Minkä paksuiset reidet teillä on?
Olen laihduttanut nyt pari kuukautta. Vyötärö on pienentynyt 93cm -> 79 cm, ja lantio 112cm -> 101cm. Reidet kuitenkin ovat edelleen järkyttävät. Alussa reiden ympärys oli 64cm ja nyt 61cm.
Mitkään housut eivät mahdu, kun reiteni ovat niin paksut.
Millaiset reidet teillä on, ja miten saa hoikat reidet???
Kommentit (46)
Taitaa olla noin 70cm. Enemmän kun mun kaverin vyötärö.
t. tuo kokoa 46 olevat farkut ostanut.
Millä ilveellä saat parissa kuukaudessa 10 cm lantiolta pois?
Curve X mallisto Guessillä sopii sulle.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:18"]
Millä ilveellä saat parissa kuukaudessa 10 cm lantiolta pois?
[/quote]
Syömällä keskimäärin 1400 kilokaloria päivässä ja kuntoilemalla joka päivä.
AP
Syö vähemmän ja terveellisesti ja liiku joka päivä, käy kuntosalilla
Mulla on reisi 52cm, painan n.64-65kg. Vyötärö on 78cm, lantio 92cm ja rinnnanympärys on 100cm. Olen omenavartaloinen. Tuntuu että kaikki kilot tulevat tisseihin ja mahaan :(
Mittasin ja reisi on 57 ja ei yhtään paha,
En tiedä, aina on housuihin mahtunut.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:25"]Mulla on reisi 52cm, painan n.64-65kg. Vyötärö on 78cm, lantio 92cm ja rinnnanympärys on 100cm. Olen omenavartaloinen. Tuntuu että kaikki kilot tulevat tisseihin ja mahaan :(
[/quote]
Pidä huoli, että vyötärö on alle 80cm. Muuten on jo riski terveydelle. Ennen suositus oli alle 90cm, mutta sitä on muutettu.
47cm. Olen kyykännyt kaksi vuotta. Ennen kuin aloitin, reidet oli jotain 40-42cm. Pituutta 165cm ja paino 50-52kg. 90-57-90 rinnat-vyötärö-lantio.
Mulla vyötärö 76 ja reidet tuon 59cm. Jos laihdutan, kaikki lähtee vyötäröltä mutta reisiä en ole saanut kapeammaksi millään. Eikä ole edes ylipainoa, joten hirveä suurta määrää en halua edes kiloja tiputtaa.
Joustavia jeggareita kannattaa käyttää. Itse käytän Mamaliciouksen after birth ja muita vastaavia housuja, menee paksureitisellekin.
52cm reisi, 103cm lantio, vyötärö 69cm, rinnanympärys 94cm,165cm/66kg
Mulla vyötärö 73 cm, lantio 107 cm, reisi 62 cm. Rinta 82 cm, aika friikin näköinen.
Vyötärö 68cm, lantio 88cm ja reisi 56.5cm. En löydä mistään farkkuja, vyötärö ja lantio on kokoa xs ja reidet ehkä M tai jopa L. Hartiat leveät kuin ladon ovet. Paino 57kg. Liikuntaa harrastan monipuolisesti.
Miksi reisiä pitäisi kaventaa? Paksut reidet ovat ehdottomasti turn on =P
t. mies
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:38"]52cm reisi, 103cm lantio, vyötärö 69cm, rinnanympärys 94cm,165cm/66kg
[/quote]
Aloin miettimään oikeaoppista mittauskohtaa, että mistä olette mitannut? Tuo 52cm oli ehkä vähän yli puolen välin reittä, sisäreisien kohdalta mitta on 57cm. Sama tuo, vartalossa on niin monta vikaa että en jaksa reisiäkin itkeä :D
Jonkun tutkimuksen mukaan ihanteellinen reiden paksuus olisi 62cm noin sydän,- ja verisuonitauteja ajatellen. Yleensä paksut reidet tarkoittaa myös isompia lihaksia millä on suotuisa vaikutus terveyteen.
Mistä kaupoista te muut reitevät olette ostaneet vaatteita? Mulla on tosi isot reidet varmaan senkin takia kun kuntoilen paljon ja teen kyykkyjä isoilla painoilla. Tykkään siitä, enkä haluaisi lopettaa vain sen takia että reidet kasvavat. Toisaalta tuntuu idioottimaiselta harrastaa kuntoilua, joka vaan paksuntaa reisiäni ja pyllyäni. Haluaisin sellaiset ohuet skinny jalat, ja niitä ei varmaan kyykyillä saa. Fitnessihmiset, apua?
AP