Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa ystäväni, joka ei ole todellakaan missin näköinen ja miehensä pitää sitä maailman

Vierailija
01.05.2009 |

kauneimpana. Ja uskoo vielä ukkoaan. Tiedättekö tällaiset naistyypit?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni minun mieheni on mitä komein, kauneus on katsojan silmässä. Ja omia lapsiani kauniimpia lapsia en ole nähnyt.

Miksei ystäväsi uskoisi että miehensä mielestä hän on maailman kaunein nainen?

Vierailija
22/25 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän sanoisi vaimoa kauniiksi, jos ei tarkoittaisi sitä? Sitä nyt vain näkee kauniina sen, jota rakastaa. Omat lapsetkin ovat kaikille maailman kauneimpia, vaikka olisivat muiden silmissä jotain aivan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan aina miten ex-miehen rakkaus minuun väheni, olin ollut hänen kauniinsa vuosia sitten eräänä päivän ainoastaan korvani olivat hänestä kauniit. Eräänä päivän minussa ei ollut hänen mielestään enää mitään kaunista.

Vierailija
24/25 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pariskunta! He ovat juuri sitä, mitä toivoisin itselleni ja kaikille muillekin: löytää se vastakappale, jonka kanssa kaikki loksahtaa niin paikalleen, että jopa iso nenäni ja pömppömahani olisi mieheni mielestä ihanan kaunis ja seksikäs - eipä sillä väliä, jos naapurin tätillä on litteämpi vatsa ja nöpönenä - mun mieheni rakastaa mua ja pitää mua kauneimpana - aaaaah.

Vierailija
25/25 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadehtia. Sen sijaan on ihanaa, että mies suhtautuu noin vaimoonsa.