Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMOSTEN VIIKKO 19

04.05.2009 |

UUSI VIIKKO PYÖRÄHTI KÄYNTIIN!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin varovaiset onnitelut sirusade. Toivottavasti viivat vahvistuu seuraavassa testissä. Jokos olet testannut?

Eevokki: tuttu tunne tuo kavereiden vauvojen syntyminen...ei se ainakaan auta tätä kuumeilua. Kovasti tulee minunkin kaveripiiriin vauvoja tässä puolen vuoden sisällä. Kunpa vaan itsekin tässä edes sen plussan joskus saisi.

ON: Itselläni täällä ajatukset vaihtelevat sitten valtavasti. Haluttaisi jo testata, mutta taitaa olla aivan liian aikaista ja turhauttavaa. Nyt on kp 28/31-32.

Pää on ollut jotenkin omituinen, sellaista pientä huimausta..vähän niinkuin olisit pienessä humalassa. Voipi kyllä johtua myös siitä, että yritän tässä samalla hieman painoa pudottaa...

Halti

Vierailija
22/37 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on käynyt gynellä, onneksi huonoja uutisia ei nyt ole kukaan saanut. Onnea sirusade vielä kerran. Toivotaan että viiva vahvistuu! Ja onnea myös pikku3:lle. Täällähän taitaa plussia tulla oikein urakalla. Pian pääsee haltikin testaamaan. Toivotaan et oireet olisi sitä itseään.

Eewokki toivotaan nyt kerrankin et tulis nyt se TÄTI. Sillon se kyllä osaa tulla kun ei tartteis ja sillonkun sitä oikein odottaa niin ei sitten millään... pölkkypää!

Minsku kuulostaa sun pohdinnat tuosta hedelmöitymisestä ja luovuttaneesta olosta ihan samoille kuin omani. Mulla ovis oli aika vähäisin oirein kp 11 eli keskiviikkona. Simppoja saatiin hyvin matkaan, mutta TOIVOTONTA TOIVOTONTA... on täälläkin sellainen tunne, että miksi nyt tärppäisi, kun ei ole tähänkään mennessä tärpännyt?? Meidän kuule pitää minsku nyt olla vaan ihan cooleja ja rentoja, jotta (positiivisesti ajateltuna) hedelmöitynyt munasolu sitten pääsee kivasti kiinnittymään vastaanottavaisen kohtumme limakalvoon :).

ON: siis päivä kaksi oviksesta vierähtänyt ja pitkät pitkät viikot h-hetkeen ovat edessä. Ei tätä taas taida jaksaa. Huh huh.

positiivisia ajatuksia toivoen,

kisu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömästi onnea plussanneille!!! Ihanaa että teitäkin aina pinosta löytyy :)

Kiitos kisu tsempityksistä. Näinhän se on, että coolisti vaan täytyy ottaa. Itselläni onkin varasuunnitelma; ilmottauduin kuntoklubin jäseneksi ja tarkoitus on laittaa oma kroppa kondikseen tässä tärppiä " odotellessa ". Olen aina ollut aktiivinen liikunnan harrastaja ja nyt rakennusprojektin ja töihin paluun myötä on liikuntaharrastukset jääneet. Toissatalven ja viimekesän liikuin vielä aktiivisesti, mutta syksyllä homma lopahti muka ajan puutteeseen. Nyt se aika on vaan otettava!

Eilen illalla sain kaksi viivaa tollaseen one stepin kaltaiseen halpis ovulaatiotestiin. Yöllä sitten peittoa heiluteltiin, eli kerrankin oltiin aikataulussa :) Gynekin arveli maanantaina että parin päivän kuluttua munasolun pitäisi olla kypsä irtoamaan. Saas nähdä kuin meidän käy.

Joulukuussa lopetin hormonaalisen ehkäisyn.

R-testiä en kyllä tee ennenkuin kp 32 tietämillä aikaisintaan jos täti ei tule ennen sitä. Tuntuu kyllä oudolta että ovuloin kp 13 kun kierto ollut kuitenkin vähintään sen 31 päivää.

Mutta tsemiä kaikille ja ilmoitelkaahan mitä testit näyttää!!!

minsku

Vierailija
24/37 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin selkeä PLUSSA ilmestyi ihan ekana ruutuun.

Ja kiitokset onnitteluista, olo on epätodellinen.

Toivoa antava vinkki kisulle ja muille myös ; Itselläni oli tämän kierron ovulaation jälkeen just tuommoinen TOIVOTONTA fiilis ja jotenkin sitten asennoiduin mielessäni että helmikuulle mennään ja hyvä niin, sunnuntaina testasin negan ja vahvistin sillä päässäni päätöksen tädin tulosta.

Ketään ei sitten kuulunutkaan ja päätin testata uudelleen, eilinen oli vähän shokki kun olin jo asennoitunut negaan, ei tullut seurailtua edes oireita. Moni asia huolestuttaa edelleen, mutta eiköhän se ole aina niin, pelottaa vietävästi.

sirusade jo vähän rohkeammin onnellinen

Vierailija
25/37 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin hienoa kun ne kaksi viivaa siihen testiin ilmestyy =) Mullakin on molemmilla kerroilla tullut plussa just silloin kun on ollut melkein varma ettei raskaana ole...

Pari päivää on ollut aika runsasta valkovuotoa ja mieskin on alkanut taas kiinnostaa enemmän siinä mielessä =) Kai ne hormoonit vaan heittelee. Tyttö pitää kyllä öisin välillä 6-7 tunnin välejä ettei oo tissillä mutta ei se esikoisellakaan mitään vaikuttanut.

Ihanan aurinkoinen ilma on täällä, voi taas kuivata pyykit ulkona. Vähän oon kyllä miettinyt että kannattaako pyykkiä nyt pistää ulos kun on siitepölyä ja oon vähän allerginen.

Onko muuten mitään kolmosten esittelypinoa?

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!

-Henni

Vierailija
26/37 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi Onnea sirusade ja pikku3! Onnea ja enkeleitä matkaanne!

Mulla piti alkaa keskiviikkona menkat, niin kuin silloin pettyneenä kirjoitin, mutta vuoto loppuikin lyhyeen, torstaina ei enää vuotanutkaan mitään. Eli en sitten taaskaan tiedä, missä mennään.

Eilen kun menin autolla koulutukseen, mulla oli järkyttävän paha olo, eikä mulla yleensä koskaan ole autossa pahoinvointia, paitsi aiemmissa alkuraskauksissa on ollut. Joten siitä toiveikkaana tein eilen (illalla) testin ja oli selkeästi negatiivinen.

Voikohan olla, että herkkäkin testi voi näyttää negaa vaikkapa vielä 13 päivää hedelmöittymisen jälkeen, vaikka testi lupaa, että jo 6 päivää hedelmöittymisen jälkeen voisi näkyä plussa??? Mulla alkais (jos oisin raskaana) olla nyt se kaksi viikkoa oletetusta hedelmöittymisestä, mutta eilen oli vielä tosiaan nega ja ne kuukautisetkaan ei alkaneet, vaikka luulin. Voiskohan tämä vielä plussaksi muuttua???

Onneksi ulkona on kaunis sää, iloista viikonloppua kaikille!

Adolfiina

Vierailija
27/37 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän Adolfinallakin ole hyvät mahdollisuudet plussaan vielä ;)

Itse olen lukenut odotus- , synnytys- ja vauva-ajoilta päiväkirjojani ja käynyt niin elävästi läpi nuo kaikki hetket. Ihanaa! Mietiskeltiin eilen juuri vauvan saaneen veljeni kanssa miten mukavaa olis jos sitten ku he alkavat yrittää seuraavaa vauvaa saatais suunnilleen yhtäaikaa mekin vauva... Miestäkin hieman salaa hymyilytti tuo ajatus ;)

Vierailija
28/37 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja uutisia näin äitienpäivän kynnyksellä!

Vielä viikko yrityksen aloittamiseen... Hieman kauhistuttaa vaikka toisaalta olen tosi innoissani. Miten sitä tosiaan sitten jaksaa ja miten isommat, mietin usein jatkavatko päiväkodissa vai jäävätkö kotiin. Toisaalta vähän liian aikaista pohtia kaikkia käytännön järjestelyitä..

Vielä kun tässä saa juhlia meinaan tänään avata terassikauden! Oikein hyvää vkonloppua kaikille!

Vierailija
29/37 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea Sirusateelle, ihanaa!

itellä pitäis tänään/viikonloppuna alkaa ne menkat, tein aamulla ihan varmuudeks testin, ettei nyt oo mitään epäselvää tässä asiassa sitte. samalla sain AIVAN kamalan vauvakuumeen, kun varmistu tämäkin homma. onhan se tässä vähän niinkun kyteny, mutta voi hyvänen aika... :D mies sano, kun puhuin tästä, että hänen puolestaan voidaan alottaa yritys vaikka heti. mikä ihana mies mulla onkaan!!! :) jos nyt kuitenkin malttais sinne kesän lopulle, olis sellanen kohtuuhyvä kompromissi. saisin sitte taas vähän enemmän tota koulua eteenpäin kun vaan vuoden.

noh, simmottos. oikein mukavaa viikonloppua ja ihanaa äitienpäivää meille kaikille! t.VadelmaMama

Vierailija
30/37 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isot onnittelut myös Sirusateelle!! Hienoa!

