Äitiyspakkaus turha?????
Minusta ei. Minulla on kaksi lasta ja kummallekkin olen ottanut pakkauksen. Ikäeroa sen verran etten säästänyt esikoisen juttuja.
Minusta pakkaus on todella hyvä. Siellä on turhia juttuja minulle, joita ei ole tullut käytetyksi. Mutta paljon olen käyttänyt. Esim. potkarit ovat hyviä yöasuja. Bodyt hyviä. 2008 pakkauksessa on myös kivoja gollege asuja, mistä pidän. Tästä pakkauksesta olen muutenkin käyttänyt enemmän kuin 2001 pakkauksesta. Nyt oli paljon enemmän "pienempiä" vaatteita. Minun tyylisiä. Paljon kivempiä kuin ensinmäisessä pakkauksessani.
Kynsisakset, lämpömittari, vaipat (kesto&kerta), harja, kirja, peito, pussilakana, makuupussi ja kondoomit olemme myös ottaneet käyttöön.
Jos ottaa rahana pakkauksen, ei saa uusina tuotteina tuota pakkauksen sisältöä.
Ymmärrän ettei kaikkia pakkauksen sisältö miellytä ja haluaa jotain aivan muuta. Mutta minä kyllä olen ollut todella tyytyväinen.
Kommentit (14)
Tosi kivoja vaatteita, mm. ne ruskeat collegehousut ym.
ja jos tän tokan kanssa päästään niin pitkälle, otan ehkä rahana kun olen jemmannut niin paljon pieniä vaatteita.
vuoden ikäisinäkin!
Kolmoselle otin rahana ja ostin ison läjän vaatteita ja tarvikkeita, käytettynä tosin.
jopas ääni kellossa muuttui kun ehdotettiin koko etuuden poistamista...
;D
eikä etenkään sano että se on turha.
Ihmiset laukovat netissä anonyyminä mitä sattuu, kun ei tarvitse tilittää kellekään, ei viitsi sanomisiaan ajatella nenäänsä pidemmälle.
Minä olen ollut pakkauksiin todella tyytyväinen. Eiväthän esim. talvihaalarit voi olla prikulleen oikeankokoisia prikulleen oikeaan aikaan talvi- kevät- kesä- ja syysvauvalle, mutta pakkaus on erittäin huolella mietitty ja parempi se on olla jonkinlainen haalari joka sopii jossain vaiheessa - joko liian suurena tai sitten juuri ja juuri mahtuvana - kuin ei haalaria ollenkaan.
Mutta niiden hinnalla jotka jäi kokonaan käyttämättä niin olisin voinut ostaa vielä mieluisampia vaatteita/tarvikkeita. Ekalle lapselle sen otin, en enää toiselle enkä kolmannelle.
että pakkaus oli meille ihan turha. Makuupussi, harja, kynsisakset ja kevyttoppapuku olivat ainoita joita käytimme. Vaatteet eivät vaan olleen kovin käteviä (en todellakaan käyttänyt lapsillamme sen kokoisia college-paitoja saati sitten puolipotkuhousuja jotka mielestäni ovat maailman turhin vaate!) tai sitten värit eivät vaan hirveästi miellyttäneet. Sillä rahalla olisin saanut hankittua kaiken pakkauksesta käyttämäni + paljon muuta.
Mutta kukin tyylillään. Eihän sitä välttämättä esikoisen kanssa tiedä yhtään mikä on kätevää ja mistä itse tykkää, siksi minäkin aikoinaan pakkauksen otin. Myöhemmin ei tullut mieleenkään ottaa muille lapsille pakkausta.
Ja niin kauan kuin pakkaus on saatavilla, niitä tuotteita löytyy kirppareilta ja netistä todella edullisesti, jos nyt välttämättä haluaa vaikkapa sen epäkäytännöllisen toppapuvun tms. hankkia itselleen.
ne mitä tarvitsin pakkauksesta ostin kirpparilta
"vanupuku" 1€
kynsisakset 0,50€
makuupussi 2€
lakanat 0,50€
yht. 4€
mutta minusta vaatteet olivat turhan isoja. Se saisi minusta olla ikäänkuin starttipakkaus ja sisältää 50-60cm vaatteita enemmän. Makuupussi,peitto,lakana,kevytvanuhaalari ja toppis olivat hyviä,mutta muita vaatteita tuli pidettyä tosi vähän,koska olin itse ostanut isompi ja samaten lahjaksi tuli paljon 68cm ja sitäisompia.
"vanupuku" 1€
kynsisakset 0,50€
makuupussi 2€
lakanat 0,50€yht. 4€
Tosin kynsisakset tilasin uutena netistä (hintaa 5 euroa), muut eli juuri nuo ylämainitut + kylpypyyhkeen ostin kirpparilta, hinnaksi tuli yhteensä n. 10 euroa.
"vanupuku" 1€
kynsisakset 0,50€
makuupussi 2€
lakanat 0,50€yht. 4€
Tosin kynsisakset tilasin uutena netistä (hintaa 5 euroa), muut eli juuri nuo ylämainitut + kylpypyyhkeen ostin kirpparilta, hinnaksi tuli yhteensä n. 10 euroa.
Ekalle lapselleni sen otin. Hän syntyi Suomessa. Toisellekin olisin ottanut, mutta ei enää asuttu siellä. Olkaa onnellisia siitä pakkauksesta, älkääkä valittako. Täällä ei saa yhtään mitään. Oliskos se sitten parempi?
Tarpeeksi kun äidit siitä rutisee, niin eiköhän se poisteta koko pakkaus. Turhahan se on, jos kerran ei kelpaa :(
nyt olisi kolmannen aika ja taidan ottaa rahana. ei ole läheskään niin hieno kuin nuo minun aikaisemmat pakkaukset.