Minkä paksuiset reidet teillä on?
Olen laihduttanut nyt pari kuukautta. Vyötärö on pienentynyt 93cm -> 79 cm, ja lantio 112cm -> 101cm. Reidet kuitenkin ovat edelleen järkyttävät. Alussa reiden ympärys oli 64cm ja nyt 61cm.
Mitkään housut eivät mahdu, kun reiteni ovat niin paksut.
Millaiset reidet teillä on, ja miten saa hoikat reidet???
Kommentit (46)
Ja mittaan siitä paksuimmastat kohdasta.
AP
Mä olen todellinen tikkujalka, reisi on paksuimmasta kohdasta 46 cm. Olen tosi hoopon näköinen, kun vyötärö on kuitenkin 75 ja rinnanympärys melkein 100...
Pahinta tässä, että kun laihdutin 5 kg jossain vaiheessa, niin reisi kapeni kolme senttiä, lantio viisi ja vyötärö ei kaksi.
Oikea alkoholistivartalo, vaikken sitä ole. Lähes raitis! Naamakin selainen pyöreä, että todennäköisesti luullaan, että maistuu.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:41"]
Mä olen todellinen tikkujalka, reisi on paksuimmasta kohdasta 46 cm. Olen tosi hoopon näköinen, kun vyötärö on kuitenkin 75 ja rinnanympärys melkein 100...
Pahinta tässä, että kun laihdutin 5 kg jossain vaiheessa, niin reisi kapeni kolme senttiä, lantio viisi ja vyötärö ei kaksi.
Oikea alkoholistivartalo, vaikken sitä ole. Lähes raitis! Naamakin selainen pyöreä, että todennäköisesti luullaan, että maistuu.
[/quote]
Siis vyötärö kapeni 2 cm. Kai tajusistte, mutta korjasin nyt kuitenkin.
Rinta 98, vyötärö 78, lantio 99, reisi 57. 175 pitkä ja painan 68. Aina oon reisiäni hoikkina.. Muuten mun vartalo on vaa tasapaksu pötkö :D
Leviksen farkkuleggarit, jotka näyttävät täysin tavallisilta farkuilta silmämääräisesti, olivat pelastukseni. T. 96-78-101 ja reidenympärys n. 60cm. En harrasta juuri nyt mitään liikuntaa, mutta 10-16-vuotiaana hankittu lihaksisto on yhä tallella. Tällöin olin noin kahdeksan kertaa viikossa jalkapallotreeneissä (sisältäen pelit myös) ja harrastin kerran viikossa tanssia. Olen aina ollut tämän mallinen ja vaikka entinen ja nykyinen kumppanini rakastaa naiselliseksi kuvaamaa vartaloani, niin kieltämättä reisien koko on aina vaivannut. Sukuvika, äitini reidet ja peppu on suorastaan ghettoluokkaa muutaman synnytyksen ja lisäkilon jäljiltä, joten tulevaisuus ei näytä näiltä osin kovin valoisalta. Olen nyt 22-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:07"]Leviksen farkkuleggarit, jotka näyttävät täysin tavallisilta farkuilta silmämääräisesti, olivat pelastukseni. T. 96-78-101 ja reidenympärys n. 60cm. En harrasta juuri nyt mitään liikuntaa, mutta 10-16-vuotiaana hankittu lihaksisto on yhä tallella. Tällöin olin noin kahdeksan kertaa viikossa jalkapallotreeneissä (sisältäen pelit myös) ja harrastin kerran viikossa tanssia. Olen aina ollut tämän mallinen ja vaikka entinen ja nykyinen kumppanini rakastaa naiselliseksi kuvaamaa vartaloani, niin kieltämättä reisien koko on aina vaivannut. Sukuvika, äitini reidet ja peppu on suorastaan ghettoluokkaa muutaman synnytyksen ja lisäkilon jäljiltä, joten tulevaisuus ei näytä näiltä osin kovin valoisalta. Olen nyt 22-vuotias.
[/quote]
Ja syy, miksi reidet vaivaavat, ovat niiden hinkkautuminen yhteen. Tämä alkoi jo 12-vuotiaana kun olin kokoa 58kg/158cm, nykyään sama pituus mutta painoa vajaa 10kg enemmän. Jos ne eivät hankaisi, olisin täysin tyytyväinen näihin. Kun painoin yli 70kg, niin silloin reidetkin leveni ensimmäistä kertaa, mutta palattuani n. 25 painoindeksiin reidet ovat yhtä paksut kuin mitä ne oli urheilullisena varhaisteininä.
163 cm & 63 kg, 99-66-100, reidet paksuimmasta kohtaa 56 cm. En pidä niitä erityisen paksuina, mutta yritän nyt kesäksi taas saada paria kiloa pois, koska muutoin en voi käyttää hameita kun reidet hinkkaa yhteen ikävästi kesähelteillä :(
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:08"]Njoo, paksujen reisien kanssa on hankalaa. Mulla vyötärä 79, lantio 99 ja reisi on 59. Löllyvät, ällöttävät, varsinkin sisäreidet. :( En haaveilekkaan skinny housuista tai leggareista. Bootcut on hyvä farkuissa. [/quote] Mulla täsmälleen samat mitat! Paljon oot pitkä ja entäs paino? :-o
[/quote]
Olen 167 cm pitkä ja painan 66.6 kg. Entä itse?
Olen 175 cm. Lantio 120, vyötärö kadoksissa jo kauan (omena)... ja painoakin on omiksi tarpeiksi. reidet on 60 cm, eli suhteessa sitten kohtuullisen kokoiset.
Niin nyt varmaan pitäis laihduttaa, 110-84-107 170/75 reidet kuitenkin 58. Minkä merkkiset urheiluliivit parhaat isoille?
Tai siis lähinnä mietin, että olenko joku luonnonoikku reisineni. Tiedän, että ne ovat ihan järkyttävän paksut, mutta onko kohtalotovereita? Tuntuu että kaikki muut mahtuu kauppojen Skinny farkkuihin, ja minä olen ainoa jolle ne ei mahdu. :(
AP
Njoo, paksujen reisien kanssa on hankalaa. Mulla vyötärä 79, lantio 99 ja reisi on 59. Löllyvät, ällöttävät, varsinkin sisäreidet. :( En haaveilekkaan skinny housuista tai leggareista. Bootcut on hyvä farkuissa.
Ostin juuri farkut, ovat mallia boyfriend ja kokoa 42. Vyötäröllä ja lantiolla löysää, mutta reisitä kiristää. Haluaisin käyttää istuvia farkkuja, mutta mistä sellaisa saa? Vai täytyykö vaan jatkaa laihduttamista kunnes on thigh gap...
Painoa ja senttejä lähtee ja kehon muoto muuttuu. On siis haasteellista löytää uudelle kroppamallille sopivia vaatteita. Reippaasti vaan kaupoilee sovittelemaa. Myyjältä oi pyytää apua persevän ja reitevän vaatetukseen!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:08"]Njoo, paksujen reisien kanssa on hankalaa. Mulla vyötärä 79, lantio 99 ja reisi on 59. Löllyvät, ällöttävät, varsinkin sisäreidet. :( En haaveilekkaan skinny housuista tai leggareista. Bootcut on hyvä farkuissa.
[/quote]
Mulla täsmälleen samat mitat! Paljon oot pitkä ja entäs paino? :-o
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:08"]Njoo, paksujen reisien kanssa on hankalaa. Mulla vyötärä 79, lantio 99 ja reisi on 59. Löllyvät, ällöttävät, varsinkin sisäreidet. :( En haaveilekkaan skinny housuista tai leggareista. Bootcut on hyvä farkuissa.
[/quote]
Mulla täsmälleen samat mitat! Paljon oot pitkä ja entäs paino? :-o
[/quote]
Itse oon siis 168-169cm ja 65kg.
Pitää kaventaa siksi että ällöttää omat läskit enkä Tahdo katsoa peiliin.
AP