Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteeseen kyllästyneet

Vierailija
03.05.2009 |

Nyt sais heittää hyviä ideoita ilmoille siitä miten saisi väljähtäneen parisuhteen jälleen kuplimaan!

Tilanne on siis seuraavanlainen: Olemme reilu kolmekymppinen pariskunta joka on ollut yhdessä toistakymmentä vuotta ja sinä aikana on tullut hankittua kolme lastakin. Molemmat ovat edelleen sitä mieltä että toinen on itselle se oikea eikä mitään eroamisaikeita ole, päinvastoin, haluamme viettää loputkin elämästämme yhdessä. Toisen kanssa on mukava olla, arkiasiat sujuvat hyvin jne.

MUTTA, kumpikaan ei ole enää kiinnostunut toisesta seksuaalisesti. Seksi kyllä kiinnostaa molempia mutta ei puolison kanssa. Toisaalta kumpikaan ei aio lähteä vieraisiin koska ei halua pilata kaikkea tätä muuta hyvää mutta tällainen tylsä elämä on jatkunut jo hieman liian kauan.

Joten onko muilla kokemuksia vastaavasta ja ennen kaikkea miten olette pystyneet korjaamaan asian? Meillä on ideat vähissä, toivottavasti täältä löytyisi edes muutama kokeilemisen arvoinen ajatus...

-Pariskunta Virtanen-

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua ja niin turvallista eli tylsää :(

Vierailija
2/18 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki seksilelut, -filmit, alusasut jne. perinteinen on kokeiltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Ei taida olla neuvoja,varmaan aika monilla samaa ongelmaa.

Vierailija
4/18 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me toimittiin ja saatiin suhteeseemme ihan toinen suunta!

Vierailija
5/18 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte ihmetellä jos kohta ero tulossa.......

Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti!Oletko sellaista sattunut kuulemaan?

Vierailija
6/18 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietimme tässä vain että voisiko tuota seksielämää piristää jollain seksuaailsuuden ulkopuolisella asialla, vai tarvitaanko siihen aina leluja, asuja, kolmatta pyörää tai parinvaihtoa?

-ap-

Vierailija
7/18 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapsellinen enkä halua leikkiä. Ja kolmas pyörä on tosiaan pettämistä. Kokeilkaa ensi kesänä jotain parisuhdeleiriä, sieltä yleensä saa vinkkejä kyseiseenkin asiaan. Yleensähän on niin että seksi on mielenkiintoisempaa sellaisen ihmisen kanssa joka on jotenkin "uusi". Ei tarvi vaihtaa, vaan voi löytää itsestään jotain uutta. Enemmän huomaavaisuutta, arjen romantiikkaa, toisen kunnioittamista sellaisena kuin hän on. Kyllä se siitä lähtee.

Vierailija
8/18 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne "lelut ja hepenet" on suljettu jo lähtökohtaisesti pois seksielämää piristämästä, niin valitatte varmaan aivan turhasta. Ei niissä leluissa mitään vikaa ole, mä näen ne pikemminkin apuvälineinä enkä lapsellisina leluina, kuten ysi. Sorry vaan virtaset, mutta taidatte olla seksuaalisuudeltanne sen verran tylsiä, että tilanteenne tulee jatkumaan tylsänä ja rajoittuneena myös tästä eteeenpäin.

Vierailija
9/18 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin muutamia naisellisia ja seksikkäitä hepeneitä,eli uusia alusvaatteita ja ehkä jotain kivaa muutenkin päällepantavaa. kyllä miehesi pitää naisvartaloa varmasti edeleen seksikkäänä.

ehkä joku aistillinen kokovartalo hieronta kynttilän valossa hierontaöljyn kera?

Vierailija
10/18 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....tai missä sitä tekeekin.

Olette vielä nuoria ja kiire tappaa monet halut. Meillä neljäkymppisillä on aikaa jo nautiskella noista "leikeistä".

Vierailija
11/18 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sitten kokemuksia siihen suuntaan että kun lapset kasvaa ja härdelli kotona hieman hellittää niin johan alkaa taas makkarissakin tapahtumaan?

