Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olla vihaamatta tulevaa "äitipuolta"???

Vierailija
04.06.2009 |

Joka "vei" avioliitossa olevan perheellisen mieheni! on päiviä jolloin mietin, että ompa kiva kun lapsien elämään tulee uusi aikuinen, ja välillä mietin annanko miehelle yksinhuoltajuuden niin katsotaan mitä uusi nainen tykkää...vihaan naista todella, mutta joskus tää ihminen on kai hyväksyttävä!?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun se äitipuoli on yksi parhaista kavereista, lapsemme kummi. Mut eteenpäin on päästävä.

Vierailija
2/6 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varmaankaan voisi millään olla vihaamatta äitipuolta. Oman itsen kannalta olisi kuitenkin hyvä, jos päääsisit vihantunteesta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin ymmärrettävää. Ehkä ajan kanssa opit jotenkin tulemaan toimeen tämän ihmisen kanssa. Siis lähinnä neutraaleihin väleihin. Ei se viha varmaan täysin koskaan häviä.

TUttu mies, jonka vaimo otti toisen, sanoi, että aina kun hän antaa lapsensa kassin tälle miehelle lapsen oleskelupaikkaa vaihdettaessa, niin hänen tekee mieli vetää sitä turpaan.

Vierailija
4/6 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen tuttuni vaimon napannut mies oli sen tuttuni kaveri.

Vierailija
5/6 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi siinä joutuu vaikeuuksiin. Itse olen lähi-äitipuoli, mies oli kyllä eronnut exästään 5v aikaisemmin, mutta silti. Tulen onneksi miehen exän kanssa loistavasi toimeen, siinä on erittäin fiksu ja mukava nainen. Miestä ei tarvita välissä kun pojan asioista sovimme.

Vierailija
6/6 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ex-miehesi uusi eukko ole lastesi äiti, vaan miehesi uusin. Kukapa tuossa tilanteessa ei vihaisi ko. vosua? Miksi sun pitäisi hyväksyä?

Toisaalta muista myös, että ex-miehesi on vieraissa käydä munaton luuseri, mitä tekisit sellaisella? Pitäköön uusi narttu riesanaan, saipahan todistetusti epäluotettavan miehen itselleen.