kulttuurista riippumatta tietynmuotoinen "synnyttäjän lantio" vetosi miehiin eniten. Tiedä sitten onko huuhaata, en oikein ole perillä noista omista tiedostamattomista vieteistäni :D

Vierailija
29/33 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole kova kyykkäämään. Ja normaalipainon alarajalla oleva on hedelmällisempi kuin rehevä "hedelmällisyyden ruumiillistuma".

Minä tiesin, miten tuo liittyy reisiin ja lantion leveyteen?

Vierailija
30/33 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksessa selvitettiin lantion mittaa suhteessa vyötärön mittaan. Ihan tieteelisesti on tutkittu, että kun naisten vyötärö / lantio -suhde on 0.6 ja 0.7 välissä, se mielyttää eniten miesten silmää. Eli jos lantion mitta on n. 90cm vuotärön mitta pitäisi olla n. 60cm. Mittojen ei tarvi olla juuri nuo, mutta suhdeluvun pitää säilyä. Kysymys ei siis ole pelkästä lantion mitasta. Jos lantio on esim. 95cm ja vyötärö 90cm (tai vaikka 100cm), suhdeluku ei toteudu ja tämä ei siis tutkimuksen mukaan mielytä miehiä. Sekään ei mielytä, jos lantio olisi esim. 65cm ja vyötärö 60cm, koska suhdeluku ei taaskaan tuteudu.

Vierailija
31/33 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautiskella. Sellaisen kun laittaa kontalleen ja itse siellä takana päin, niin ahh ja ahh, mitkä näkymät siinä edessä aukeaa,,ja löytyy sitäkin, mistä ottaa kiinni..Aina tuntuu paremmalta kun on jotakin, mitä voi kouria. Tissikin tuntuu ihan erilaiselta, jos sitä voi puristella ja litistella, eikä pelkästään sivellä, niinkuin laudan kohdalla joutuu tekemään. Muutenkin sellainen pikku pullukka on paljon naisellisempi kuin jokin luuviulu,,,,minä tykkään...

Vierailija
32/33 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukat on läskejä. Jotkut sanoo, että se on niin kuin mersulla ajelisi, yhtä hyvä kyyti. Itse tykkään urheilullisemmasta kyydistä.

Muutenkin sellainen pikku pullukka on paljon naisellisempi kuin jokin luuviulu,,,,minä tykkään...

Vierailija
33/33 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikan en itse pystyisi rakastamaan saaki sit sitä.