Ihana vappu... saan kohta kahta miestä ja vieläpä kotonani! =P
Vauva on nukahtanut unillee ja mies ja hänen kaverinsa juttelevat ja jäähdyttelevät saunomisen lomassa takkahuoneessa vain pyyhkeet lanteillaan ja kylmät huurteiset käsissään ja kohta mä menen niiden mukaan saunomaan... Ja ennen ku joku tuomitsee niin rakastan kyllä miestäni ja tämä hänen kaverinsa on vapaa, ja ollaan oltu muutaman kerran aiemminkin kolmestaan. Muutama vuosi sitten laivalla eka kerran vähän kuin vahingossa. ;)
Sanotte äitylit mitä sanotte niin on se vaan uskomattoman ihanaa saada kahta miestä kerralla! NAM!
Kommentit (48)
Wau! Sussa on munaa enemmän kuin kenessäkään muussa täällä! Mä diggaan sua! :)
en minä voi ymmärtää tätä muuten kuin siten, että yksi mies ei riitä. Jos oma mies ei riitä, nin sitten on otettava miehen kaveri mukaan. Minun mieheni kyllä loukkaantuisi moisesta...
kokeillelleilla myös niinpäin, että olis ihan ok jos mies halus mukaan jonkun kiihottavana pitämänsä naisen?
Noin kertomanasi kaikki kuulostaa niin luontevalta ja luonnolliselta. Tuollaiseen kuvioon päätyminen on kaiketi aika harvinaista. Sinulla on ollut hyvä tuuri :)
mutta kuvitteles kun on juuri saanut munan perseeseen ja suuhun ja vauva inahtaa. "Kuulkaas, kipaisen vauvaa vähän imettämässä ja laittamassa tutin, pankaa sillä aikaa toisianne"
Mamma vilahtaa imetyksestä turvonneiden lollojen kanssa välillä hoitamassa vauvaa ja syöksyy sitten jatkamaan kimppakivaansa:)anteeksi vain, mutta kuvitelma oli jotenkin koominen.....
Mutta toivottavasti oli kiva yö ja vauva ei montaa kertaa menoa haitannut.Odottelee ensin, että kaksi jannua nai sitä, mutta sitä ennen pitää käydä täällä kertomassa siitä ;DDDDDDDDD
Entä jos miehesi ystävä oikeasti rakastuu sinuun? Miten hänen tuleva tyttöystävä mahtaa suhtautua teidän " pieneen salaisuuteen "?
Ja ei elämä ole niin mustavalkoista, että jos ei ymmärrä kolmen kimppaa, niin vaihtoehtona on seksi oman miehen kanssa pimeässä ja peiton alla! Seksi voi olla villiä ja nautinnollista yhdenkin partnerin kanssa.
Minun päähäni ei vain mahdu, miten voi toista ihmistä arvostaa ja rakastaa ja samalla lainata kaverille? Onko seuraava partnerinne mahdollisesti sitten nainen, jota miehesi pitää kiinnostavana? Toimiiko kuvio näinkin päin?
kimppaa vastaan (itsekin koittanut) mutta on se hassu juttu että aina kun telkkarissa joku en tehnyt jotain "erikoista" niin joku tulee tänne leijumaan sellaisella jutulla. vähän menee uskottavuus.