Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko mulla hehtaariperse?

Vierailija
02.05.2009 |

Ostin tänään alkkareita kokoa 44/46 KappAhlista. Miten ne näyttääkin niin suurilta tuossa sängyllä levällään??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkarini ovat kokoa 40/42, joten olen varmaan laaaaardiperse minäkin.

Hyvin tuntuu kuitenkin miehelle kelpaavan, sanoo, että miehet haluaa että naisella on naisen muodot, lantion kaari, se oli jo luolamiehelle merkki että nainen on sukukypsä eikä mikään lapsi enää.

Niin, ja vaarallisempaa on se omena-lihavuus: pieni peffa mutta kaikki kama vatsassa - kuin tuo että lantioll aja peffassa on rasvaa. Se on myös helpompi laihduttaa.

Niin, ja minun verenpaineeni on hyvin matalat, 100/60 ja tuota linjaa.

Kolesteroliarvoni ovat myös hyvät.

Samoin Hb on hyvä.

Olen 168 cm ja 60 kg, ,muutoin vaatekokoni on 38, paitsi nuo alkkarit ja tänään ostin uudet farkut, kokoa 38. Koko 34 meni myös yhdessä mallissa päälle, ilmeisesti vastasi kokoa 36.

Ja farkut. Läskiperse?

Ja kaiken kruunaa se, että olen neljä lasta tehnyt ja sen 40 täyttänyt jo jokunemn vuosi sitten.

Silti minun puolestani jokainen saa olla sen kokoinen kuin on. Ei pituus tai paino ole ihmisyyden tai ihmisarvon mitta. Eikä ikä.

Ihmisxtä voisi "mitata" vaikka sen perusteella, miten se suhtautuu toiseen ihmiseen.

Vierailija
22/24 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tuo koko ihana takapuoli ole lötky?

Jos pyllysi on sellainen kiva pyöreä kumpu ja lantiot sellaiset 100-105 -senttiset, niin ei sen parempaa voi kuvitellakaan! Sanokoon n:ot 34-36 mitä vaan, mutta pyllysi voittaa ne mennen tullen.

Ostin tänään alkkareita kokoa 44/46 KappAhlista. Miten ne näyttääkin niin suurilta tuossa sängyllä levällään??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sul on semmonen hehtaariperse et huh huh

Vierailija
24/24 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on