Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Kummat ostasin pionit vai ecco kengät?
04.05.2009 |
nyt kevääksi ja kesäksi, tyttö on 1v 4kk.
Kommentit (3)
minkä mallinen lapsen jalka on. Osta lapsen jalan malliin sopivimmat eli jos vaikka lapsen jalka on leveä ja/tai rintava eccot eivät ole hyvä valinta.
juuripa näin.
Meille Eccot on olleet hyvät, samoin Tepsut, Viking jne. Mutta aina kannattaa sovittaa kenkä lapselle, mallit ja koot vaihtelevat valmistajilla, jopa saman valmistajan kengissä on koko/malli eroja. Itse menin innoissani sovittamaan tänä vuonna mielestäni ihanaa Eccon sandaalia pojalle (jonka jalka on aika normaali, ei rintava) niin jalka ei mahtunut sandaalliin, tai meni mutta selvästi puristi jalkapöydän päältä, vaikka kenkä oli koollisesti oikean kokoinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
minkä mallinen lapsen jalka on. Osta lapsen jalan malliin sopivimmat eli jos vaikka lapsen jalka on leveä ja/tai rintava eccot eivät ole hyvä valinta.