Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oulussa oleva käärmenäyttely, onko hintansa väärtti?
02.05.2009 |
Lapset haluais käydä, mutta lippujen hinnat tuntuu kyllä tosi korkeilta. Miedän pesueelta menis 60 euroo! Onko kukaan käynyt, onko huikee?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa