Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisareni on lesbo. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
01.05.2009 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun tyttö sai kokeesta vaan kasin, olin kato järkyttyny ja pettyny, et miten se nyt tollei!!

Vierailija
22/28 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohautatte olkaa, ok mun lapsi onkin sitten homoseksuaali?

.

Mun paras ystävä on homo. Ja sen myötä mä olen saanut muitakin homoystäviä. Niillä on kaksi jalkaa ja kaksi kättä, ja muutkin osat ihan samoilla kohdilla kuin heteroillakin. Jos mun lapsesta tulisi homo, sitten tulisi. Miksi mä itkisin moisen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa sitten kovin läheisiä ikinä olittekaan.

Vierailija
24/28 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan sarjaan menee kun sanoisi että itki kuukauden kun syntynyt lapsi olikin tyttö. Tai että äiti itki kuukauden kun lapsensa ei voittanut yleisurheilukisoja. Jotain on pielessä jos omaan lapseen pettyy tällaisissa asioissa!

Aivan törkeää mennä "et rakasta lastasi" linjalle.

Vierailija
25/28 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan törkeää mennä "et rakasta lastasi" linjalle.

Vierailija
26/28 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä siskollesi että vanhemmillenne etteivät vanhemmat ymmärrä. Se on varmaan aika tavallista, toivottavasti tilanne korjaantuu ajan myötä. Ap, onko sinulla tunne, että sinun pitäisi jotenkin sovitella tai selitellä siskosi elämää vanhemmillenne, että sinusta on tullut jonkinlainen "tulkki"?

Vierailija
27/28 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero ??? :D

Vierailija
28/28 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vanhemmat siis hyväksyvät sisaren lesbouden, eivät siitä erityisesti huutele mutta eivät myöskään kiertele. Vanhempani ovat onnellisia kun sisarenikin on löytänyt rinnalleen rakastavan kumppanin.

Niin ja en nyt oikeen osaa omasta sisaresta sanoa että onko hot! :D Riippuu mistä tykkää!