Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hormonaalisesta ehkäisystä olet saanut vähiten sivuvaikutuksia?

Vierailija
03.05.2009 |

Tilanne tämä: meillä on kaksi lasta, pienellä ikäerolla saatu (nuorempi 6kk ja vanhempi 2v). Kolmas saisi tulla.....joskus....piiiiitkän ajan kuluttua (tarkoittaa siis noin 4-5 vuotta) jos on tullakseen. Mistäs sen tietää tuleeko ollenkaan. Ei mistään. Jos ei tule niin ei tule.

Pitäisi siis valita ehkäisykeino. Kortsut on ihan ok mutta ei nyt niillä sentään jaksa pusata 3-4 vuotta jos nyt edes jotenkuten normaalia seksielämää vietetään. Kuparikierukka ei sovi koska vuotoni on jo muutenkin hyvin runsas ja kivulias. Mutta kun ei tekisi mieli ottaa peruspillereitä joista tulee hervoton ruokahalu (ja sikana kiloja), kärttyinen mieli jne jne. Mites ehkäisyrengas?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mulla ainaki vaikuttaa ihan samanlailla. lääkärit sanoo et ei vaikuta joku rengas siks että se tulee erilailla se hormoni mut ei sopinu mulle. Ainoo mikä on sopinu mull eon cerazette. Toki siinäkin on sivuvaikutuksia hormonista just mielialavaihtelut, mutta mä en ole huomannu että tulis niin paljon. Mulla ei myöskään menkkoja tullut niiden aikaan.

Vierailija
2/3 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri pillerimerkkejä juuri tuon lihomisen takia. Cilest nosti painoa melkein 15kg, yasminista paino alkoi tippua ja pysyä normaalilukemissa.

renkaat eivät minulle sopineet, tuntui jatkuvasti että tippuu pois.

ehkäisylaastaria pidin varmaan väärässä paikassa(takapuolessa) koska alkoi repsottaa jatkuvasti ja ohjeessa luki että jos alkaa lähteä irti, pitää vaihtaa uusi laastari. tämän takia meni kuukaudessa aina vähintään kahden kuukauden laastarit. varmaan ihan hyvin toimii jos pitää vaikka käsivarressa.

kuparikierukasta tuli tosi kovat vatsakivut.

hormoonikierukka oli aluksi aivan ihana, menkat jäivät parissa kuukaudessa kokonaan pois. sitten n. puoli vuotta asennuksen jälkeen alkoi vuoto, joka loppui vasta kun kierukka poistettiin. kesti n. 8viikkoa ja meni hermot aivan täysin koska lääkäreiden mukaan kierukka oli hyvin ja ihan normaalia vuotoa mutta omasta mielestä ei ollut kivaa vuotaa paria kuukautta putkeen.

eli kaikki muut on koitettu paitsi kapseli mutta suosittelisin ehkä laastareita jos saat ne pysymään pitämällä niitä muualla kuin takapuolessa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin se oli helppo laittaa jne, mutta se oli sitten aina esillä. Usein ku erehdyin laittaa sen käteen ja lähdinpä sitten samalla viikolla baariin niin kyllä ihmiset katto ja moni tuli jopa kysyy mikä toi on :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi