Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Varmaan tuhannesti vatvottu...eli limatulpasta
15.12.2008 |
Inhottava asia, ja sitten kysymys...Eli kauan on menny limatulpan irtoamisesta vauvan syntymään? Odottelen tässä kuudetta lasta ja ekaa kertaa huomannut koko tulpan. Tai siis oletettavasti on limatulppa. Välilä tullu sellasta läpinäkyvää ällöttävää paksua limaa, ja välillä kunnon könttejä verensekaista. Tätä jatkunu jo kolme päivää, alkoi lääkärin tutkimuksen jälkee.
Varmaan aika yksilöllistä, mutta mietiskelin joudunko vielä usean viikon odotelemaan. Viikkoja kasassa 39+4
Kommentit (2)
mutta jouduttiin kuitenkin käynnistämään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla molemmista lapsista limatulpan lähdöstä lähtö synnytykseen samana yönä.