-Pariskunta Virtanen-

Vierailija
12/18 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt näyttää jo noin tylsältä :(

Kurjaa!Mutta meitä on muitakin :(

Vierailija
13/18 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt ainakin kokeilla, ennen kuin hylkää ajatuksen. Minulla on kaikki kumppanoit seonneet kun olen taktisesti jossakin vaiheessa suhdetta keksinyt ottaa sauvan mukaan kuvioihin: mies rakastaa katsella sitä, koska on visuaalinen henkilö ja nainenkaan ei voi olla nauttimatta -sähköllä toimiva vekotin (jossa on myös klipan kiihotin) on tehokkaampi kuin näppärimmätkään kielet tai sormet...

Vaadin kokeilemaan tätä, takuuvarmasti toimii!!! Ei tosin ikuisuuksia, mutta tulet yllättymään kuinka pitkään...

Vierailija
14/18 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen lämpimästi ja myös kristillisiä avioliitto-oppaita (löytyy kirjastosta). Kristillisiä siksi, että niissä oikeasti keskitytään avioliiton kasassa pitämiseen eikä olla heti eroamassa.

Vierailija
15/18 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se toimimista jos miehet häipyy?

... Minulla on kaikki kumppanoit ...

Vaadin kokeilemaan tätä, takuuvarmasti toimii!!! Ei tosin ikuisuuksia, ...

Vierailija
16/18 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kyllästynyt miehen välinpitämättömyyteen ottamaan minua huomioon. On todella huono vastaanottamaan ohjeistuksia, kokee ne ikäänkuin moitteena. Tunnen kuitenkin itseni hänen silmissäänhaluttavaksi ja voisin itse vielä yrittää parantaa seksielämäämme, mutta

Olen todella tyytymätön itseeni, kiloihini, ulkonäkööni, saamattomuuteeni jne. En vähimmäsääkään määrin tunne itseäni seksikkääksi, enkä voisi kuvittellakkaan esittävänä miehelle jotain temppuja sauvan kanssa. (tykkäävätkö kaikki miehet siitä, että joku sauva korvaa heidät?)

Vierailija
17/18 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteinen, oletteko molemmat/ jompikumpi ratkaisevasti lössähtäneet ajan kuluessa?

Vierailija
18/18 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytte, paraneeko vanhetessa. Ehkä minä uskallan vastata, kun olemme niitä hiukka vanhempia, mieheni ja minä eli jo viisikymppisiä.

Ja kyllä, ensiksi, oltuamme parikymmentä vuotta naimisissa. meillä oli totisesti väljähtänyttä seksiä, rakastelusta ei voinut puhuakaan. Tosin mies oli sanojensa mukaan tyytyväinen, kun ei muutenkaan tykännyt "leikkiä". Ja kun hän nyt kuitenkin "sai" aina kun vain keksi haluta. Mutta minä olin näivettyä, sillä pyynnöistä ja esimerkistä huolimatta mies ei liikauttanut eväänsäkään minun tyydyttämiseksi tahi huomioimiseksi. Jossakin vaiheessa lopetin itsekin ylimääräiset hyväilyt ja ehdottelut.

Ja senkun vaan tultiin tyytymättömämmiksi.

Sitten tuli tilanne vastaan, että olin olemattomaan sänkyelämään kyllästyneenä valmis muuttamaan yksikseni ja elämään loppuelämänkin selibaatissa, uskottomuus kun ei vain sopinut ajatusmaailmaani. Jonkin aikaa elelinkin mökillä itsekseni ja ihmettelin elämää ja maailmaa ja hassua oli, että aloin nähdä ympärilläni muitakin miehiä, jotka lisäksi olivat minusta kiinnostuneita. Se nosti itsetuntoa, ja sai minutkin varmaan kokemaan itseni ja mieheni näkemään minut uudessa, haluttavassa valossa...

Mies ei halunut uskoa, ettei minulla ole toista miestä ja näin alkoi minun "takaisin valloittamiseni". Eli siinä mielessä hän löysi niin itsestään kuin minustakin uusia ulottuvuuksia ja näin olen minäkin sittemmin löytänyt.

Mutta tärkeintä kai lienee, että siinä vaiheessa, kun toinen todellakin yrittää, vaikkakin kömpelösti, menee itse mukaan leikkiin; ei ollut muuten helppoa.