Hauskimmat/parhaat tv-mainokset kautta aikojen
Tai miksi ei muutkin mainokset. Listataan!
Muistan joskus vuosia sitten nähneeni jossain mainoksen (saattoi olla ulkomailla?) jossa tapahtumat menivät jotenkin näin: Kerrostalossa on tulipalo ja palomiehet odottavat ikkunan alla "trampoliinin" kanssa että asukkaat hyppäisivät alas. Kaikkia ei kuitenkaan pysty samaan aikaan pelastamaan niin asukkaat käyvät huutokauppaa palomiesten kanssa. Lopulta joku asukkaista huuta jonkun summan jonka palomiehet hyväksyvät ja tyyppi hyppää, mutta samaan aikaan naapuri huutaa korkeamman hinnan ja palomiehet ryntäävät hänen luokseen. Vähän mustaa huumoria mutta nauratti paljon silloin kuin näin sen. Kivaa vaihtelua perus Cillit bang mainoksille!
Kommentit (95)
Okei, tää ei ollut televisiomainos - tai en tiedä oliko siitä sellainenkin versio, mut itse kuulin sen vain radiossa. En kuollaksenikaan muista minkä firman se oli, ehkä jonkun pankin? Kaksi miestä keskusteli: "Hei kuule, miks tolla Virpillä on villahousut?" "Ei noi oo villahousut, ne on säärikarvoja." "Niinkö?!" "Joo-o. Virpi säästää höylissä, se ei oo ajellut sääriään vuoteen." Tämän jälkeen mainosääni kysyi: "Mitäs jos säästäisit mieluummin järkevästi?" Mainos soi joka biisin välillä varmaan 15-16 vuotta sitten. Olin tuolloin aika pieni, mutta on kyllä jäänyt mieleen.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:39"]Mikäs patukkamainos se oli :D
"Taitaa tyttö tietää että seinän takana on patukkaa tarjolla"
Jotenkin noin se lause meni :)
Jonkun tv-kanavan (Nelosen?) mainos, jossa hullusti virnuilevat pariskunnat tanssi permanentit päässä esittäen Lauantaitansseja. "Kellarihumppa! Joka päivä, parhaaseen katseluaikaan, aina ja iluosesti, Kellarihumppa!" Ja lopuksi tuli "Katso jotain parempaa." Musta se fiktionaalinen Kellarihumppa oli just ihana!
Valintatalon kassissa on talous vatupassissa..
Vierailija kirjoitti:
Jahvat tulloo... Mummo huutaa potkukelkalla mäkeä laskiessaan...
En tiedä onko hyvä, mutta ainakin mieleen on jäänyt!
Tämä oli paras !
Pullean ihmisvartalon muotoinen shampoopullo: Hellä Mietonen on hellä. niin hellästi pesee pään ja hellästi vaahtoaa!
Tykkään siitä Whiskasin mainoksesta, jossa kissa sotkeutuu neulelankoihin ja sen seurauksena purkautuu kalan muotoon kudottu meuletyö,
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:14"]
Jahvat tulloo... Mummo huutaa potkukelkalla mäkeä laskiessaan... En tiedä onko hyvä, mutta ainakin mieleen on jäänyt!
[/quote]
ja helmat paukkuu :D
Jahvat tulloo ja helemat paukkuu:-)
Vierailija kirjoitti:
Syökää kanaa!
Toi on niin hyvä! Possu siellä kadun kulmassa huutaa:Syökää kanaa!!
P.S. Mäkkärinmainosten laatu on huonontunut ehdottomasti nykypäivään nähden vuosien varrella: hyvä myös oli se "mikä toi on? Se on euron juusto!"
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mä maitoo juon
Se laulu meni suunnilleen näin: Aina kun mä maitoo juon mä muistan sut ja hetken tuon. Sulle sanoin näkemiin, lähdin maalta kaupunkiin. Mä sanoin sulle terve vaan, tuskin enää tavataan. Mä kirjeitä en osaa kirjoittaa, panin maitoa tulemaan. Vaikka kaupungissa kaikkee on niin kuitenkin oon onneton.
Kaikki nämä "Panda" mainokset (ei siis suomalainen). Varsinkin sairaala, ja kauppa.Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille :))))) - AP