Päivärytmistä
Meillä on huomenna lastensynttärit kello kahdelta. Ystäväni ei voi saapua 4-vuotiaan lapsensa kanssa, koska tämä kuulema nukkuu juuri kahdelta päiväunet.
En voi käsittää tätä??! Eikö päivärytmistä voi tuon ikäisen kanssa yhtään poiketa? Miten teillä on päivärytmit? Olenko se vain minä joka en tajua?
Kommentit (5)
poiketaan tarpeen vaatiessa vaikka lapset ovat vasta 2,5v ja 1v4kk. meillä on päikkäriaika myös tuohon aikaan, mutta voin hyvin laittaa lapset nukkumaan 0,5-1h aiemmin jos on jotain menoa kahdelta esim. lääkäri tms.
eli et ole ainoa joka ei tajua. :)
takana on jotakin muuta. Itse olen 2vuotiaan yh-äiti ja kyllä täytyy sanoa et kun on pitkiä putkia yksin lapsen kanssa... nuo rutiinit nousee vähän liiankin tärkeäksi välillä. Jos ei ole muuta hengähdysaikaa, päiväunet voi olla tosi tärkeät ja nukuttamisen siirtäminen voi tuntua ylitsepääsemättömältä.
En kyllä myöskään usko että meillä nukutaan enää 4v, mutta lapset ja perheet on erilaisia. Lähipiirissä synttärit on aina järjestetty aika liukuvalla aikataululla ettei aika ole tuntunut olevan ikinä ongelma kenellekään.
Toivottavasti ystäväsi pääsee ja ymmärrystä löytyy "erirytmisille".
tai niiden päivä on TODELLA pilalla... Sekä lapsen, että koko perheen....
T: Ei tulsi mieleenkään lähtee synttäreille meidän 4v4kk kanssa jos ei olla nukuttu päikkäreitä.... Siitä on kuule lystinpito kaukana
Luuletko että ystäväsi tahallaan tekee noin???? En epääile sekuntiakaan,e tä jso joku todella sanoo, että lapsi tarvitsee päikkärit etteikä se niitä todella myös tarvitsisi!!
kun ei kehtaa kertoa suoraan ettei halua tulla kutsuillenne.
Sinuna ottaisin hajueroa ja antaisin 'ystävän' ottaa yhteyttä kun on valmis.
maailmanloppu. Ymmärtäisin jos kyse on parivuotiaasta,