Millainen parisuhdeilta teillä on nyt menossa?
Kommentit (29)
Olimme päivällä piknikillä perheen kanssa ja sieltä palattua ilmiriita. Emme vieläkään puhu mitään. Onneksi lapset saatu nukkumaan.
Mies tuijottaa TIETENKIN lätkää ja mä roikun netissä. Kohta menen nukkumaan. Paska ilta.
Ja ero varmaankin tulossa tämän päivän jälkeen. Että vi%&#n hauska vappu olikin!
Nukuttiin tänään koko porukka melkein kolmen tunnin päikkärit vappuhulinoista kotiuduttuamme, nyt vielä muksukin valvoo ihan täysillä:) Lapsi tossa leikkii omiaan.
Minä vietän laatuaikaa yksin kotona :)
mä istun sohvalla läppäri sylissä.Kohta meen iltapalalle syömään loput eiliset itsetehdyt pottusalaatit.Nam.Miehellä olutpullo tossa vieressä, naukkailee siitä samalla kun pakkaa.Mä juon jäävettä (rv 26 nyt menossa).Ihan kiva vappu meillä ollut:oltiin päiväkävelyllä ja syötiin hyvin,nukuttiin päikkärit ja kohta iltapalalle.
Miehen veli on käymässä ja juniori taistelee vappupallon kanssa, ja minä istun tässä koneella ja samalla katson peliä.
Kohta ovikello soi ja kebabit saapuvat:) Jälkkäriksi sipsiä ja dippejä, sais vain ton nuorimmaisen joskus nukkumaan....
oluen kera
Mä kävin "suihkussa" ja nyt surffaan netissä.
parisuhdeilta: mies on tuhannen kilsan päässä täältä. Meillä menee parhaiten näin. Oikeastaan toivon, että olisi aina yhtä kaukana...
Pitäisi tulla kyllä aivan kohta, ellei taas ole päivystysvuoro mennyt pitkäksi. Lapset nukkuvat jo. Minä surffaan netissä ja syön samalla kanasalaattia. Kun mies tulee, niin katsotaan ehkä hetki lätkää, mutta mennään ajoissa nukkumaan. Seksiäkin todennäköisesti harrastetaan ja hyvä niin!
miehen ylimielisestä ja halveksuvasta käytöksestä ystävieni tekemisiä kohtaan. Ja koska olen mukana ystävieni tapahtumassa, loukkaa se ylimielisyys myös minua. "Mitä järkeä tuollaisessa on?"... No ei kaikessa tarvitse olla järkeä, kunhan on hauskaa ja mukavaa.
Riitelemme siis yleisesti siitä, että hän on mielestäni ylimielinen eikä kunnioita eikä arvosta minun tekemisiäni millään tavalla. Minä kannustan häntä aina. Ja toinen riidan aihe on, että hänellä ei ole koskaan (KOSKAAN) käteistä mukana. Olen vuosikaudet korostanut, että perheenisällä pitää olla muutama euro aina taskussa, jos lapset tarvitsevat jotakin. Hän sanoo aina että saahan sitä seinästä jos tarvitsee. Ja pas*at. Ei keskellä metsää ole automaatteja eikä ne aina edes toimi.
Minä aina hoidan lasten ostokset torilla ym. Hän ei koskaan voi hoitaa mitään asioita "koska ei ole rahaa mukana". Kaikki vastuu aina minulle.
Kuulostavat ehkä tyhmiltä riidan aiheilta, mutta ne ovat meillä ikiongelmia ja taas tilanne kärjistyi.
2
mies lähti ystävänsä kanssa kaljalle. Luulen, että ystävällä joku parisuhdekriisi tai muu ongelma. Lapset sammui kuin saunalyhdyt tyytyväisinä vapunviettoon.
suihkussa käynnin kyllä tiedän mutta en "suihkussa". valaiskaapa nyt tyhmää.
katotaan lätkää ja puhutaan pehmoisia.
Nyt tulin välillä katsomaan että mitä tänne kuuluu. Niin ja katsomaan että näkyykö Irmeliä.
Katotaan lätkää, punaviinipullo avattuna ja minä samalla selailen nettiä. Romanttista ;)
laitoin pojan nukkumaan 20 minuuttia sitten. roikun tassa koneella nyt jonkun aikaa.
Lapset nukkuu ja minä surffailen netissä sen aikaa kun jaksan:)
Olimme päivällä piknikillä perheen kanssa ja sieltä palattua ilmiriita. Emme vieläkään puhu mitään. Onneksi lapset saatu nukkumaan.
Mies tuijottaa TIETENKIN lätkää ja mä roikun netissä. Kohta menen nukkumaan. Paska ilta.
Ja mekin oltiin piknikillä perheen kanssa. Ja lapset ovat nukkumassa. Ja kohta menen itse nukkumaan.
Mutta riitaa ei ole. Ei huumaa eikä riitaa, tasaista eloa, ihan on kivaa ja rentoa.
ja minä pelaan samalla nettipokeria :)