ulkomaalainen mieheni on haluttu suomalaisten naisten keskuudessa
Kommentit (27)
Koska itsekin olet häneen ihastunut? No ei sentään, minulla on myös ulkomaalainen mies, joka ei todellakaan ulkoisilla avuillaan pitkälle pötki. On toki fiksu ihminen, mutta ei niin fiksu että se selittäisi ihalijoiden määrän.
mutta en minäkään ymmärrä. ulkomaalaiset miehet joita olen tavannut, ovat aivan liian päällekäyviä. onhan se hyvä että osoittaa selvästi että mitä haluaa mutta pitäisi myös ottaa huomioon mitä muut haluavat. no, onneksi tuskin kaikki ulkomaalaiset miehet ovat tällaisia. :)
muuttakaa miehen kotimaahan asumaan jos naiset Suomessa kay liikaa paalle.
"Menkää sitten takasin sinne mistä tulitte" :D
Voi heittää aina silloin kuin äly ei riitä enää keksimään muuta sanottavaa
Ei se nyt noin helppoa ole jos on asunto ja työ! Ihan niin kuin ei ole helppoa kenellekään supi suomalaisen näköisellekään !!!!
kerro nyt meille muillekin. itse olet idiootti ja agressiivinen sellainen.
ja siksi onkin entinen mies kun ei pystynyt vastustamaan niitä naisia vaan piti pettää oikein urakalla. tiedän lukuisia muitakin latinomiehiä joilla sama taipumus.
muuttakaa miehen kotimaahan asumaan jos naiset Suomessa kay liikaa paalle.
jos ap:n ongelmana on liian paalle kayvat suominaiset niin mita tuohon nyt voi sanoa. miksi pariskunta ei voisi kokeilla miehen kotimaassa asumista ??
on kasvanut pohjoismaassa. Mutta hänen eksoottinen ulkonäkönsä näyttää luovan naisille sellaisen tunteen että saa kohdella miten vaan. :O
ap
Mullakin on ulkomaalainen mies, mutta en ole vastaavaan törmännyt, kun kaksi kertaa (ravintolassa) ja luen sen humalaisten "tukiaisten" piikkiin. Käymme tosi harvoi ravintolassa, joten muuta en osaa sanoa. Hän on kyllä ihan komea ja sosiaalinen, kysyin just häneltä ja naurahti tolle "vapaata riistaa" jutulle, mutta ehkä sekin vaikutaa, että hän on monikansallisessa yhtiössä töissä ja esim. työkaverit ovat ympäri maailmaa, kuten meidän ystäväpiirikin. Mielestäni tuollainen käytös on sivistymätöntä, mutta ihan norkkua kai joillekin, ihan siitä huolimatta onko kohde ulkomaalainen vai ei.
kerro nyt meille muillekin. itse olet idiootti ja agressiivinen sellainen.
Kerro lisäää näitä lentäviä Matti Nykäs kommentteja :D
Saan niin hyvät naurut tyhmyydestäsi.
Missä tynnyrissä olet oikein kasvanut?
Minäkin sinkkuna ollessa pysyttelin kaukana mustaihoisista, arabeista ja latinoista, mutta kyllä sitä aina ehti pari sanaa vaihtaa ranskalaisten, brittien, skandinaavien ja amerikkalaisten kanssa ;)
Mä en tunne ketään naista, joka haluaisi mitään lähempää kontaktia esimerkiksi latinoiden, mustaihoisten, arabien yms. kanssa. Sen sijaan olen kyllä huomannut kiiinnostusta pohjoisamerikkalaisiin ja eurooppalaisiin miehiin.
ja sen vuoksi eksoottisen näköinen. On sosiaalinen ja mukava. Tummahko, joten kait se ulkonäkö sitten tekee sen, että hänestä heti oletetaan, että on valmis pettämään puoliosoaan?
Mä en tunne ketään naista, joka haluaisi mitään lähempää kontaktia esimerkiksi latinoiden, mustaihoisten, arabien yms. kanssa. Sen sijaan olen kyllä huomannut kiiinnostusta pohjoisamerikkalaisiin ja eurooppalaisiin miehiin.
parempi koulutus takanaan?
