Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettämisestä seurasi vain hyvää!

Vierailija
01.05.2009 |

Seuraako siitäkin sitten vain hyvää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo vuosia osana normaalia arkea? Esim itselläni on huuliherpes ilmaantunut aina silloin tällöin jo 15 vuotta. Mieheni kanssa olen ollut 7 vuotta. Hän ei siis päättele herpeksestäni yhtään mitään uskollisuuteeni liittyvää. Eikä ole syytäkään, koska en ole häntä pettänyt.

Vierailija
22/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin huolenaihe porukalla on joku ehkämahdollisestikenties tarttunut herpes? Missä on teidän moraalinne ja itsekunnioituksenne?! Puolisosta ei ilmeisesti välitetä, mutta miten voitte säilyttää itsekunnioituksenne, kun tiedätte pettäneenne ja valehtelette omalle elämänkumppanillenne ehkä lopun elämäänne? Kyllä tuossa kuviossa ei kunnioiteta omaa puolisoa, työkaverin puolisoa ja kaikkein vähiten itseään.

Ehkä mä olen tiukkis ja vanhanaikainen, mut kyllä tossa petetään jo melko pahasti itseä, kun uskotellaan, että pettäminen oli hyvä teko. Aika halpaa hommaa itseäänkin kohtaan. Huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 prosenttia maapallon ihmisistä kantaa herpestä, et kyllä aikamoinen fakiiri saat olla ettet päädy taudin kantajaksi.

huolissani olisin kuiutenkin muista sukupuolitaudeista.

Vierailija
24/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia.

Olen onnellinen ap:n puolesta.

Kyllä kunnon pano parantaa parisuhdetta ja erityisesti vieras kulli.

Eikä tää mikään provo ole, vaan näitä sattuu ja jos ei muuten pölhöile jne. niin hyvä niin.

Vierailija
25/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jäi vielä ihmetyttämään, että kuinka jumissa teidän seksielämänne on, jos joudutte pettämällä siihen potkua hakemaan? Eikö sitä potkua voisi hakea omasta puolisosta eikä vieraista miehistä? Entäpä olisiko miehenne tyytyväisiä uusiin tuuliin seksielämässänne, jos tietäisi mistä ne ovat peräisin?

Vierailija
26/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kyllä nauratti tuo huoli herpeksestä:)

Ei, meillä kummallakaan pariskunnalla ei ole herpesoireita, mutta kyllähän joku sitä huuliherpestä varmasti kantaa, joten se puhkeaa joskus jos puhkeaa. En suinkaan ole aina muistanut vältellä esim. kaverin pullon suusta juomista, ja tuskin miehenikään.

Sukuelinherpes on huomattavasti harvinaisempi eikä minulla tai työkaverillani ole koskaan sen oireita ollut. Täytyy nyt toivoa ettei tulekaan. En väittänytkään tekoa viisaaksi emmekä harrastaneet täysin suojattua seksiä, mikä tietenkin on typerää. Mutta tehty mikä tehty ja minä satuin olemaan niin onnekas, että siitä seurasi vaan potkua elämään:)

En usko mieheni minua koskaan pettäneen enkä kuluta aikaani hukkaan pohtimalla että onko vai eikö. Uskon mitä hän sanoo. Itse en ole koskaan ennen pettänyt enkä enää aiokaan.

En sanoisi että minun ja mieheni seksielämä olisi umpisolmussa ollut, kyllä se on sujunut. Mutta 15 vuotta yhdessä on tehnyt tehtävänsä, eli aika tylsää ja rutinoitunuttahan se on ollut. Kahdenkeskiset hotelliviikonloput ym. ovat vähän piristäneet, mutta tämä pano kuuman työkaverin kanssa kyllä toi aivan uusia ulottuvuuksia!

Tietenkään mieheni ei ilahtuisi jos kuulisi, mistä piristyminen on peräisin. Mutta en tosiaan aio hänen iloaan pilata kertomalla. Jos pettää, se ihan oikeasti ei välttämättä tarkoita että ei arvostaisi ja rakastaisi. Voin ihan vilpittömästi sanoa että rakastan miestäni todella. Ja haluan olla loppuelämäni hänen kanssaan. Jos siihen päämäärään tarvittiin tämä syrjähyppy, olkoon sitten niin. Asiat eivät ole mustavalkoisia eikä kukaan ole viaton ja pyhä. Jos mieheni joskus hakee samanlaista virtaa ulkopuolelta ja silti vilpittömästi haluaa jatkaa kanssani, olkoon sitten niin, en halua sellaista edes tietää.

Avartakaa vähän maailmankatsomustanne, mammat! Flirtatkaa jonkun kanssa, nyt on kohta kesä! Kaikille ei sovi tällainen panojuttu tietenkään, jos pitää sitä vääränä eikä voi elää asian kanssa - en yritäkään väittää että olisin toiminut esimerkillisesti ja oikein, mutta mulla kävi tuuri:)

Vierailija
27/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitä sitten täydy mennä petiin asti, eihän?

Ja mitä tulee tuohon herpesjuttuun, niin eihän "pelko" sukupuolitartunnoista tietenkään saa olla motiivi uskollisuudelle mielestäni. Mutta on ihan väärä luulo, että sukuelinherpes ei olisi lähes yhtä laajalle levinnyt kuin huuliherpes; sitä vain ei useimmiten tiedä tai välitetä kertoa ja ne saattavat siksikin jäädä tajuamatta, koska oireet ovat samankaltaiset kuin huuliherpeksessa. Ja kumpikin herpestyyppi voi ilmetä sekä huulilla että sukuelimissä.

