Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsetko elämän suola?

Vierailija
02.05.2009 |

Itseäni on alkanut tökkiä miesten nuiva suhtautuminen lapsiin. Naisten vauvakuume on jotain naurettavan ja säälittävän välimaastosta. Eikä lasten tekeminen ole järkevää, kun ne vievät rahaa, mutta isot omakotitalot, autot ja viihde-elektroniikka ne vasta järkeviä sijoituksia ovatkin... Eikä ikinä voi tietää, jos lapsi onkin vaikka sairas tai itse sairastuu, niin kuin se turvallinen tynnyrielämä vasta kivaa olisikin. Lapset eivät tuota eikä lasten hoitaminen tuota. Ihan oikeasti, eikö ihmiskunta ole matkalla jonkin sortin tuhoon, jos perusasenne on noin lapsivastainen?!

Meillä on kaksi lasta ja mulla ikuinen haave useasta lapsesta. Käytännössä minä hoidan lapset täysin ja rahaa on ihan riittävästi, mutta mies ei vaan halua lapsia. Kas kun nämä ovat asioita, jotka päätetään kauniisti yhdessä. Vaikka siinä toisen iso unelma kariutuu eikä toinen siinä "voita" mitään erikoista. Miehen haaveet kai liittyvät työhön, harrastuksiin jne., eikä itselleni tulisi mieleenkään marista näistä, ne ovat hänen asioitaan. Muuten meillä menee ihan hyvin, ja mies on isompien lasten kanssa ihan kiva isä.

Surettaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki keskustelimme lapsista jo aikaisin seurusteluvaiheessa, mutta paremminkin olisi kyllä pitänyt. Tietysti kun miehellä oli jo ennestään lapsia, olisi pitänyt älytä, että tuskin itse saan suurperhettä, ellei mies halua tosi tosi monta lasta. Siinä tilanteessa kuitenkin tuntui siltä, että kun miehellä oli lapsia ja isyys tuntui sujuvan, ajattelin, että tässä on muun hyvän lisäksi hyvä isä lapselleni. Exäni kun ei halunnut lapsista juuri puhuakaan.

No, sillä "ihmiskunnan tuholla" en niinkään tarkoittanut väkimäärän romahtamista, ei taida sellaista olla näköpiirissä! Tarkoitin sitä, että millaisia aikuisia nykylapsista tulee, kun ajattelutapa on sellainen, että lapsista on käytännössä ensisijaisesti vaivaa. Iloakin kyllä, mutta keskustelu pyörii monilla siinä, mitä kaikkea kivaa elämässään voisi tehdä ilman lapsia. Lapset ovat pääasiassa hankalia ja vievät rahaa.

Vierailija
2/5 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä se luulee, etttä käy sitä vanhana sit kattomassa jos ei ole lapsia....

Nääkin kaks jotka jo on voi muuttaa johonkin ulkomaille tms.... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiskunta ei kylla todellakaan ole kuolemassa sukupuuttoon, etta sen takia ei kannata lapsia alkaa tekemaan.

ymmarran miestasi, lasten kasvatus ei ole helppoa.

Vierailija
4/5 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokihan olet valinnut itsellesi sellaisen miehen, joka haluaa samoja asioita kuin sinä? Siksihän sitä juuri seurustellaan, että saadaan selville onko oikeasti yhteistä tulevaisuutta vai ei.

Vierailija
5/5 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin samaistua tilanteeseesi. Meillä nyt yksi lapsi, toinen tulossa ja mies ei välttämättä halua enempää. Minä taas haaveilen suurperheestä. Toivon, että mies vielä edes yhden lapsen haluaisi. Nyt jo suren etukäteen menettyä haavettani.

Voit yrittää puhua miehellesi miten onnelliseksi uusi vauva sinut tekisi, mutta muuta et sitten oikein voikaan. Lapsi koskettaa molempia ja molempien on sitä haluttava. Kurja tilanne, kovasti voimia!

Ei miestä voi valita sen mukaan montako lasta hän haluaa. Eri asia on puoliso, joka ei lainkaan haluaisi lapsia. Itse rakastuin mieheen, josta tiesin ettei hän suurperhettä minun laillani halua vaan siltipä menin naimisiin hänen kanssaan ja oikean valinnan tein, mutta toki olen surullinen jouduttuani luopumaan unelmastani. Kaikkea ei voi saada.