Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidempään yrittäneiden toukokuu

03.05.2009 |

Hei kaikille!

Otin nyt vapauden aloittaa uuden pinon tälle kuukaudelle,,

Mitäs teeille muille kuuluu?

Täällä täti just lähti ja huomenna mene sinne gynelle vähän kyseleen..

Plussia kaikille!

haaveilija-79 yk 14? kp 7/ 28-30

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne meni viime päivien viestit bittiavaruuteen, mitäköhän on tullut kirjoiteltua... ja mikä ihmeen "coconut" mä oon tuolla ylempänä, oonkohan joskus ennen muinoin ollu tuolla nimimerkillä...

Ovista odotellessa, nyt kp 14. Clomit taas napsittu tässä kierrossa.

Juhlijoille mukavaa viikonloppua ja muutkin nauttikaa ihanasta alkukesästä!

eewokki

Vierailija
22/26 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjautumisessa ongelmia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi täällä sekoilee...=)

Harmi, että Rizzan plussauutinen katosi...

Ja melko samoissa mennään eewokki, mulla kp13!! Ovista siis odotellessa...

Vierailija
24/26 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taidan kuulua nyt sitten tänne... :( Ei tärppää ei sitten millään!

Hieman katkerana lukee tuolla "pika puolella" taas juttuja: "eka kierto pillereiden jälkeen ja plussa".... grr... No ei kait siellä kukaan ihan noilla sanoilla, mut kuitenkin. Vähän vaan vanne täällä päätä kiristää, ei onneks paljon. Viime kierron jälkeen on tolpilleen nouseminen vähän kestänyt. Jospa se tästä.

kisu, joka ei ymmärrä näistä uusista sivuista, ku ei tartte ees kirjautua?

Vierailija
25/26 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tosi harmi, että minun plussauutinen katosi. Tässä se vielä uudelleen. :) Tänään tasan kaksi viikkoa 2 alkion siirrosta ja Clearbluen digitaalinen testi näytti aamulla plussaa! Ja yritystä takana yli kolme vuotta, 1. IVF-hoito tehty maaliskuussa ja ensimmäinen pakastusalkionsiirto sitten tärppäsi. :)

En muuten pääse kirjautumaan, täällä siis kirjoittelee onnellinen

Rizza, yk 37 tai 38 (mennyt jo sekaisin)

Vierailija
26/26 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Rizzalle ja kiitos Eewokille tiedoista. Olen itse kummissani, nyt kp 28 (kierto 27) ja eilen ja tänään vain pari tippaa sellaista rusehtavaa valkovuotoa, ei kunnon kuukautisia, jotka yleensä alkavat _tasan_ kp 27. Myöskään normaaleja kk-kipuja ei ole ollut. Yritystä oli, myöhemmin katsoin ovislaskurista, että sattumalta juuri oikeina päivinäkin.

Turha kai ryhtyä vielä kuvittelemaan mitään, mutta ainahan voi toivoa.. Todennäköistä kuitenkin on, että nämä kk-tiset vaan jäivät välistä. Tai alkavat poikkeuksellisesti myöhässä. Mitään muita tuntemuksia ei ole (aristusta, turvotusta, nälän tunnetta, väsymystä).

Onko teillä kenelläkään sattumalta kokemuksia vastaavasta, ja olisiko ollut sittenkin plussaa..? Peukut pystyssä käyn vessassa:)

t. Feonia (yk5)