Mutta ihan hauska yksityiskohta on ap:n toteamus, että ei hänellä eikä työkaverilla ole ollut minkäänlaisia herpesoireita. Voin vain kuvitella, kun he siinä olivat muhinointinsa tiimoilla, ihanan kiihkeinä ja hikisinä telmimässä solmussa toisiinsa kietoutuneina - ja keskustelivat samalla siitä, että ei ei minulla ole herpestä, kun ei ole ollut oireita, onkos sulla ollut täh? Eikä mulla taida olla muitakaan tauteja, aaaah.

Hmmm, kyllä näiden keskustelujen myötä olisi minulta ainakin kiihko hiukan laantunut. Vai juttelitteko asiat ensteks muuten halki ja sitten vasta päätitte alkaa kiihkoutua??? Hih.

Vierailija
28/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei täydy mennä petiin, mutta minä menin eikä se muuksi muutu vaikka av-mammat kuinka itkisivät petettyjen puolisoiden puolesta!

Sattumoisin tiedän ammattini puolesta aika paljon sukupuolitaudeista, joten minulle ei oikein pysty antamaan uutta infoa genitaaliherpeksestäkään.

Niin, paljon puhetta on ehtinyt olla ennen tositoimia työkaverini kanssa, ei ole asiaa josta emme voisi puhua ja niinpä on jokainen seksisuhde ja sukupuolitautiasiatkin puhuttu aikanaan läpi:) Ja niitä ei kummallakaan ole ilmennyt. Eli ei tosiaan siinä hekuman keskellä varmisteltu näitä asioita;)

Jos tästä nyt yhtäkkiä herpes puhkeaa niin olen sitten saanut rangaistukseni:D

Mutta enpä oikein jaksa uskoa, että se nyt yhtäkkiä tyhjästä putkahtaisi. Enemmän olisin huolissani esim. HIV:sta ja papilloomaviruksesta (sen vuoksi olikin typerä juttu, papa kun on mulla aina ollut puhdas ja nyt menenkin puolen vuoden-vuoden sisällä taas rutiinipapaan, täytyy pitää peukkuja).

Vastuu ja tieto tässä tautiasiassa on kyllä työkaverillani ja minulla ihan varmasti riittävä, siksi en ole huolissani oikeasti. En viitsi nyt selittää tarkemmin, mutta samapa tuo mitä täällä lukijat miettivät!

Kunhan huvikseni päästelin iloani ilmoille täälläkin ja nyt voin hihitellä tiukkapipoisille vastaajille:)

Vierailija
29/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi asian käännät, että osa vastaajista olisi tiukkapipoja, kun ei pettämistä hyväksy. Ettei vain kuitenkin huono omatunto paina, kun pitää hyökätä takaisin ;) Kuitenkin varmaan arvasit, ettet pelkkiä ihasteluita "rohkeudestasi ja cooleudestasi" saa. Täällä kun liikkuu sellaistakin väkeä, joilla on itsekunnioitus jäljellä, eikä tarvitse mokia/pettämistä verhota rohkeuteen ja suhteen pelastamiseen. Ja by the way: Hienosti pelittää seksi 15 vuoden jälkeen täällä :) Me on kai osattu tehdä jotain asioita oikein, kun ei ole tarvinnut huonon seksin vuoksi pettämiseen lähteä.

Mä jotenkin ymmärrän paremmin niitä pettäjiä, jotka edes tajuaa tehneensä väärin. Niillä on sentään joku moraali ja itsekunnioitus jäljellä. Pelottavia tollaset ihmiset, jotka ei ton vertaa tajua oikean ja väärän eroa. Uskottelevat tehneensä jotain "hienoa" ja oikein. Mihin kaikkeen ne vielä pystyykään!

9 & 12

Vierailija
30/30 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa, mutta täysin vastakkaisesta näkökulmasta.

Kyllä taitaa moni av-mamma olla pöksyt märkinä työkaverin vieressä ja tietävät että eivät edes flirttailla uskalla osaamisesta puhumattakaan.

Saamattomia lahnoja kun ovat.

Jännästi asian käännät, että osa vastaajista olisi tiukkapipoja, kun ei pettämistä hyväksy. Ettei vain kuitenkin huono omatunto paina, kun pitää hyökätä takaisin ;) Kuitenkin varmaan arvasit, ettet pelkkiä ihasteluita "rohkeudestasi ja cooleudestasi" saa. Täällä kun liikkuu sellaistakin väkeä, joilla on itsekunnioitus jäljellä, eikä tarvitse mokia/pettämistä verhota rohkeuteen ja suhteen pelastamiseen. Ja by the way: Hienosti pelittää seksi 15 vuoden jälkeen täällä :) Me on kai osattu tehdä jotain asioita oikein, kun ei ole tarvinnut huonon seksin vuoksi pettämiseen lähteä.

Mä jotenkin ymmärrän paremmin niitä pettäjiä, jotka edes tajuaa tehneensä väärin. Niillä on sentään joku moraali ja itsekunnioitus jäljellä. Pelottavia tollaset ihmiset, jotka ei ton vertaa tajua oikean ja väärän eroa. Uskottelevat tehneensä jotain "hienoa" ja oikein. Mihin kaikkeen ne vielä pystyykään!

9 & 12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi