Naurattaa ystäväni, joka ei ole todellakaan missin näköinen ja miehensä pitää sitä maailman
kauneimpana. Ja uskoo vielä ukkoaan. Tiedättekö tällaiset naistyypit?
Kommentit (25)
Minä pidän miestäni maailman komeimpana ja minulle sopivimpana miehenä, vaikkei hän malli olekaan. Luulen, että tuo tosiaan uskookin minun olevan sitä mieltä, totta kun se onkin.
KAuneus on kuules katsojan silmässä. Ei kaikki arvosta ylitse muiden vain missikauneutta, vaan kauneutta voi nähdä arkisemmissakin asioissa. Ei ruusut ole kaikkien mielestä kauneimpia kukkiakaan, vaan joku tykkääkin ohdakkeista eniten. Ihan aidosti.
Todennäköisesti ystävälläsi ja hänen miehellään on oikein onnellinen suhde ja sinä taidat olla vain kateellinen!
Tiedän kyllä oikeasti, että en ole maailman kaunein, en edes tämän kerrostalon. Mutta siihen uskon, että mies todella näkee minut maailman kauneimpana, ja se hänelle suotakoon.
Todennäköisesti ystävälläsi ja hänen miehellään on oikein onnellinen suhde ja sinä taidat olla vain kateellinen!
Mulla ei naurattaisi, vaan olisin tosi onnellinen ystäväni puolesta. Eikös se ole ihanaa olla maailman kaunein sen oman miehen mielstä? Kuulostaa rakkaudelta :)
Ei voi mitään. Voihan se olla niinki että joku oikeesti missi on SUN mielestä nätti ja mun mielestä ku sika.
ja eka viesti kuulostaa kateudelta.. Tai sitten ihan yksinkertaisesti kusipäisyydeltä.
Mulla ei naurattaisi, vaan olisin tosi onnellinen ystäväni puolesta. Eikös se ole ihanaa olla maailman kaunein sen oman miehen mielstä? Kuulostaa rakkaudelta :)
Kuulostaa rakkaudelta!!
hänestä näkyy sielu läpi - ja se on paljon isompi osa sitä 'kauneutta' kuin ruumiillinen kauenus
ei taida olla sinulla sitä ukkoakaan kun olet noin kateellinen.
Kasvoni ovat kuin sialla ja ylipainoa on, painan yli 100 kg. Mieheni kehuu minua päivittäin ja flirttailee, yrittää saada sänkyyn jne. Hän ei ole kiinnostunut muista ylipainoisista (eli en usko että läskifetissi, lisäksi olin normaalipainoinen kun tapasimme ekaa kertaa).
olen lyhyt ja lihava ja minulla on kananpersetukka, ja mieheni mielestä olen todella vastustamattoman hemaiseva kaunotar. Meilla on upea avioliitto, jossa riittää rakkautta vuosien ja lisäkilojen jälkeenkin.
Naurattaa ystäväni, joka ei ole todellakaan missin näköinen ja miehensä pitää sitä maailman kauneimpana. Ja uskoo vielä ukkoaan. Tiedättekö tällaiset naistyypit?
Naurattaa ihmiset jotka ei tajua, että kauneus on katsojan silmissä. Useimmiten siihen että rakastaa puolisoaan kuuluu se ajatus ja tunne, että oma puoliso on se kaunein / komein juuri minulle :)
Tiedättekö sellaisen naistyypin joka naureskelee kavereilleen jos niillä sattuu olemaan onnellinen parisuhde? Sellainen kateellinen ja hyville asioille irvaileva?
:D
missä mies ilmoittaisi vaimolleen että "et sä nyt mikään kaunein kukkanen oo mutta ollaan nyt yhdessä kun en parempaakaan saanut"
joiden kauneusihanne on jotakin muuta kuin mitä media antaa ymmärtää...
Ja kivahan se vaan, että pitää itsekin itsestään :)
Munkin mielestä mun mies on maailman komein ja olen sen sille sanonutkin ja selkeästi on mielissään :)
Tiedän kyllä, että en ole maailman kaunein, mutta mies pitää mua seksikkäänä ja kauniina ym., kehuu minulle ja kavereilleen (mikä tietenkin on vähän noloa). Mutta ehkä ap on vaan kateellinen? Älä ole, kateus ei ainakaan kaunista ;D.
Ja lisättäköön vielä että selkeästi ilkeä ja kateellinenkin.
Sun kaltaisiasi kartan kun vaan voin, koska läpeensä pinnallinen ilkeä ihminen on kamalaa seuraa.
upeavartaloisimpana ja seksikkäimpänä, hyvännäköisenä naisena. Omissa silmissäni olen ihan tavallisen näköinen, pienirintainen ja vanhemmiten hieman pyöristynyt (bmi vielä sentään alle 25). Osaan toki pukeutua edustavasti ja huolehdin itsestäni mutta jaksan aina ihmetellä mitkä ruusunpunaiset lasit hänellä on silmillään:D Ollut jo 13 vuotta....!! Kai mun on pakko jo uskoa häntä.
Ihana mies! Ei oikein muuta tule mieleen. Minunkin mieheni kehuu minua kauniiksi ja haluttavaksi ja uskon olevani juuri sitä hänelle, vaikka en muille miehille olisikaan. Mutta mitäs niistä muista. :)
että kauneus on katsojan silmässä mutta raja se on raittiudellakin!