Oma olo on yhä epätodellinen. Tää raskaaksi tulo kävi ennätysnopeasti, olin aivan varautunut ainakin puolen vuoden yritykseen. Toinen juttu oli se, ettei ollut mitään oireita juurikaan , kunhan testasin... Pelottaa myös kaikki asiat, ettei oikein osaa vielä nauttia ja iloita tästä täysillä. Pitkän aikaa sitä jahkattiin, että kolmas vai ei ja onko tää nyt ihan hullun hommaa. Nyt tää on menoa sitten..! Luulen, että mun täytyy päästä alkuraskauden ultraan, että voin jotenkin huokaista. Milles viikolle se kannattaiskaan varata, vkolle 6-7 vai? Koskas sitä neuvolaan kantsis mennä näin kolmannella kerralla?? Oootteko muut miettineet jo tämmöisiä ennakkoon?

Kovasti magneetteja kaikille, tulkaa perässä odottajiin!

Vierailija
31/37 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa on siis vatvottu läpi moneen kertaan, mutta olen kyllä onnellinen päätöksestäni. Varasin itse alkuraskauden ultra ajan tuonne kolmen viikon päähän niin että viikkoja olis yli 7 jos kaikki menee hyvin.

Neuvolasta ei mitään hajua.... koska sinne edes voi soittaa ?

Kaverini soitti äsken synnytys salista ;-) oli saanut tunti sitten tytön ! olen niiiin onnellinen kun kaikki meni hyvin.

Plussa tuulia kaikille puhaltelee sirusade !

Vierailija
32/37 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloin tällöin käväissyt katsomassa kuulumiset kun vielä niin alussa tää odotus ja epätodellinen tunnelma muutenkin.

ONNEA sirusade ja pikku3, tervetuloa tammikuisiin. Pelkoahan tää alku on. Joka vessareissulla pitää tarkistaa paperin väri. Tänään alkoi öklötys ja väsymys sekä huimaus on edelleen seurana. Huimaus muuten alkoi jo viikkoa ennen testiä ja meillä osaston lääkäri jo silloin puhui raskaudesta, en vain uskonut tuolloin.

Kaikkille muillekin jätän narun tännE, mitä pitkin pääsette kiipeämään odotuspuolelle.

kolmosmuru rv 5+3

Vierailija
33/37 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on tosiaan kolmas laitettu tilaukseen. Isommat lapset ovat jo 7 ja 5 v, ja nyt rupesi aika tuntumaan sopivalta kolmannelle. Vasta eka varsinainen yrityskierto on meneillään. Kp on noin 21-22. Epäsäännöllisten vuotojen takia en ole ihan varma tuosta.

Minulla on yleensä erittäin selvät ovistuntemukset (limat ja kivut), mutta tässä kierrossa näitä oireita oli kahteen otteeseen, kp 12 ja 16! ?:| Noiden oireiden takia en nyt tiedä, odottaako seuraavia menkkoja kp 26 vai 30. Täytyy varmaan malttaa odottaa yli 30 päivän...

Miten teillä muilla on muuten sujuneet aikaisemmat raskaudet? Minulla on kaikki mennyt ihan hyvin, ei ole ollut keskenmenoja eikä ongelmia synnytyksissä. Nyt sitten jossain takaraivossa jyskyttää, että tilastollisesti jotain ikävää "täytyy" sattua tällä kertaa. Kaikkea sitä ihminen miettii.

Tärppionnea jokaiselle! :)

Vierailija
34/37 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin ultassa rv 10+3 ja kohdusta löytyi kuollut sikiö. Olen ottanut lääkkeet keskeytykseen, että kohtu tyhjenisi ja kyllä sitä tavaraa tulikin=(.

Nyt menee hetki ennen kun päästään varsinaisesti yrittämään. Kyllä tuntuu pahalta.

-äitskäx2

Vierailija
35/37 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin ultassa rv 10+3 ja kohdusta löytyi kuollut sikiö. Olen ottanut lääkkeet keskeytykseen, että kohtu tyhjenisi ja kyllä sitä tavaraa tulikin=(.

Nyt menee hetki ennen kun päästään varsinaisesti yrittämään. Kyllä tuntuu pahalta.

-äitskäx2

Vierailija
36/37 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tässä ollut jo viikon päivät huimausta ja vatsan nipistelyä. Mutta ei mitään muuta suurempaa. Ei kylläkään kahdesta ekastakaan mitään oireita iah alussa ollut.

No, yöllä heräsin ja pissitti valtavasti ja sittenpä samalla päätin testata Clearbluetestillä, ja selkeä plussahan sieltä ilmaantui. Kp taitaisi olla 31/32.

No, tässä nyt onnellisena olen asiaa sulatellut ja täytynee kuitenkin vaikka loppuviikosta uudelleen testata, sen verran useamman kerran sitä plussaa piti yölläkin katsoa.

Toivottavasti tulee lisää plussia tälle palstalle mahdollisimman pian!

Hyvää äitienpäivää!

Halti

Vierailija
37/37 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi! Osaanottoni.

Haltille taas onnea hurjasti.

Sanattomaksi vetää...