Onko teillä niin, että miehesi tietää heikon kohtasi ja osaa iskeä siihen?
Kommentit (11)
Itse olen muutamankin puukon iskenyt mieheni heikkoon kohtaan ollessani todella väsynyt pienten lasten äiti. Häpeän käytöstäni ja olen sitä mieheltäni anteeksi pyytänyt.
mies ostaa aina kaapit täyteen suklaata...
Yksi syy liittomme kestoon on varmasti se, ettei kaikkea sanota ääneen.
yksi osa ole se, että saa olla heikko l. kertoa heikoista kohdistaan ja luottaa siihen, että toinen hyväksyy ja ymmärtää ja rakastaa niistä huolimatta, eikä käytä niitä esim. aseina riidoissa?
Ja luotan siihen, ettei iskekään. Riitelemme kyllä, mutta heikot kohdat pitää jättää rauhaan. Se on ollut selvää alusta asti.
ja käyttää sitä jatkuvasti hyväkseen. Esimerkiksi tänään ja varmasti myös huomenna ja sitä seuraavana päivänä...onneksi kohta ei ole enää pakko kestää sitä persereikkää!
johon voisi iskeä. En itsekään keksi sellaista! Enkä tarkoita, etteikö mulla olisi epäilyksiä ja pelkoja tms, mutta ne ei vaan ole sellaisia, joihin kukaan muu voisi "iskeä". Eipä sillä, ei mies halpamaisia keinoja käyttäisikään riitatilanteessa. Se on yksi syy, miksi hänen kanssaan ylipäätään olen. Hieno ihminen suurimman osan ajasta. ;)
ap pohdiskelee. Tarkoitan omalta kohdaltani sitä, että meillä mies tietää miten helposti syyllistyn ja käyttää sitä tietoa manipulointiin. Jos ehdotan hänelle jotain joka aiheuttaisi hänelle vaivaa tai epämukavuutta, mies tietää heti mistä narusta vetää niin ettei tarvitse tehdä mitään. Ärsyttää. Kyllä mulle voi myös suoraan sanoa että ei kiinnosta.
mitä minusta taas ei voi sanoa. Hävettää välillä oma käytökseni. Parikyt vuotta yhdessä, ja edelleen jaksaa kehua ulkonäköä ja kaikkea mahdollista.
Miten?