Minäkin sinkkuna ollessa pysyttelin kaukana mustaihoisista, arabeista ja latinoista, mutta kyllä sitä aina ehti pari sanaa vaihtaa ranskalaisten, brittien, skandinaavien ja amerikkalaisten kanssa ;)
Minua ei sytytä tumma mies. Ruskeat silmät eivät tehoa minuun yhtään. Ei minulla kuitenkaan sinäänsä mitään ulkomaalaisia vastaan ole, en vaan voi kuvitella "lähempää tuttavuutta" esim. minkään latino tyypin kanssa.
Ja mitä ap:n ongelmaan tulee niin törkeää käytöstä on kyllä.
ja hän nyt vaan on ylivertainen kaikissa keksimissäni suhteissa verrattuna samplaamiini suomalaismiehiin. Näin vain on. On älykäs, hauska, huomaavainen, kestävä ja luotettava. Tietenkin jos tämän kehtaa ääneen sanoa, tyypillinen suomalaiskommentti on että jostain syystä "paremmat" suomalaismiehet eivät ole minua huolineet ja siksi en pidä suomalaismiehiä kovin suuressa arvossa. Mutta summa summarum, oman kokemukseni perusteella etsisin kyllä toisen britin jos nykyisen kanssa jostain syystä tiet eroaisi (yhdessä ollaan asuttu nyt 16 vuotta, joten se ei kylläkään enää ole kovin todennäköistä).
Juuri tuon asian vuoksi ei paljon baareissa viihdytä. Aina on joku vieressä tai läheisessä pöydässä norkoilemassa ja flirttailemassa tai yrittää käydä suoraan asiaan ja siis just silloin, kun minä istun mieheni kanssa tai tanssin sen kanssa tanssilattialla niin kehtaa jotkut muijat tulla siihen jotain miehelleni ehdottelemaan!!
Ja meillä on molemmilla sormukset sormessa ja pussaillaan ja halaillaan paljon yms, joten meidän suhteen laatu ei jää kenellekään epäselväksi. Minusta jotkut suomalaiset naiset on aivan älyttömän törkeitä käytökseltään! Ei kunnioita kahden ihmisen suhdetta millään tavalla. Jos mulla olis suomalainen mies niin en usko, että naiset tuolla tavalla kävis päälle. Ja tosissaan harmittaa, kun harvoin saadaan lapsille hoitaja ja päästään vähän kahdestaan ulos niin nuo idiootit naiset pilaa kaiken.
Törkein oli, kun olin jo selkeästi raskaana, maha söpö, pieni pallo ja oltiin mieheni kanssa syömässä ja viettämässä romanttista iltaa niin naapuripöydän kaksi akkaa kyttäs ja flirttaili ja häpeämättä koko ajan tuijotti miestäni. Mieheni jo siihen hermostui ja kävi kysymässä, että mikä naisilla oli ongelmana. He vain sanoivat, että kun sä oot niin komea ja ihanan näköinen että hei ei saa silmiä irti ja etkö lähtis heidän kanssa jatkamaan iltaa. Mies siihen, että hän on ihan vaimonsa kanssa illastamassa eikä vois vähempää kiinnostaa. Siis tosi törkeätä käytöstä. Näkivät meidän olevan pari ja minä raskaana ja yrittävät viedä miestäni. Ja tuon mieheni sanomisen jälkeenkin jatkoivat samaa rataa ja kun menimme ravintolan alakerran yökerhoon niin tulivat ihan viereen tanssimaan ja flirttailemaan. Olis niin tehnyt mieli kumauttaa laukulla noita akkoja!
Eräissä ystävän häissä oli vähän sama juttu kaks akkaa liimautui mieheeni kiinni jne. Esimerkkejä ois vaikka kuinka!
Mitä tolle nyt voisi tehdä ja miks sille pitäisi jotain tehdä? jos sun miehesi on luotettava ja uskollinen, niin ei se suo petä vaikka ympärillä olis sata munahaukkaa.
Ota ihan rauhallisesti vaan..
on aina kännisten ja myöskin ei kännisten naisten lähentelyn kohteena. Mitä tässä pitäisi tehdä? Tuntuu kuin ulkomaalainen mies olisi suomalaisten naisten mielestä aina vapaata riistaa. Monet ihan avoimesti yrittävät saada hänet pettämään minua. Miksi?